מסיפורי גרמן
אתמול שמענו סיפור מרתק על כביש פרטי בתוך גינה ציבורית שסמוך לבחירות החליפו את שמו ל"שביל" (בגלל חשיפתו וכדי שלא יפגם במוניטין של הגברת). אבל הוא עדיין בתוך גינה ציבורית ומוביל לפתח ביתו השני של המיוחס (נשאר פרטי). כמובן על חשבון העיריה. ראש העיריה כצפוי לא טרחה להגיב אבל כמו תמיד שמענו כמה הסברים מלומדים של ליצני מרץ (למשל שהגינה לא קיימת). לפני כמה ימים שמענו על דו"ח הביקורת של מבקר העיריה. אני מקווה שבדו"ח הבא יתן לנו תשובות שהעיקרית שבהם - מי נתן את ההוראה, למה וכמה זה עולה לנו. שאלתי והסבירו לי כי דרך רכבים שניה מעלה את ערכו של הבית בלפחות 100,000$. האינטרס של בעל הבית ברור. למישהו בעיריה היה מאוד חשוב לבנות דרך זו. מה האינטרס שלו??? נראה מה יגיד המבקר. העברתי את החומר של תמי לקרוב משפחה מומחה אינטרנט וממעריציה של הגברת והתוצאה מצורפת. לדבריו זה בשלוף ומתחייב לשפרו (יש עוד יותר מחודש). הצעות לשיפורים כמובן יתקבלו בברכה
אתמול שמענו סיפור מרתק על כביש פרטי בתוך גינה ציבורית שסמוך לבחירות החליפו את שמו ל"שביל" (בגלל חשיפתו וכדי שלא יפגם במוניטין של הגברת). אבל הוא עדיין בתוך גינה ציבורית ומוביל לפתח ביתו השני של המיוחס (נשאר פרטי). כמובן על חשבון העיריה. ראש העיריה כצפוי לא טרחה להגיב אבל כמו תמיד שמענו כמה הסברים מלומדים של ליצני מרץ (למשל שהגינה לא קיימת). לפני כמה ימים שמענו על דו"ח הביקורת של מבקר העיריה. אני מקווה שבדו"ח הבא יתן לנו תשובות שהעיקרית שבהם - מי נתן את ההוראה, למה וכמה זה עולה לנו. שאלתי והסבירו לי כי דרך רכבים שניה מעלה את ערכו של הבית בלפחות 100,000$. האינטרס של בעל הבית ברור. למישהו בעיריה היה מאוד חשוב לבנות דרך זו. מה האינטרס שלו??? נראה מה יגיד המבקר. העברתי את החומר של תמי לקרוב משפחה מומחה אינטרנט וממעריציה של הגברת והתוצאה מצורפת. לדבריו זה בשלוף ומתחייב לשפרו (יש עוד יותר מחודש). הצעות לשיפורים כמובן יתקבלו בברכה