תוספת
הרעיון העיקרי הוא זמן. בלחיי האהבה, כמו טלנובלות דומות, מצלמים פרק אחד ביום !!! כלומר ההספק הוא עצום. ממש מפעל לטלוויזיה. זאת למעשה אחת הסיבות שהסדרות הללו מצולמות באולפן, מקום שבו יש תשתית מוכנה ליותר ממצלמה אחת, וכן כמות תאורה רבה יותר, משחק נוזלי ומרגיז. אין הרבה טייקים בכל צילום. בסדרות של סינגל- קמרה, יענו מצלמה אחת, קיים גורם נוסף של איכות החומר המצולם. לרוב אלו סדרות שמצולמות בלוקיישנים אותנטים, או לוקיישנים שנבנו במיוחד לצורך הסדרה. לכל היותר מביאים שתי מצלמות וגם אז המצלמה השנייה עובדת רק חלק מהיום. העסק המסובך מתחיל עם הופעת הסדרות החדשות סטייל ריאליטי-טי.וי. שם התגובות הן לרוב מיידיות ללא הכנה מראש, דבר המצריך אפילו יותר ממצלמה שלישית על הסט. ב"קחי אותי שרון" עבדו שלוש מצלמות בתוך הוילה, כי כל הריאקשנים של הבנים ושל שרון היו מאוד ספונטנים לכן הבמאי רצה כמה שיותר תגובות בזמן אמת. באולפן העסק לא היה עובד. בתוכנית "העולם האמיתי" מיקמו עשרות מצלמות סטטיות קטנות פלוס שני צוותים שהתרוצצו ביחן החבר'ה (התוכנית האמריקאית) בשורה התחתונה הכל עניין של זמן ותקציב.