מסיר שיער חשמלי

מסיר שיער חשמלי

שלום התחלתי להשתמש במסיר שיער חשמלי (בראון) בבית שחי וזה עשה לי אדמומיות נוראה.. התחלתי להילחץ שמא אני פוגעת בעצמי ותיכף אני פוצעת את הוריד ומדממת
לא יכולתי לסיים את העבודה... זה משתפר בפעמים הבאות? יכול להיות שזה באמת לא מתאים לאיזור הזה אצלי?
 
דבר ראשון

גם אני מכורה לשוקולד!!!!!זה הדבר הכי טוב בעולם!!!! זהו, אחרי שהסכמנו על זה- לעינייננו..אני מאז שהתחלתי להוריד שיער הייתי משתמשת במכונות גילוח וסובלת מאד. יש לי עור ממש רגיש אז הנקודות האדומות לא היו עוברות במשך לפחות 3-5 ימים. חוץ מזה שזה כואב ולא הכי בריא לעור זה גם מכוער..אז החלטתי להשקיע את הכסף ולהסיר שיער בIPL. זה פחות כואב מכל המכונות ומהלייזר וגם פחות מסוכן. אני כבר אחרי 8 טיפולים (אני עושה בית שחי ומפשעות) וזה בקושי בקושי גודל. אני ממש ממליצה לך לוותר על כל הדם יזע ודמעות שכרוכים בגילוחים למינהם ולהסיר שיער בIPL. אני עשיתי בכללית אסתטיקה (האמת בגלל שאחותי ובת דודה שלי עשו שם) אבל את יכולה לבדוק בעוד מלא מקומות. שיפור חיים משמעותי באמת, אפשר ללכת בספונטניות לים למשל:) ועכשיו אני חייבת שוקולד!!!!
 
מה זה IPL?

לא כזה מפריע לי הכאב, פשוט הפחד שאני מזיקה לעצמי עם כל הנקודות האדומות האלה.. ואז אם יש "שאריות" אז אי אפשר לעבור על זה שוב בגלל הפצע.
 
היי

IPL=INTENSE PULSE LIGHT כלומר זה מכשיר להסרת שיער שבניגוד לאפילציה (מחט חשמלית), אינפרא אדום (חלש ופחות אפקטיבי) ולייזר (כואב ויכול להכיל קרינה מסוכנת) הוא הרבה פחות כואב והרבה פחות מסוכן. אני חושבת שאם את עמידה לכאב זה כבר סבבה אבל באמת שכל עניין הגילוח והאדמומיות מסוכן לעור וגם יכולים להווצר זיהומים.בינתיים תני לאזור להרגע, אולי שימי אלוורה. אם את לא מתבאסת לגלח כל יומיים-שלושה וזה לא גדל לך בקוצים אז פשוט תגלחי. אני ממש שמחה שעשיתי הסרת שיער ואני כבר כמעט ולא מתעסק בזה. לשיקולך :)
 

meyl1

New member
תיקון קטן למכורה לשוקולד(גם אני איתך בעניין..

אינפרא אדום ו IPL זו אותה שיטה...
 

mea100

New member
ipl

באתר הסרת שיער תמצאי את התשובה, אני אישית אהבתי כי זה אחלה אתר ומקיף
 

tvav

New member
יכול להיות

למרות שתמיד עדיף להתייעץ עם רופא
 
למעלה