מסע התלאות אל הפס המובטח או הבריחה מבזק
012 (לשעבר "אינטרנט גנב")
אחרי כ-15 שנות עבדות תחת בזק/בזק בנלאומי טלפוניה (עוד מתקופת החוגה) ואינטרנט
החלטתי שהגיע הזמן לעשות מעשה, להעניש את בזק על יהירותה וגרידיותה
ולעבור לחברה אחרת.
פניתי ל 012 שהכריזה על באנדל 100M/3M במחיר 99 ש"ח. ההרשמה היתה מהירה
אבל ההתקנה והביצוע זה כבר סיפור אחר לגמרי. הטכנאים שהגיעו אלי הכריזו
שלא ילכו לפני שיהיה לי 40M (זה המקסימום על התשתית שלי) אז הבטיחו...
כפסימיסט מושבע בכל הקשור להבטחות חברות התקשורת, הייתי גם הפעם
ספקן ולא "התאכזבתי". המקסימום שקיבלו היה 15M שזאת המהירות שהיתה לי
בבזק נכון לאותו רגע. בדיעבד התברר שהתהליך של שידרוג המהירות אינו מיידי בשלב זה
והטכנאים לא ידעו זאת כולל טכנאים בכירים שנועצו בהם ואחרי ששרפו לי שעתיים וחצי
הם הלכו כלעומת שבאו עם הציוד ואני נותרתי עם בזק ועם תקוות שנגוזו.
הוט--שומר נפשו ירחק
לאחר הניסיון הכושל עם 012 שמתי נפשי בכפי למרות כל האזהרות (אני טיפוס הרפתקן )
ונרשמתי להוט לחבילת הטריפל TV+תשתית 100M + טלפון לא מוגבל במחיר 299 שח
עם התקנה וחודש ראשון חינם.
עשיתי הכל כדי לסגור את כל הפינות ולא ליפול בין הכסאות המחודדים של הוט
אבל לא הצלחתי בכך ועברתי דרך יסורים שאני מקווה שהסתיימה היום.
כל מה ששמעתי וקראתי על השירות הנוראי של הוט התממש ברמות מקסימיליות
החברה הזאת אינה מסונכרנת בינה לבין עצמה, נראה כאילו אין להם מערכת CRM
והמיחשוב שלהם מבוסס על תוכנה לניהול חנות מכולת שרצה על דוס 3.11 .
לנציגים שלה אין מושג ירוק לגבי הנהלים והסדרים ומה שמסכמים עם נציג אחד
זה על הקרח בלבד ולא תופס אצל נציגים אחרים (את הסעיף המעצבן הזה יכולתי
להרחיב ב 5000 מילה לפחות של עצבים ותסכול )
גם פניה בכתב למחלקת פניות הציבור של הוט לא מרגשת את החברה העקומה
הזאת ונותרה ללא מענה.
לגבי המוצר עצמו של הוט ניתן להגיד שסך הכל נראה בסדר פרט לעובדה
שלא הצלחתי לקבל את מלוא רוחב הפס הנקוב באינטרנט.
ה TV מספק את הסחורה שגם ניתנת להקלטה. האינטרנט מגיע לפס של 35-40 מגה בטורנטים
והטלפון חוץ מהעובדה שלקח להם 3 ימים לנייד לי את המספר במקום יום אחד כמובטח, עובד טוב.
כעת אני מחכה למבחן החיובים בחודש השני שאחרי חודש החינם
ואם יחייבו אותי בסכום המדוייק שעליו סוכם אז דיינו.
012 (לשעבר "אינטרנט גנב")
אחרי כ-15 שנות עבדות תחת בזק/בזק בנלאומי טלפוניה (עוד מתקופת החוגה) ואינטרנט
החלטתי שהגיע הזמן לעשות מעשה, להעניש את בזק על יהירותה וגרידיותה
ולעבור לחברה אחרת.
פניתי ל 012 שהכריזה על באנדל 100M/3M במחיר 99 ש"ח. ההרשמה היתה מהירה
אבל ההתקנה והביצוע זה כבר סיפור אחר לגמרי. הטכנאים שהגיעו אלי הכריזו
שלא ילכו לפני שיהיה לי 40M (זה המקסימום על התשתית שלי) אז הבטיחו...
כפסימיסט מושבע בכל הקשור להבטחות חברות התקשורת, הייתי גם הפעם
ספקן ולא "התאכזבתי". המקסימום שקיבלו היה 15M שזאת המהירות שהיתה לי
בבזק נכון לאותו רגע. בדיעבד התברר שהתהליך של שידרוג המהירות אינו מיידי בשלב זה
והטכנאים לא ידעו זאת כולל טכנאים בכירים שנועצו בהם ואחרי ששרפו לי שעתיים וחצי
הם הלכו כלעומת שבאו עם הציוד ואני נותרתי עם בזק ועם תקוות שנגוזו.
הוט--שומר נפשו ירחק
לאחר הניסיון הכושל עם 012 שמתי נפשי בכפי למרות כל האזהרות (אני טיפוס הרפתקן )
ונרשמתי להוט לחבילת הטריפל TV+תשתית 100M + טלפון לא מוגבל במחיר 299 שח
עם התקנה וחודש ראשון חינם.
עשיתי הכל כדי לסגור את כל הפינות ולא ליפול בין הכסאות המחודדים של הוט
אבל לא הצלחתי בכך ועברתי דרך יסורים שאני מקווה שהסתיימה היום.
כל מה ששמעתי וקראתי על השירות הנוראי של הוט התממש ברמות מקסימיליות
החברה הזאת אינה מסונכרנת בינה לבין עצמה, נראה כאילו אין להם מערכת CRM
והמיחשוב שלהם מבוסס על תוכנה לניהול חנות מכולת שרצה על דוס 3.11 .
לנציגים שלה אין מושג ירוק לגבי הנהלים והסדרים ומה שמסכמים עם נציג אחד
זה על הקרח בלבד ולא תופס אצל נציגים אחרים (את הסעיף המעצבן הזה יכולתי
להרחיב ב 5000 מילה לפחות של עצבים ותסכול )
גם פניה בכתב למחלקת פניות הציבור של הוט לא מרגשת את החברה העקומה
הזאת ונותרה ללא מענה.
לגבי המוצר עצמו של הוט ניתן להגיד שסך הכל נראה בסדר פרט לעובדה
שלא הצלחתי לקבל את מלוא רוחב הפס הנקוב באינטרנט.
ה TV מספק את הסחורה שגם ניתנת להקלטה. האינטרנט מגיע לפס של 35-40 מגה בטורנטים
והטלפון חוץ מהעובדה שלקח להם 3 ימים לנייד לי את המספר במקום יום אחד כמובטח, עובד טוב.
כעת אני מחכה למבחן החיובים בחודש השני שאחרי חודש החינם
ואם יחייבו אותי בסכום המדוייק שעליו סוכם אז דיינו.