מסך ה- Visor

gal-b

New member
מסך ה- Visor

לפני כשבועיים רכשתי Visor מחברת EIM ולהפתעתי הופיע מעין פס לאורך המסך, מעין ``שטח מת`` ובתחנת השירות טוענים שיש להחליפו ודורשים 180$ !!! המכשיר לא נפל או משהו דומה . עליכם להתרחק מיבואנים כמו EIM המתנהגים בצורה מבזה ומעליבה ללקוחות שרכשו ממיטב כספם והמכשיר מת לאחר שבועיים!!!
 
תחזיר לדילר H-)

פס שחור זו תופעה מוכרת למדי, אמנם לא בתחום הפאלמים, אלא במסכים של מכשירי טלפון סלולריים כשיש סדק במסך המכשיר, ברוב המקרים כתוצאה מנפילה או מכה, הדיו נוזל החוצה וכך למעשה נוצר שטח מת, או ברוב המקרים אי אפשר לראות דבר וחצי דבר על המסך אם הפאלם באמת ברשותך רק שבועיים והוא לא נפל (קיבל מכות וכו`) יהיה זה נכון להחזירו מיידית לחנות שממנו רכשת ולקבל אחד חדש במקום אצל רוב הספקים יש מדיניות של החלפת מוצר פגום במוצר חדש בחודש הראשון הנה מספר טלפונים שיוכלו לעזור לך 039264646 - EIM 039025586 - תמיכה של וייזור ב``יער``
 

gal-b

New member
8-(

כפי שציינתי תגובת יער היתה שעלות תיקון 180$ ולאחר מכן EIM הציעו מכשיר מתצוגה ב- 150$. לא תודה!!!
 
בית משפט לתביעות קטנות

אחת האפשרויות כמובן האפשרות השניה היא שתשלח לי אימייל עם פרטים, אם אפשר תסרוק את המכשיר אפילו בשחור לבן, תציין איפה קנית ומתי, צרף חשבונית ופרטים מזהים ואנסה לבדוק מה אוכל לעשות
 
דיברתי עם סתו מ-EIM

דיברתי עם סתו מ-EIM הם יחזרו אליך עד יום ראשון אם לא, תפרסמי הודעה יום שני ונפרסם פה את הפלאפון של מנהל השיווק של EIM (גילי...) 8-p
 
תפנה ליבואן - יער זהוב תבקש את המנכ

להציג את עצמי - אני מנכ``ל חברת טרהבייט - ואנו יבואנים של מכשירי פאלם של HandEra. כיבואן הייתי מחליף מיידית מכשיר עם פגם כזה - בתנאי שהוא לא נפל או נחבל או היה חשוף לחום גבוה מידי. התקלה הזו דורשת החלפת המכשיר , והיא נגרמת מפגם במסך. תתקשר ליער זהב היבואן של ויזור , וכמו שאני מכיר את המנכ``ל שלהם - הוא ודאי יפתור לך את הבעיה.
 

gal-b

New member
Visor

I called Yaar And they didnd want to replace it unless i pay 180$!!! Also nothing happend To It Physically no fall no scratch..
 
למקרה של שבר במוצר אין אחריות

``במקרה של שבר במוצר, אין אחריות, זה לא משנה כמה זמן המוצר אצל הלקוח, גם שעה, לדוגמא אם אתה קונה טלוויזיה, ואתה שובר את המסך, יש לך אחריות?`` גיל שגב, מנהל השיווק של EIM
 

gal-b

New member
Visor

מר גיל שגב הנכבד!! לידיעתך, ואתה כנראה כבר יודע, המכשיר לא נשבר ולא נגרם לו כל נזק פיזי או מכאני!!! חבל שבגלל אנשים שתודעת השירות ללקוח שלהם לקויה, ייפגע מותג שנחשב טוב בארצות אחרות. מחברת Handspring בארה``ב נמסר לי שאצור עימם קשר והמכשיר יוחלף!! איני נרתעת ולא אפסיק להלחם עד שהמכשיר יוחלף או יתוקן בארץ כי שילמתי הרבה כסף מעל מחירו בארה``ב על מנת לקבל שירות בארץ. רות בועז
 
למעלה