מסעדת "דאלאס" בשכונת התקווה

liz00

New member
מסעדת "דאלאס" בשכונת התקווה

ביום הבחירות יצאנו כמו כל עם ישראל לאכול בחוץ, בחרנו לסעוד במסעדת "דאלאס" בשכונת התקווה. כשהגענו למקום ציפינו לתורים וללחץ ואמנם ראינו תור במדרכה ממול ,אולם שמחנו מאד לגלות שבדיוק עם הגעתנו התפנה שולחן ב"דאלאס". התיישבנו שמחים, טובי לב ורעבים ליד שולחן עמוס ומלוכלך וחיכינו, לאחר מספר דקות בהן אף אחד לא ניגש אלינו או לשולחן אחר במסעדה, התחלנו לפנות בעצמנו את השולחן ובהמשך בעלי שיחיה ניגש למטבח הביא כלים ואנו ערכנו את השולחן. השתייה , החמוצים, החומוס והפיתות אף הם הגיעו מהמטבח ישירות בהגשתו הנכבדה של בעלי. במשך כל הזמן הזה עבדו במסעדה מלצר אחד ועוד בחור נחמד שהזדהה כ"חבר שעוזר" ובכניסה ישבה גברת נכבדה, אחראית על הקופה. יושבי המסעדה וביניהם סועדים חדשים שנכנסו אחרינו זעמו על הבלאגן וחלקם פשוט חיקה את מעשי בעלי והחלו לשרת את עצמם ישירות מהמטבח. שולחנות שהתפנו נשארו עמוסי שאריות מזון וכלים מלוכלכים. אנו והסועדים סביבנו הפכנו את העניין לבדיחה וברוח טובה המשכנו לשרת את עצמנו גם בהזמנת המנה העיקרית ובהגשתה ואפילו חשבון ערכנו לעצמנו. למיותר לציין שאפילו פעם אחת לא ניגשו לשרת אותנו , אפילו לא במזלג אחד. שתי סועדות שניגשו למטבח להזמין לעצמן תה נענו ב"היום אין תה". כל זה טוב ויפה ולא הייתי מטריחה אתכם בסיפורי לולא בסיום הארוחה כשניגשנו לשלם התעקשה הגברת הכבודה לגבות מאיתנו 10% עבור שירות. לא עזרו כל טענותינו שלא קיבלנו שום שירות, שבסה"כ גם נגרמה לנו עוגמת נפש, הגברת את השירות גבתה וקיבלה מאיתנו. בקיצור, "אכלנו אותה" והאוכל אפילו לא היה טעים. אנחנו באופן אישי לא נדרוך שוב על הסף של מסעדת "דאלאס" בשכונת התקווה ומה איתכם?
 

SigurRos

New member
חשוב!!שוב פעם אנשים טועים../images/Emo7.gif

ליז יקירתי, הסיפור היה חביב ומתוק עד שהגעתי לפיסקה האחרונה. או-אז, מש חיוכי מפניי ועצב מהול בכעס אצור כרכם פניי המתוקות. אני חוזר ומדגיש: המעשה שנעשה לך הוא עבירה על חוק הגנת הצרכן!!! לעסקי האוכל באשר הם,אסור בתכלית האיסור לנקוב בחשבון הארוחה סעיף נפרד בגין "דמי שירות" ולחייב בו את הסועדים.ירצו-ישלמו מרצונם החופשי והטוב.לא ירצו-אז לא!!! יתרה מכך- אף אם נניח כי מותר היה לגבות את אותם "דמי שירות",הרי שדרישתה החצופה של אותה מסעדנית נלעגת ועזת מצח לשלם עבור שירות שלא היה ולא נברא מרתיחה לא פחות. אחחחחח,כמה שאני אוהב אנשים חצופים וטיפשים כדוגמתה של המסעדנית הזו.אתם יכולים להפעיל את הדמיון ולשוות בנפשותיכם מה היה קורה אילו אני הייתי נדרש לשלם את זה ולא זאת אף זאת-היא הייתה עוד מתווכחת איתי. תסלחו לי על חציבת הלהבות ויצר ההתלהבות אבל החוצפה הישראלית מוציאה אותי מדעתי כל פעם מחדש.הגיע הזמן שאנחנו,הצרכנים,נהיה מודעים לזכויותנו ונעמיד מסעדנים בורים וחכמולוגים על מקומם!!!!!! ליז מתוקה,אני מקווה שעזרתי.
 
../images/Emo45.gifהוא צודק../images/Emo45.gif

פעם הבאה שלא משנה מאיזה סיבה את לא מעוניינת לשלם דמי שירות ולא מסכימים לך, אל תהססי אלה להזמין משטרה! ואני רציני! קרה לנו מקרה בקדירה של נוגה ששלמנו בכרטיס אשראי ואמרו לנו שאם משלמים בכרטיס אשראי אז הדמי שירות זה 12% ורצינו לתת יותר אז אחחרי ויכוח קצר עם האחראי (לא הבעלים, שהיא אשה חביבה שבטוח הייתה מוותרת ועוד נשארת עם חיוך) ואף איום בהזמנת ניידת הוא הסעיף מחשבון האשראי ושילמנו למלצר החביב והמקצועי במזומן כראות עיניינו אז... שלא יעבדו עליכם!
 
../images/Emo5.gifפראיירים לא מתים- מתחלפים!

הייתם צריכים לשלם במזומן לפי התעריף המדויק <b>ללא השירות</b> וללכת!!! אוף, קשה לי לשמוע סיפורים כאלה...! זה מרגיז יותר מהדרישות של המסעדה! מתי תלמדו?
 

liti

New member
אני מניחה.... ../images/Emo26.gif

שזה נעשה מחוסר ידע ולא מרצון להיות פראייר. זה ממש מרתיח שיש עדיין מסעדות ש"לא שמעו" על החוק החדש ומנצלות אזרחים תמימים שכל אשמתם הוא בזה שהם אינם מכירים את החוק. ליז, אם עדיין יש לך את הקבלה של המסעדה ורשום שם במפורט תוספת של 10% שירות, את יכולה לפנות למועצה הישראלית לצרכנות, בטלפונים- 03-5604671 או 03-5609152. אני ממליצה גם במידה ואין לך את הקבלה לשוחח איתם ולהעביר תלונה על המסעדה.
 
למעלה