מסעדת עינת במעלות אנשים קטנים
לפני מס´ימים החלטנו הבן שלי ואני לצאת לאכול יחד במסעדה,החלטנו ללכת למסעדת עינת במעלות,איך שנכנסנו,התנפלה עלינו מלצרית ושאלה משהו בסגנון הזמנתם מקום,אמרנו לה שלא,אז היא הושיבה אותנו ליד שולחן לשניים משהוא בגודל של 60 על 60 ס"מ ,ביקשנו להחליף שולחן,ומיד נעננו,לאחר מס´ דקות קיבלנו תפריט,לאחר שהסתכלנו והתלבטנו ונבהלנו החלטנו להזמין ,אני הזמנתי סטק במחיר 85 ש"ח והבן שלי הזמין קבב במחיר 49 ש"ח,תוך כדי המתנה אנו מביטים ובוהים מטה ומעלה,לפתע צדו את עינינו שתי אמירות גאוניות ממוסגרות יפה והן אומרות כך: האמירה הראשונה: אנחנו כאן לשרת אותך אך אנו לא משרתים שלך,והשניה: הלקוח תמיד צודק אבל תשאיר גם לנו להיות צודקים.אומר את האמת זה לא עשה לנו טוב,חולפות מס´ שניות והבן שלי אומר לי אבא אני חושב שהמנה לא כוללת סלטים וציפס,עניתי לו מיד לא יכול להיות במחיר של 85 ש"ח לא יתנו סלטים וציפס? אבל ליתר ביטחון שאלתי את המלצרית אשר אישרה את הרגשתו של בני,לאחר מס´ דקות של לעקל את התשובה ומחשבה מה עושים,קראתי למלצרית אחרת שנראתה לי יותר בכירה ואולי מנהלת,ושאלתי את אותה שאלה וקיבלתי את אותה תשובה,המנה כוללת תפוח אדמהעם רוטב שום וסלט ירק,מה זה סלט ירק שאלתי,אמרה לי סלט חסה.אמרתי לה שאני רוצה לבטל את ההזמנה,אמרה לי אי אפשר הבשר על האש,אמרתי לה שבכול זאת אני רוצה לבטל,אמרה לי אתה תשלם,קמתי לקופה ושאלתי כמה אני צריך לשלם,המלצרית שהפכה לקופאית תיקתקה על הקופה ומיד אמרה לי 148 ש"ח ,שילמתי ויצאתי חשבתי שלמישהו שם יהיה איזשהו רעיון עוד לפני שאפתח את הדלת ואצא,אבל שום דבר אף, אחד לא זז,במסעדה היו מעט אנשים (6-8) יכולתי לעשות מהומה,אבל החלטתי להפגין את מורת רוחי בשקט,לאחר 3 ימים (כשחזרתי מחופשה בצימר בחד נס) התקשרתי לבעל הבית ובמקום להתנצל ולהציע הצעה שכל בעל מסעדה ששילמו לו ולא אכלו אצלו ושיהיה מעוניין שסיפור כזה לא יופץ כמו שעכשיו אני עושה יציע,אבל במקום זה הוא אמר לי שהוא שמע את השיחה שלי עם המלצריות,ושאני לא צודק ושהוא זרק את הסטיק והקבב(אשרי המאמין) השיחה בינינו הייתה נינוחה אך לא הובילה לשום דבר,כאשר אמרתי לו שאני מתכוון לפרסם את הסיפור הוא ניתק לי את הטלפון "בפנים" זהו הסיפור לשיפוטכם.
לפני מס´ימים החלטנו הבן שלי ואני לצאת לאכול יחד במסעדה,החלטנו ללכת למסעדת עינת במעלות,איך שנכנסנו,התנפלה עלינו מלצרית ושאלה משהו בסגנון הזמנתם מקום,אמרנו לה שלא,אז היא הושיבה אותנו ליד שולחן לשניים משהוא בגודל של 60 על 60 ס"מ ,ביקשנו להחליף שולחן,ומיד נעננו,לאחר מס´ דקות קיבלנו תפריט,לאחר שהסתכלנו והתלבטנו ונבהלנו החלטנו להזמין ,אני הזמנתי סטק במחיר 85 ש"ח והבן שלי הזמין קבב במחיר 49 ש"ח,תוך כדי המתנה אנו מביטים ובוהים מטה ומעלה,לפתע צדו את עינינו שתי אמירות גאוניות ממוסגרות יפה והן אומרות כך: האמירה הראשונה: אנחנו כאן לשרת אותך אך אנו לא משרתים שלך,והשניה: הלקוח תמיד צודק אבל תשאיר גם לנו להיות צודקים.אומר את האמת זה לא עשה לנו טוב,חולפות מס´ שניות והבן שלי אומר לי אבא אני חושב שהמנה לא כוללת סלטים וציפס,עניתי לו מיד לא יכול להיות במחיר של 85 ש"ח לא יתנו סלטים וציפס? אבל ליתר ביטחון שאלתי את המלצרית אשר אישרה את הרגשתו של בני,לאחר מס´ דקות של לעקל את התשובה ומחשבה מה עושים,קראתי למלצרית אחרת שנראתה לי יותר בכירה ואולי מנהלת,ושאלתי את אותה שאלה וקיבלתי את אותה תשובה,המנה כוללת תפוח אדמהעם רוטב שום וסלט ירק,מה זה סלט ירק שאלתי,אמרה לי סלט חסה.אמרתי לה שאני רוצה לבטל את ההזמנה,אמרה לי אי אפשר הבשר על האש,אמרתי לה שבכול זאת אני רוצה לבטל,אמרה לי אתה תשלם,קמתי לקופה ושאלתי כמה אני צריך לשלם,המלצרית שהפכה לקופאית תיקתקה על הקופה ומיד אמרה לי 148 ש"ח ,שילמתי ויצאתי חשבתי שלמישהו שם יהיה איזשהו רעיון עוד לפני שאפתח את הדלת ואצא,אבל שום דבר אף, אחד לא זז,במסעדה היו מעט אנשים (6-8) יכולתי לעשות מהומה,אבל החלטתי להפגין את מורת רוחי בשקט,לאחר 3 ימים (כשחזרתי מחופשה בצימר בחד נס) התקשרתי לבעל הבית ובמקום להתנצל ולהציע הצעה שכל בעל מסעדה ששילמו לו ולא אכלו אצלו ושיהיה מעוניין שסיפור כזה לא יופץ כמו שעכשיו אני עושה יציע,אבל במקום זה הוא אמר לי שהוא שמע את השיחה שלי עם המלצריות,ושאני לא צודק ושהוא זרק את הסטיק והקבב(אשרי המאמין) השיחה בינינו הייתה נינוחה אך לא הובילה לשום דבר,כאשר אמרתי לו שאני מתכוון לפרסם את הסיפור הוא ניתק לי את הטלפון "בפנים" זהו הסיפור לשיפוטכם.