מנשא לאופניים במחיר מציאותי??

מנשא לאופניים במחיר מציאותי??

לאחרונה חזרתי לדווש - והפעם על אופני הרים. לאחר שגיליתי שהמנשא הישן (שמעולם לא ממש שימש את אופני הכביש) כבר "לא זה" רכשתי מתקן חדש והתחלתי לרתום את האופניים שלי ולפעמים עוד שתי זוגות למנשא. מהר מאוד גיליתי ש: א. רצועות ההידוק מגומי מתייבשות ונקרעות ב. קצוות הפח היכן שרצועות העיגון מחוברות מתחילות להכנע למשקל ולתלאות הדרך. כל זה, ומספר פעמים שבהם האופניים שלי החלו להתעופף להם מאחור תוך איום ברור ומיידי לעוף גם מהאוטו הובילו אותי לבחון מחדש את הדרך בה אני נושא אופניים. שמעתי אל טולה רבות ועל יתרונות מנשא הגג - טלפון מהיר לחנות גילה לי שאצטרך להפרד מ-1,850 ש"ח לערכה שתתאים למאזדה חמש שלי (שכבר מכילה גגונים - אבל רק גגוני אורך). עם כל הכבוד לשבדים ולחנות המכובדת - פתרונות נשיאה שעולים כמעט כמו האופניים שלי (רכשתי אופניים "כדי להתחיל" יד שנייה..) נראה לי מעט.. מוגזם.. לכן, בצר לי אני פונה אליכם ושואל.. האם יש משהו שהוא גם אמין וגם סביר במחירו? רק כדי לסבר את האוזן - בארה"ב ניתן לרכוש קיט שכולל מוטות אורך וזוג מסילות לעיגון שתי זוגות אופניים ב-65 דולר שהם כ-250 ש"ח.. (זה לא משימה קשה בשבילי להביאם). אבל אני מעדיף לרכוש בארץ ומעדיף לשמוע עצת אנשים. יש פתרון? משה
 

gcogan

New member
בקשר למנשא

אז ככה : מנסיון אישי שלי אני ממליץ על המנשא הצהוב תוצרת איטליה. (שים לב יש מנשא צהוב תוצרת הארץ - לא מספיק אמין לדעתי). בכל מקרה אין להסתמך על הגומיות!!! כמו שציינת במוקדם או מאוחר הן נקרעות . במקום יש להשתמש בגומיות עם ווים או כל דרך אחרת לאבטח את האופניים למתקן.בנסיעה אני עוצר מדי פעם ובודק שהרצועות מתוחות כראוי גיא
 
עוד כמה עצות

1 אם יש לך תפוח אז זה לדעתי המתקן הכי טוב שיש אבל הוא גם יקר (650 אם אני זוכר נכון) 2 ואם לא אז אתה יכול ליקנות את המיתקן הצהוב ואף פעם לא לסמוך על הגומיות דרך יצירתית ומאוד טובה : לקשור פנימיות לגוף המיתקן זה מחזיק את האופניים הכי טוב ...
 
מה לגבי נזקים לגוף הרכב מרצועות העיגון?

הפח של המאזדה שלי די "נקרע" מהעסק.. אני הולך לנסות את המתקן ב-65$ מארה"ב - 15 אנשים שרכשו אותו המליצו עליו בחום (ממוצע 4.5 כוכבים מתוך 5). ברגע שהוא יותקן אדווח לכולם.. אולי מצאתי מציאה שאחרים יכולים להנות ממנה.. משה
 
בבקשה

להלן הקישור.. קריאה יותר מעמיקה מראה שהקיט אינו כולל cross bars ולכן צריך להשקיע עוד כ-300 ש"ח בארץ לנושא. כבר מתחיל להיות לא תחרותי במיוחד.. משה
 

bikingstudent

New member
בקשר למנשא בקישור

ממש ממש לא מומלץ! ראיתי את המנשא בארץ (ניתן להשיג במחיר של 200 שקלים לכל פס) -עשוי מפח זול ביותר ומעוד מעוד גמיש -ברמה שניתן לכופף אותו עם היד מה גם שמפתח חופש בחיבור של ה"פס-לזרועות" מהר מעוד לא מומלץ בכלל ואפילו מסוכן לדעתי כדאי להשקיע יותר או בכלל לא
 
תודה על חו"ד

חות הדעת של רוב הלקוחות בארה"ב היו דווקא חיוביות - יכול להיות שזה לא אותו מתקן. בכל מקרה נראה לי שאת ה-2000 ש"ח הבאים שלי לאופניים אשקיע ב...אופניים ולא בטולה.. משה
 

yremez

New member
אם יש לך גגון כבר אז

ישנם מנשאי גג לא של טולה ועולים הרבה פחות סדר גודל של 200-250 ש"ח לסלוט חפש בחנויות ותמצא לא צריך להרחיק עד אמריקה נדמה לי שהיבואן הוא מוטואופן בנתניה
 

bikingstudent

New member
המחירים מעולים!!

