מנצ'סטר יונייטד - לוזרפול !!!

מאור 448

New member
מנצ'סטר יונייטד - לוזרפול !!!

בעוד פחות מ- 3 שעות , יעלו בOT מניו וליברפול - ליברפול עם מאמן חדש על הקווים (דלגליש) ומניו חוזרת להיות בהרכב מלא , כאשר ריו , רוני ו -VDS - חוזרים להרכב לאחר שהיו בחוץ בשבוע שעבר .. יונייטד לא לקחה את הגביע מאז 2003 (3-0 על מילוול..) וסר אלכס אומר היום שהוא רעב לתואר הזה ( גם אנחנו..) ! שרשרו הימורים ותחושות שלכם !! אני אומר 2-0 לנו ( ברבה , רוני ) דרך אגב בפעם האחרונה שקבוצה החליפה מאמן לפני המפגש עם יונייטד זה היה אברם גרנט שהחליף את מוריניו ולמי שזוכר ניצחנו 2-0 מגול של טבז ( ואת השני אני לא זוכר מי כבש , אבל זה היה בפנדל ...) ב-ה-צ-ל-ח-ה !!!
 
*2004

וגם לא הגענו לגמר מאז 07 (ההפסד הזה לשער של דרוגבה עדיין צורם) ועם כמה שאני חולם על דאבל מקומי, לצערי אני לא רואה אותנו לוקחים את הגביע העונה.
 

מאור 448

New member
כן צודק...2004

והשער של דרוגבה בהארכה ( יום אחרי ליל בסדר ..) באמת עדיין כואב ואני מסתפק באליפות .. אם יבוא גביע בנוסף כמובן שלא נתנגד ..
 
אגב יש לך טעות

רוני, ואן דאר סר לא ישחקו. פרגי התחרפן והחליט לתת להם יום מנוחה כאשר הם בריאים. הוא לא רוצה את הגביע.
 

ANGELUSPIKE

New member
אתה עדיין טוען שהוא לא רוצה את הגביע?

 

ANGELUSPIKE

New member
דווקא נראה הרכב לא רע בכלל

קוצ'אק, אברה, פרדיננד, רפאל, אבאנס, גיגס, קאריק, נאני, פלצ'ר, ברבה, צ'יצ'אריטו - יש פה לא מעט שחקני הרכב ראשון, רוני חוזר מפציעה אז זה מובן שפרגי יתן לו מנוחה, וידיץ כמעט ולא מחסיר משחקים השנה ככה שגם הוא זקוק למנוחה וואן דר סאר כבר בגיל שהוא לא יכול לתת מעל 40 משחקים בעונה ככה שהמנוחה שלו גם מוצדקת.
 
7 שחקני הרכב

בכל מקרה אם אתה זורק את ההערה הזאת לואן דאר סאר אז מה תגיד על גיגס? עם כל האהבה לגיגס, לפתוח איתו בהרכב זה פשוט מוזר כי הוא כבר לא ילד שיכול לשחק 2 משחקים ב6 ימים.
 
מה היה משונה בהרכב?

ההרכב החזק ביותר מינוס ואן דר סאר שגם בשני המשחקים האחרונים נעדר בגלל שילוב של פציעה ומחלה, מינוס רוני שלפני שבוע בקושי היה מסוגל לדרוך על הרגל נגד סטוק וגם הוא לא שיחק במשחק האחרון, ובלי וידיץ' שמסתבר שסבל מפציעה קלה ולא רצו לסכן אותו. סר אלכס לא עולה למשחק נגד ליברפול ומשאיר בחוץ שחקנים בכירים כשירים, גם בגביע השוקו.
 
השלישייה שציינת קיבלה יום חופש

לפי הדיווחים שקראתי בטלאגרף הם היו כשירים למשחק וסר אלכס בחר שלא לעלות איתם בסגל. אני מסתכל וזה נראה כמו החלטה קצת הזויה ועובדה שמה שהוצג על המגרש היה איום ונורא. הניצחון לא אומר הרבה כי ליבפול הייתה פשוט יותר גרועה.
 
לא יודע מה נכתב בטלגרף

אבל אם זה מה שנכתב - הם טועים! באמת נראה לך שאם רוני כשיר, אנחנו לא משאירים אותו לפחות על הספסל למשחק כזה? זו לא החלטה הזויה, זו אפילו לא החלטה אלא מצב נתון. הם לא כשירים וכך גם אמר פרגוסון אחרי המשחק. לא שאני מאמין לכל מילה שהוא אומר, יש לו נטייה להיות חסכוני מאוד עם האמת, אבל מה איכפת לו לומר שהוא החליט לתת מנוחה לשחקנים? מה, הוא שומר על כבודה של ליברפול? בכל מקרה, ואן דר סאר ו-וידיץ' לא היו משפרים את מה שנראה במגרש. רוני, ייתכן מאוד, כן.
 
אגב, ראיתי עכשיו מה שנכתב בטלגרף

זה היה בדיווח הישיר של המשחק, דקה אחרי דקה, וזה נכתב עוד לפני המשחק, כשכל מה שידעו זה שהם לא בהרכב ולא מדוע, הרי אנחנו לא מפרסמים הרכב עם הסברים ליד. זה לא אומר כלום.
 
למעלה