מסלול לטיול באירלנד

Assaf que

New member
מסלול לטיול באירלנד

שלום לכם, רציתי לשמוע את דעתכם והצעותיכם למסלול לטיול באירלנד. אנחנו 5 בחורים צעירים (30 זה עדיין צעיר, נכון?), לא מתכננים לשכור רכב אלא לנוע בתחבורה ציבורית. התאריכים: 15/7 עד 27/7 המסלול שחשבנו עליו עד כה הוא: דאבלין - 2 לילות גלוואי - 4 לילות קלירני - 4 לילות דאבלין - 2 לילות. שאלתי היא, מה דעתכם על המסלול? אנחנו אנשים שאוהבים בעיקר נופים, אנשים וכמובן לשתות. כמו כן, מעניין אותי לדעת מה כדאי ומומלץ לראות בסביבה של גלוואי וקילרני (כדי שלא נפספס מקומות יפים). חוצמזה, האם בשביל צוקי מוהר אפשר לישון בגלוואי, לצאת ממנה ולחזור אליה או שעדיף לישון בדולין? נשמח לקבל הצעות ורעיונות, תודה.
 

Ice Age

New member
התוואי סבבה, אבל...

חבל לישון 4 לילות בגלוואי למשל. תתכננו את המסלול והאתרים שאתם רוצים לעבור בהם. בדרך תמיד תמצאו B&B בכל מיני עיירות חביבות וזה אפילו יותר כיף במובנים מסויימים מאשר לישון בעיר. מה גם שזה חוסך את החזרה לעיר כל ערב. ואם אתם 5, תשקלו לשכור רכב. ישדרג לכם משמעותית את הטיול בעלות זניחה (כי היא מתחלקת בין כולכם).
 

Assaf que

New member
ללא רכב

תודה. הרעיון של לעצור בעיירות לאורך הדרך הוא כאמור מתאים למי ששוכר רכב, עניין הרכב ירד מהפרק לאחר מספר דיונים מסיבות כאלה ואחרות, לכן שאלתי מתמקדת דווקא ברעיונות שמתאימים למי שאינם שוכרים רכב.
 
אוקיי... זה יהיה ארוך

ראשית, אני חייבת לומר לך שלדעתי אין מה לעשות בדבלין כ"כ הרבה זמן. יום אחד וסגרתם את כל מה שיש בה... עכשיו: אם אתם אוהבים טבע ונוף, אני ממליצה לכם מאוד לא לפספס את הצפון- את דרך הענקים, עמקי אנטרים, הרי מורן, אלו מקומות מהממים ויש בהם נופים יפים יפים יפים. ממליצה לכם מאוד לשכור רכב- תחבורה ציבורית (אם אתם 5 אנשים) תצא לכם הרבה הרבה יותר יקרה מאשר אם תשכרו רכב ותתחלקו ביניכם. באיזור דבלין כדאי לכם ללכת לגלאנדלוך וויקלו- גם שם יש מקומות עם טבע ומסלולים, מומלץ מאוד. מערב- תישנו בדולין, יותר קרוב ויותר נוח. חוץ מצוקי מוהר אל תפספסו את קונאמרה- מקום מהמם. משם אפשר לרדת לקילאני, לפארק הלאומי, שהוא ממש יפה, ולדינגל וטבעת קרי. תהנו
 

Kettercat

New member
המלצה קטנה בנוגע לגלוואי

(בתור אחת שחזרה הבוקר משבוע וקצת באירלנד) אם אתם באמת חבר'ה שאוהבים נופים ולשתות - יש בגלוואי, ממש בתחילת המדרחוב הראשי, פאב *מצויין*. הוא נקרא Spanish Arche Hotel Bar, ויש שם שלישיה של נגנים שמופיעה בו 3-4 פעמים בשבוע. אווירה מצויינת, המון חבר'ה, כיף, ריקודים ומוזיקה. ברמנים מקסימים וגם מחירים סבירים. רק בגלל הפאב הזה נשארנו לילה נוסף בגלוואי יותר ממה שתכננו
 

Kettercat

New member
לא "נופים ולשתות" ../images/Emo128.gif - "אנשים ולשתות" ../images/Emo122.gif

כנראה שאני עדיין שיכורה קצת מכל מה ששתיתי
 
אחח גולווי גולווי...

בחרתם מסלול סבבה לאללה אבל כמובן שתוכניות נועדו כדי להפר אותן,אני למשל נסעתי מגלווי לקורק רק בשביל לברוח משם חזרה אחרי חמש דקות... בשביל צוקי מוהר ממש לא צריך לישון בדולין אבל זו יכולה להיות חוויה מעניינת,במיוחד אם אתם אוהבים אנשים זקנים ומקסימים:p אני הייתי ממליצה לשלב גם יום באיים,חוויה מדהימה לחובבי נופים... לגבי השתיה-שני מקומות שאהבתי מאוד במדרחוב של גולווי הם king`shead pub והtaafas bar הראשון הוא מעין ברבי קטן עם להקות שמנגנות בעיקר רוק של שנות התשעים לחובבי הנוסטלגיה והשני הוא כוך מלא עד אפס מקום באנשים חמים ומוזיקה חיה. בקיצור-לאן שלא תסעו אירלנד היא גן עדן.תהנו!
 
למעלה