אני קניתי את דגם הרומא (מאלומיניום) ב100 שקל יותר עובד אצלי כבר מעל שנתיים על זוג פסים ב200 שקל מהום סנטר האופניים לא מורגשים על האוטו -שוכח שהם למעלה מעוד מומלץ
 
ב"פדלים" המליצו לי להשקיע בפסים..

שאני לא אמצא את האופניים עם המנשא על הכביש יום אחד... אז זה של הום סנטר שווים משהו? היום אני אהיה באזור ואבדוק.
 

sachi299

New member
בשיקולים של טולה נגד שאר העולם קח בחשבון גם

את העמסת / פריקת האופניים. אני משתמש במתקן לג'יפ על הגלגל הרזרבי, אבל היו מחשבות לשימוש במתקן גג. בחלק מהדגמים שראיתי, יש בעיה בהרמת האופניים ובהעמסתם. מדובר במתקנים שהבסיס שלהם יציב על הגג, כך שצריך להניף את האופניים במצב של עמידה, מאונכים, כמו בתנוחה הסופית על הגג. זה נראה לי בעיה. מישהו אפילו אמר שצריך להחזיק ברכב שרפרף קטן כדי להקל על ההעמסה / פריקה. בטולה (שוב - לפחות בחלק מהדגמים) הבסיס מתכוונן, ניתן להטות אותו כך שהאופניים בהעמסה "שוכבות על הצד", נתפסות בבסיס ואז מעמידים אותם על הגג ע"י ישור הבסיס על צירו למצב "רגיל" , כשהאופניים כבר תפוסים ויציבים. נשמע קצת מסובך בתאור, אבל בשטח זה מובן ופשוט - קח בחשבון את הנקודה כשאתה קונה. כאמור - אני משתמש במתקן גלגל רזרבי, כך שהכל מהסתכלות ולא מניסיון, אבל מצד שני - אובייקטיבי.
 
שכחתי גם לציין שאני 1.95..

לגבי המחיר - זה לא עניין של תקציב כמו המטרה שלו.. את ה-2000 ש"ח שטולה ומפיציה רוצים אעדיף להשקיע בשדרוג האופניים ולא בשדרוג המנשא (את האופניים שלי רכשתי ב-2200 ש"ח משומשות - כך שברור שיש לי עוד הרבה לאן לצמוח)
 

bikingstudent

New member
ת'שמע

זוג פסים בהום סנטר עלו לי 200 שקל פס אופניים ROMA של פרוצו איטליה עלה לי 550 שקל (באתר שצירפו כאן בשירשור המחיר מעולה!) ביחד זה 750 שקל לפס+גגון שביינתים כבר שנתיים מחזיקים יפה מעוד ואני לא מאלו שנוסעים לאט.. המתקן מחזיק אופניים של 15 קילו בסיבובים ונסיעה של 120 קמ"ש לדעתי גם הSHERPA שמחזיק ת'זרוע של הפדל וגם הROMA שמחזיק ת'שלדה מעולים הכי טוב זה שכשהפסים לגג עברו מהסוזוקי לפיאט לא הייתי צריך שום מתאמים ושום סיבוכים מה שכן, תנסה לחפש לקנות או לבנות ספויילר נגד הרעש של הרוח
 

