מסיכה למכשיר אינהלציה - פניה חוזרת

dvirgabi

New member
מסיכה למכשיר אינהלציה - פניה חוזרת

לכל האנשים הטובים שנענו לפנייתי (falashmura , Ihave a dream , רוש האחת) - המסיכה שברשותי ממש מתפרקת ואני זקוק לעזרתכם בהקדם. בבקשה, צרו עמי קשר למייל: [email protected] כדי שאוכל לתאם איתכם את איסוף המסיכה. תודה רבה!!! דביר
 

sporTV

New member
אתה יכול ליצור קשר איתם דרך המסרים האישיים...

 

dvirgabi

New member
זהו, שלא...

כשאני מנסה לעשות זאת מופיעה הודעה: גולש יקר, העמוד שניסית לגשת אליו אינו קיים. הודעה אוטומטית נשלחה על התקלה למנהלי המערכת. באפשרותך לגלוש בחזרה אל העמוד הראשי
 
תתקשר אלי ואקשר ביניכם

אני חושבת שיש לך מספר הטלפון שלי, אבל, ליתר ביטחון, אשלח לך במייל
 
שני נושאים: מסיכה והיפורטוניק סיילין

הנושא הראשון: שלחתי בנוסף, אתמול בלילה, במסר אישי את המייל והנייד, על מנת להקל ביצירת הקשר לגבי המסיכה. הנושא השני: בית המרקחת סופר פארם, שמקבל מהרוקחות בהזמנה פרטית, של סופר פארם, את התמיסה המוזמנת עם מרשם רופא, עבור הילד שלי, את ההיפורטוניק סיילין 7%, קיבל הנחייה לא לשים במקרר את התמיסה, כל עוד התמיסה סגורה ולא בשימוש. לאחר שפותחים את התמיסה (דרך שאיבה עם מזרק), ההמלצה לגבי קירור לא מחייבת, ז"א איך שרוצים. אני מאוד הופתעתי, כי הבנתי עד עתה, שבשני המקרים, גם לפני תחילת השימוש וגם לאחר תחילת השימוש, התמיסה צריכה להיות בקירור. שאלה לרוקחת הקלינית שלנו, ורדית, מה נכון לעשות? אם יש צורך בקירור מרגע ההכנה, האם יש אפשרות ליידע את הרוקחות בהזמנה אישית של סופר פארם, ואז כל תהליך השמירה וההעברה יתבצע עם הנחיית הקירור..
 

chakiv

New member
קירור של סליין היפרטוני - סימן שאלה

שלום, לנושא של קירור תמיסות סליין היפרטוני יש סימן שאלה אחד גדול ואין הנחיה מפורשת. לפני הפתיחה - אין צורך לשים במקרר. הבקבוק אמור להיות סטרילי וכך גם תוכנו (כיוון שהבקבוקים אמורים לעבור אוטוקלאב או לצאת ישירות מהמפעל בלי מגע ידי אדם). אחרי הפתיחה - אין הוראות מדוייקות. בבדיקה שערכנו עבור כמה תמיסות ברחבי הארץ מצאנו שיש מגמה של התרבות חיידקים רבה יותר כאשר התמיסה היתה מחוץ למקרר. לא הגענו למשמעות סטטיסטית (אולי כי לא היו מספיק תמיסות). בכל אופן, תמיסות של מי מלח לשימוש מעל 24 שעות - אני ממליצה לכולם לשים במקרר, אחרי הפתיחה, כמובן.... לפני הפתיחה לא משנה. ורדית
 
תודה

איזה זריזות, רצינות והיקפי תשובה ועומק! חששתי שלא טיפלו טוב בחומר שהגיע לבית מרקחת, עכשיו, בזכות תשובתך, זה מרגיש הרבה יותר טוב.
 
למעלה