מסעדת זוני בירושלים

מסעדת זוני בירושלים

ביקור ראשון שלנו במקום. הביקורות שקראנו היו מעורבות, אז לא ידענו למה לצפות. הדבר היחיד שחזר בביקורות שוב ושוב היה שהפרנץ' טוסט מדהים, אז זה אחד הקינוחים שהזמנו (ביקורת עליו בסוף).
הזמנו שתי ראשונות - פטה כבד + לחמים (המלצרית הודיעה שמאפה התרד שבדרך כלל מגיע עם הלחמים לא מגיע היום, אבל עדיין צריך לשלם אותו מחיר, כי הם דוחפים עוד לחם... ואכן חצי מהלחם נשאר...).
מאחר שבביקורות כתוב היה שהמנות מגיעות באיחור רב, ביקשנו שיביאו כל דבר כשהוא מוכן - ועדיין המנות העיקריות הגיעו באיחור מה.
הזמנו ספיישל אנטריקוט שהיה אמור להגיע עם צ'יפס כמהין ובטעות הגיע עם ברוקולי (אבל כששאלנו מה עם הצ'יפס הם אמרו שיביאו - ואכן הצ'יפס הגיע יחד עם הקינוחים). האנטריקוט היה טעים ועשוי בצורה שהוזמן.
צלע חזיר עם בייקון הגיעה עם רוטב שהחרדל בו היה מורגש מדי, ולכן בקושי אכלנו את הבייקון (שטבע ברוטב).
בסך הכל שתי מנות הבשר היו טובות מסוגן, אבל לא מעולות או יוצאות דופן.
ספגטי קרבונרה מצא חן בעיני המתבגרת שהזמינה אותו, וגם לטעמנו (המבוגרים) היה לא רע.
מקרוני עם גרוייר (כלומר מק אנד צ'יז) בתוספת בייקון (18 ש"ח לתוספת הזאת) לא מצא חן בעיני הילדות שהזמינו אותו, אז הן אכלו מהסטייק ומצלע החזיר. לטעמנו גם הוא היה לא רע.
לקינוח הזמנו פרנץ' טוסט (שהגיע עם מסקרפונה ורוטב פירות יער כלשהם) ופאדג' שוקולד (שהיה פונדנט ולא פאדג'). קצת לפניהם הגיעו הצ'יפס ואז הקטשופ שביקשנו גם.
הפרנץ' טוסט היה... לא משהו. לא ברור לי ממה כולם מתלהבים. קצת חסר טעם מדי וקצת עבה מדי (אם כי מאוד אוורירי).
הפונדנט היה בסדר, טיפה על הצד המריר מדי לטעמי.

והנה מגיע החלק הכי טוב בארוחה (מתנצלת שאינו חלק שגרתי מביקורות, אבל הייתי חייבת לחלוק אתכם) - אחרי שטעמתי מהמסקרפונה ורוטב פירות היער (שהגיעו בצלוחיות) שנלוו לפרנץ' טוסט, ומהגלידה ושבבי הקוקוס שהגיעו עם הפונדנט, ראיתי עוד צלוחית עם רוטב דומה לפירות היער. לקחתי כפית מהרוטב, וקירבתי אותה לפי, כשאני שואלת את עצמי בקול, דרך אגב, "מה זה?". על זה הבת הקטנה שלי (6) ענתה מייד בנון-שלאנטיות "קטשופ" והצילה אותי מלאכול כפית גדושה של קטשופ.

לסיכום, זוני מסעדה בסדר, קצת יקרה, הפרנץ' טוסט אובר-רייטד, והיזהרו מלאכול צ'יפס יחד עם הקינוחים.
אחר כך יצאנו לאווירת סוף חג ירושלמית עם חנוכיות ענק, מופע אורקולי של סופגניות וסביבונים, תזמורת מהלכת עם פייה, ורוחות רפאים/מלאכים על קביים.
סוף חג שמח!
 
למיטב זכרוני האנטריקוט

159 (300 גרם). הצלע 89 (יש שני גדלים וזה הקטן - אבל גם הוא קצת גדול מדי). הקרבונרה 99, המק אנד צ'יז 79 (לא כולל הבייקון).
אבל היינו ביום א' אחרי הצהריים ובימים א'-ה' עד 17:00 יש הנחה של 15% על כל התפריט.
 

yair_bar

New member
מנהל
אכלתי שם פעמיים. ביחס לירושלים זו מסעדה מצויינת

והיתרון שפתוח גם בסופ"ש
&nbsp
נהניתי מאד לקרוא את הביקורת שלך - תודה
 
נשמעת חוויה כיפית. שותפה לגמרי לתחושות שלך לגבי הקטשופ

צל"ש מגיעה לקטנה שלך!
 

1Shir

New member
חג שמח שנה טובה וכו'

אני לא הולכת למסעדות בירושלים אבל תמיד נהנית לקרוא על קינוחים :)
ראיתי בתפריט שיש פרנץ' טוסט מכל מיני סוגים, אבל אני אולי הייתי יותר אוהבת את מה שאכלת כי אני לא אוהבת אוכל מתובל ועבה נשמע טוב

כמו כן בשבילי אין שוקולד "מריר מדי"

&nbsp
האנקדוטה בסדר גמור, עוד הוכחה שתמיד טוב לדבר לעצמנו, וזה מה שטוב אצל ילדים, הם מגיבים נקי בלי להניח הנחות, למרות שקטשופ זה דווקא דבר מתוק בד"כ אז אולי כן היה משתלב
(אבל
על ההצלה)
&nbsp
 
למעלה