elibeni48

New member
בתגובה למנשא במחיר סביר

ברשותי רנו גנגו שגם היא בעיה בפניי עצמה ושאלתי את עצמי , ואיך אני יכול להעביר את אופניי בצורה חלקה ובלי פרוקים מיותרים של הגלגלים ולעשות סללום בתוך הרכב , וזה לגביי זוג אחד ומה עם אני רוצה לעמיס יותר מה עושים מבלי ליפגוע במרחב הפנימי של הרכב???. נכון יושבים וחושבים וחושבים וישנו פתרון לבעיה . ליותר פרטים צור קשר למייל הזה והשלח לך תמונה איך מורכב המנישא לרנו גנגו וגם יתאים לך למזדה 5 [email protected] בעלו אפסית צריך רק ידים טובות או בעל מקצוע שיבנה לך את המנשא. לאחר בדיקות אכזריות על המנשא יכול להחזיק משקל בסביבות 120 ק"ג בלי בעיה . אגב צריך לרשום פטנט על זה ../images/Emo9.gif כניראה בבנייה עצל כמה רוכבים עם אותה בעיה .
 

Asaf-a

New member
פסים במחיר סביר אצל "אריה גגונים"

כ 400 שקלים בערך, מסיביים וטובים, לאין ערוך טובים מהחלופות הזולות שבאייס. לגבי מנשא אני ממליץ לרכוש מתוצרת מובילה כגון טולה, יקימה ואחרים אשר עולים בהתאם (יש מחיר לאיכות במקרה זה) ולבוא איתו לאריה שיתקין. אריה גגונים נמצא ברחוב אבולפיה בת"א. הגגונים האוניברסלים הזולים שבאייס ודומייהם בחלק מדגמי המכוניות אינם יושבים חזק מספיק. מאוד מומלץ להוסיף / לאלתר ספוילר, אחרת הרעש רוח מאוד מפריע.
 
בדיוק הבעיה שאני נתקלתי בה

אני סטודנט דל תקציב, מתנייד באמצעות סוברו ג'סטי וחיפשתי את הדבר הכי זול שיביא לי את האופניים בבטחה מ-א' ל-ב'. לאחר חיפושים לא רבים מצאתי בשופ הרים את המתקן הזה: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=58_103&products_id=920 . שאלתי פה בפורום אם הוא סבבה וענו לי שכן, הוא סבבה, מניסיון של כמה אנשים. קניתי אותו לפני איזה חודשיים אבל רק שבוע שעבר יצא לי להשתמש בו פעם ראשונה (עד אז פשוט דחפתי את האופניים לתוך האוטו כשאני מקפל את הכסאות האחוריים, הפעם נסעתי עם שני זוגות אז אחד מהם היה חייב להיות על הגג). על פניו אחרי נסיעה אחת בלבד המתקן מרגיש ממש סבבה. בהתחלה נסעתי ממש לאט כי פחדתי, אבל עם הזמן נתתי קצת יותר גז ובסוף אמנם לא נסעתי כרגיל אבל ממש לא שמעתי שום תלונות מכיוון מעלה. לא חריקות ולא כלום. אגב אני אמנם רק 1.85 ולא 95 אבל ג'סטי אוטו די נמוך כך שממש לא היתה לי בעיה עם ההנפה שדיברו עליה, אכן יש צורך להניף את האופניים בדיוק באותה תנוחה אנכית שהם ישהו בה על הגג, אבל אם תופסים בלמטה של השלדה שלהם ואם הם לא כבדים מדי אז אין ממש בעיה. שים לב: -הגגון הרוחבי לא מסופק -אם בא לך לקנות שני מתקנים (או 3) אז יש חבילות הנחה כלומר אם לוקחים 2 זוגות אופנים אז זה 366 ש"ח לשני המתקנים ועוד נגיד 100-300 לגגון רוחבי (אין לי מושג כמה זה עולה אבל אני מעריך) ויצאת עם נזק סביר בהחלט.
 

רוזוב

New member
אזהרה לגבי המנשא הנ"ל

היו לי שני מנשאים כאלה, לאופניים שלי + "אורחים" שני המנשאים לאחר שימוש של מספר חודשים קרסו (הפס אלומיניום שעליו יושבים האופניים פשוט התעקם) - פעם אחת התוצאה הייתה נפילה של האופניים, למזלי על גג הרכב ולא החוצה ממנו. אני צריך לציין שמשקל האופניים שלי (כ-18 ק"ג) חרג מהמשקל שהיצרן ייעד לגגון (15 ק"ג) - כך שהאחריות לקריסה היא שלי, אבל אני עדיין חושש שזה לא מעיד לטובה על חוזק המתקן הנ"ל. לאופניי ז"ק / XC של 10-12 ק"ג הייתי משתמש בו ללא חשש.
 
למעלה