מסלול עוקף המתנה במוקדי שירות לקוחות?

SignedIncognito

New member
מסלול עוקף המתנה במוקדי שירות לקוחות?

נתקלתי בפוסט ששותף ב-FB
http://goo.gl/2ETYcV

שעוסק בשיטת עבודה "אלטרנטיבית" לצורך מענה ממוקדי שירות לקוחות.
אני בעצמי נציג שירות בעברי(למשך תקופה יחסית קצרה) ורגשות שלי מעורבים, מה דעתכם?
 

neurotica

New member
נראה לי חצי יעיל

קודם כל זה די ברור שפניות בכתב מקבלות טיפול טוב יותר משיחות טלפוניות למוקד, אז סבבה, הוא כבר בחצי הדרך.

אבל עוד כשאני עבדתי באורנג', לפני כ-6 שנים, הפקסים כבר היה מגיעים למערכת ממוחשבת ולא מודפסים ממש במכשיר פקס, אז קשה לי להאמין שהוא ממש "מפציץ אותם בניירת". רוב הסיכויים שזה שקול ללשלוח את אותה הפנייה עשרות פעמים דרך אתר החברה או למייל פניות לקוחות שלהם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 
למעלה