מספר הימים המומלץ

מספר הימים המומלץ

היי, ראיתי שרוב הטיולים המשווקים לסקנדינביה הם עד 12 ימים? זה מספיק לדעתך?
ההיגיון שלי אומר שאם רוב החברות משווקות כזה טיול (12 ימים) זה חייב להיות מספיק, אבל חבר שלי שהיה בסקנדינביה כבר 3 פעמים בחייו אמר לי שזה ממש לא מספיק – אשמח שתפזר את הערפל...
 

nurita10

New member
למה הכוונה בסקנדינביה?

יש טיולים מאורגנים של 8 ימים לנורבגיה. האם זה מספיק? -תלוי למי. מי שרוצה לטייל קצת באתרים הכי מפורסמים, בלי מסלולי הליכה ועם הרבה נסיעות, אז זה מספיק בשבילו. מי שרוצה לטייל הרבה בטבע, לנסוע בנחת בדרכי הנוף, לבקר בכמה אתרים מחוץ למסלול השחוק-זה בטח לא מספיק לדעתי. הכל עיניין של תפיסה ושל אפשרויות. לטעמי, למטייל העצמאי דרושים מינימום כ10-12 ימים לטיול סביר בנורבגיה באזור הפיורדים, ברגן ואוסלו. אם מוסיפים מקומות נוספים בקנדינביה (שטוקהולם, קופנהגן...) אז דרוש יותר זמן. סקנדינביה זה אזור מאד גדול ונרחב עם המון אפשרויות לטיולים.
 

רן ברק2

New member
מספר ימים מומלץ - תגובה

שלום,
כשאומרים "סקנדינביה" מתכוונים לנורבגיה, שבדיה ודנמרק. יש כאלו הכוללים גם את פינלנד.
בתכנון הטיול יש לקחת את הגודל של מדינות אלו מחד והאם יש בכוונתך לפרוס את "עוגת סקנדינביה" לפרוסות ולעשות כל פעם חלק אחר. לכל אחת מהמדינות יש את הייחוד שלה, ולכל אחת מהמדינות יש להקדיש זמן שונה.
זה ברור שגודלן של מדינות אלו אינו מאפשר לראות הכל אלא יש לתמצת הביקור לאתרי התיירות הייחודיים בכל מדינה.
לשאלה האם טיול של 12 יום מספיק לסקנדינביה - התשובה שלי היא לא. 12 ימים זה זמן שיאפשר להתמקד רק בנורבגיה מבלי לעלות צפונה מאתר "הדרך האטלנטית" ודרומה מסטוואנגר - ליסה פיורד ו"מצוק המטיף" (Pulpit rock).
יש לקחת בחשבון שטיול של 12 יום כולל בתוכו יומיים של טיסה הלוך וחזור...
מקווה שעזרתי, בברכה, רן ברק.
 
למעלה