מסכמים שש שנות אבודים בפסטיבל אייקון TLV

Engelous

New member
מסכמים שש שנות אבודים בפסטיבל אייקון TLV

שלום לכולם, ביום שלישי, ה-28.09, בחול המועד סוכות, תתקיים במסגרת פסטיבל אייקון TLV הרצאה שתסכם את שש השנים שעברו עלינו - מדוע לא קיבלנו תשובות? מדוע קיבלנו כ"כ הרבה שאלות? בשביל מה הייתה מפלצת עשן? ומה הייתה המשמעות של הכל? ההרצאה תתקיים בשעה 17:00, במכללה לאנימציה (רחוב הארבעה 4, מול הסינמטק). ניתן לקבל פרטים נוספים בתכניית התוכן הטלוויזיוני של הפסטיבל. אתם מוזמנים לבוא לסכם, להבין מה קרה ובעיקר – להמשיך הלאה.
 

דהאמא

New member
../images/Emo207.gif כבר ספטמבר, בטח התחילו לצלם את עונה 7

NOT
 

השורד

New member
למה לא עשיתם פודקאסט אחרי הפרק האחרון?

מסקרן אותי לדעת (יש לי ניחוש).
 

Engelous

New member
כמה סיבות

היו המון דיונים והמון דברים שאמרנו והועברו בשידור חי למי שצפה בנו אז, ועוד כמה דברים שאמרנו שהועברו לערוץ 10 והערוץ הראשון. בנוסף לזה, דיברנו בינינו המון באותו היום, ואני זוכר במיוחד שיחה של 40 דקות של ניתוחים ביני לבין אורן בדרך הביתה. כתוצאה משני הדברים האלה, מצאנו את עצמנו עם קשיים משמעותיים לארגן מפגש של כולנו (אחרי הכל, אנחנו מפוזרים על פני 3 ערים שונות), רק כדי לומר תכלס את אותם הדברים שוב מול מצלמה ולהעלות לאינטרנט. אנחנו כן ניפגש השבוע, ככל הנראה, כדי לצפות ביחד ב-The New Man in Charge ונקליט משהו רק לצורכי closure. קצת חבל לי שלא העלינו את כל מה שאמרנו אז לאינטרנט (כשכל הצופים יכלו להנות מזה), אבל דברים כאלה קורים. רק כדי לסבר את האוזן, כמעט כולנו היינו מאד מאד מאד מרוצים מפרק הסיום, וזה כולל גם את אורן שהיה ידוע בביקורתיות החריפה שלו. אבל אחרי פרק סיום, קשה לדבר על פרשנות, ניבויים, וכן הלאה. רוב הדברים היו מאד ברורים, ומה שנשאר לומר זה בעיקר לסכם בכמה מילים איך היה הסיום בשבילנו, אישית, לומר שלום לסדרה, ולומר - מה המשמעות של "אבודים"? את האחרון ניתן יהיה לשמוע בהרצאה, ואני מקווה שנקליט השבוע משהו שיגיע לאינטרנט.
 

השורד

New member
דווח אח"כ מה היה בדיון

יש לי הרגשה שיהיו מכות
(ברמה המטאפורית, של חנונים)
 

Engelous

New member
זה אכן נשמע סביר שזה מה שהוא חשב

אבל לא, היינו מאד מרוצים מהסיום (מלבד אחד/אחת מאיתנו, אבל אני לא אחשוף מי זה :) ).
 

daeve1

New member
הנה התשובה שלי ל"מה היתה המשמעות של הכל"...

לא היתה...
היוצרים סתם זרקו דברים מגניבים As they move alnog...
אגב, ראיתם את הכתבה הזו (של מעריץ [לשעבר] מאוד גדול של הסדרה): http://www.alwayswatching.net/features/lost-sucks
 

Engelous

New member
אני חושב שהכתבה הזו לא משהו

ולו רק בגלל השיטה שלה: "אני אציג משהו בצורה מגוחכת ואז אגיד שהוא מגוחך!". אני מסוגל להציג ככה כמעט כל דבר, בלי הרבה מאמץ. אבל: 1. כבר בשנה שעברה, לפני סוף העונה החמישית, אמרנו בפירוש בפודקאסט שלנו שלא נקבל תשובות להכל, והסברנו למה. לא ציפינו לזה (מלבד המפלצת, שקיבלנו עליה תשובה מגניבה לגמרי לדעתי, במשך עונה שלמה). 2. בהרצאה המדוברת באייקון אני אדון בדיוק בנושא הזה - מה המקום של המסתורין, למה לא קיבלנו תשובות, והאם ניתן לומר על הסדרה שהיא על הדמויות רק בדיעבד או שהיה ניתן לומר את זה כבר מזמן.
 

daeve1

New member
אז מערת אור, שתיית קסם,

איש שנופל אל תוך המערה והופך לעשן (משום מה, ומשום מה אחרים שיורדים אליה לא הופכים), כל עניין התשובה על הלחישות, הצוללת, איבוש האנגלית של סאן.. כל זה לא היה מגוחך?
 

Engelous

New member
תלוי מאד

מערכת האור היא מגוחכת רק אם אתה בוחר לראות אותה ככזו. אם ציפית למדע בדיוני יכול להיות שזה נראה לך מצחיק, אבל אבודים הפכה לפנטזיה יחסית מזמן. שתיית הקסם, ההפיכה לעשן וכו' תואמים לחלוטין גישה פנטסטית בניגוד לגישה מד"בית. התשובה על הלחישות ושיבוש האנגלית לקחו במצטבר 3 דקות מהסדרה, אז לטעון שהם מגחיכים את כל הסדרה זה שווה ערך ללטעון שזה שאנחנו לא יודעים מה קרה עם המשאף של שאנון זה חור ענקי בעלילה. הצוללת הייתה דרמטית ומעניינת, לדעתי, וזה באמת עניין של טעם.
 

Engelous

New member
תזכורת ופרטים נוספים

לכל מי שמעוניין להגיע להרצאה מחר: ההרצאה תתקיים בשעה 17:00 בפסטיבל אייקון TLV. כרטיסים ניתן לקנות בקופות הסינמטק, או באתר טיקטנט. אשמח לראות אתכם שם! -חגי
 
למעלה