מסך המגע ב Samsung Galaxy S20 FE עדין תקול אצל משתמשים רבים

לוייםLEVIM

Well-known member

לאחר בדיקה החלטנו שכל מי שחווה תקלות במכשיר מוזמן לשלוח אלינו את הפרטים שלו אלינו למייל [email protected] בבקשה לשלוח הודעה עם שם פרטי + שם משפחה + מספר טלפון נייד + כתובת מייל​

כל הפרטים לא יפורסמו בשום מקום​

הצרות אינן נגמרות בסמארטפון Galaxy S20 FE של סמסונג
לפני כחודש דיווחנו לכם על תקלה במסך המגע של המכשיר בעיה שאינה נפתרה
סמסונג טרם פתרה את התקלה וצרכנים רבים בעלי המכשיר מתלוננים על בעיות קשות במסך המגע של המכשיר
גם כאן בישראל פורסמו תלונות רבות של בעלי המכשיר עם אותה בעיה בדיוק
התקלה אינה גורפת לכלל המכשירים ואינה מופיעה אצל כולם אבל היא מספיק חמורה ומספיק נפוצה במספר מכשירים גבוה מהרגיל

בימים האחרונים סמסונג משחררת עדכון אבטחה של חודש אפריל ובתוכו גם עדכון מערכת אשר אמור לפתור את הבעיה
העדכון מספרו G781BXXU2CUD1 אשר החל להגיע למשתמשים ברחבי העולם ואמור להגיע גם למכשירים בישראל
העדכון מגיע אך ורק למכשירים בעלי המעבד Snapdragon 865 ואלו המכשירים אשר נמכרים בארץ
במידה ורכשתם מכשיר עם מעבד הבית Exynos 990 לא תקבלו כרגע את העדכון





הסמארטפון הוכרז בחודש ספטמבר 2020 כחצי שנה לאחר השקת סדרת Galaxy S20
חודש לאחר תחילת המכירה צרכנים אשר רכשו את המכשיר דיווחו ברשת שהמכשיר עם בעיות, הבעיות היו במסך המגע של המכשיר אשר לא תפקד כראוי
צרכנים רבים תיארו את זה כ״גליצ׳ים״ של המסך מה שאומר שהמסך אינו מתפקד כראוי ואינו מגיב לנגיעות בו
תלונות הצרכנים פורסמו בפורומים רבים בכתבות בתקשורת ואפילו בפורום של סמסונג עצמה
כחברה הקשובה ללקוחותיה סמסונג ניסתה לפתור את הבעיה, החברה לא הכחישה את עצם קיומה של התקלה אבל גם לא אישרה אותה ע״י הוצאת הודעת ריקול ולמעשה שחררה כבר 4 עדכוני מערכת שונים אשר ניסו להתגבר על התקלה (בין שאר העדכונים שהם מבצעים במכשיר) חלק מהמשתמשים דיווחו שהתיקונים פתרו להם את הבעיות עם המסך אבל רבים ממשיכים להתלונן

סמסונג אמנם כנראה מנסה לפתור את הבעיה במסך המגע על ידי עדכוני תוכנה אבל זה נראה ללא הצלחה יתרה, קיים סיכוי שעדכוני תוכנה לא יפתרו את הבעיה היות והבעיה בחומרה ולא בתוכנה, אם הבעיה באמת בחומרה לא יהיה מנוס מלהכריז על תוכנית ריקול אשר תחליף את המסך במכשירים התקולים
כרגע יש בעיה עם Galaxy S20 FE אשר לא מצליחים לפתור

פנינו לסמסונג ישראל מספר פעמים וטרם קיבלנו מענה ו/או פתרון לבעיה

 
נערך לאחרונה ב:
למעלה