מספר שאלות לא קשורות אחת לשנייה באיביי

4Z7GBA

New member
מספר שאלות לא קשורות אחת לשנייה באיביי

איך המוכרים או איביי שולחים את הפריטים לארץ ?
אני שואל כי לפני חודש וחצי קיבלתי הודעה ללכת לדואר לקחת חבילה
והחבילה הייתה אוסף של 8 חבילות שהזמנתי ממוכרים שונים בהפרשים של שלושה או ארבעה ימים אחד מהשני
ועכשיו כבר חודש ומשהו אני לא מקבל כלום (אמור להגיע 6 או 7 חבילות)


שאלה שנייה
יש שני פריטים שלא קיבלתי וכבר עבר יותר מחודשיים (כבר 4 חודשים)
כל פעם שאני פונה למוכרים הם אומרים לי שהם ישלחו מחדש
עכשיו אין לי דרך לדעת כי אני לא מקבל כלום מהדואר


שאלה אחרונה
ולא בדיוק קשורה למכירות
כאשר אני פונה למוכר ומדבר איתו השיחה (ההודעות)
נשמרות בהודעות נכנסות
ניסיתי לפתוח תיקייה עם שם המוכר ולשים את כל ההודעות שלי עם המוכר שם אבל יש מגבלה של עד 9 תיקיות
אז השאלה היא
איך אתם מסדרים את ההודעות בתיקיה הזאת ?
כי יש לי שם הרבה וזה קצת לא נוח לחפש את מה שאני צריך
 

Amiram_e

New member
השאלה כיצד נשלחו החבילות האם בגלובל שיפינג?

ציינת שקנית מכמה מוכרים שונים.
אם שלחו רגיל' אין קשר בינהם. אולי פה בארץ זיהו שכמה חבילות ממוענות אליך וקבלת הודעה אחת לקחת את כולן. לא יודע.
אבל אם המשלוחים עברו במרכז ההפצה בקנטקי - מה שנקרא גלובל שיפינג, אז בהחלט הגיוני שאיביי איחדו את החבילות. זה לא בשליטת המוכרים ששלחו אליך. הם שלחו למרכז אחד שמטפל בהכל.

בנוגע לשאלתך לגבי האיחור בקבלה. אם חיכית כל כך הרבה זמן אתה רק נתון לחסדי המוכר. אתה כבר איחרת את הזמן של פתיחת קייס / מתן פידבק שלילי.
תבדוק אולי אפשרי לפתוח קייס בפייפל. יש לך 180 יום.
אם אתה יכול לפתוח, אל תחכה יותר מידי ותבצע אסקלציה לדיספיוט. שיעבור לשיפוט פייפל על מנת שתקבל את הכסף.

בנוגע לשאלתך האחרונה, ארגון ההתכתבויות יהיה יותר יעיל לבצע בתיבת הדואר שמחוברת לפייפל (ג'ימייל או אחרת)
אין שום היגיון לפתוח תקיות בדואר נכנס של איביי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא סביר שאיביי מאחדים חבילות. בדואר זה כבר קרה לי.

 

4Z7GBA

New member
גם לי זה נראה ככה אבל

זה משונה
אם הזמנתי משהו והגיע חבילה אחת (הם אמורים לשלוח הודעה)
מאיפה הדואר יודע שאמור להגיע עוד חבילות ?
&nbsp
האם אפשר לברר אם יש לי משהו בדואר אולי
אחד מהחבילות האלו שלא הגיעו
 

4Z7GBA

New member
תשובות

לגבי המשלוחים
זה תמיד משלוחים של FREE Economy Shipping


לגבי השאלה השנייה
מדובר בשני מוכרים שפניתי אליהם מספר פעמים וכל פעם אמרו לי שהם שולחים מחדש
ואמרו לי להמתין
ברשימה של הפריטים שקניתי הגעתי לפריט שרכתי וכתבתי לאיביי שלא קיבלתי את הפריט
והיה רשום שהם נותנים למוכר לענות תוך 24 שעות
זה התשובה שקיבלתי
hi my friend, sorry for all inconvenience caused . maybe the package was delayed on the way by customs , bad weather and so on. could you pls be kind to close the case and send me ebay message to remind me resend you new replacement for free ? wait for your reply. best regards
אז מה כדאי לעשות
להמשיך להמתין או לפנות לפייפאל ?

והשאלה האחרונה
ההיתכתבויות עם המוכרים לא מגיע למייל שלי (זה שרשום בפייפאל או איביי)
 

Amiram_e

New member
הוא ביקש ממך לסגור את הקייס לפני שיטפל בך והסכמת???

במקרה הספציפי הזה המוכרים ידעו שהם עוברים על חוקי איביי בבקשה מהם. לכן שלחו ישירות.
 

4Z7GBA

New member
אני חושב שמה שהמוכר כתב מנוטר על ידי איביי אבל אני לא בטוח

זה אומנם הודעה פרטית
אבל בהודעות הנכנסות זה מופיע כאילו איביי שלחו את זה

ועוד לא עשיתי כלום
שאלתי בהודעה הקודמת מה לעשות
לסגור את הקייס ולהמשיך לחכות ? או להמשיך אם האופציה שלא קיבלתי את המוצר
מצורף תמונה של מה שמופיע לי



 

4Z7GBA

New member
אז מה צריך לעשות ?

לסגור את הקייס ולתת לו עוד זמן לשלוח פריט חדש או להמשיך עם הקייס ?
&nbsp
 

Amiram_e

New member
למה לסגור את הקייס?

הקייס הוא ההגנה שלך. אין פלא שהוא מבקש ממך לסגור כי הכסף לא נמצא ברשותו.
ברגע שאתה סוגר את הקייס אתה סומך על האמינות שלו שיתן לך שירות. אם ירצה יוכל פשוט להיעלם לך.
אני הייתי מבקש לבטל את העסקה. לא ניראה לי שישלח לך פריט חדש. תקנה ממישהו אחר.
 

4Z7GBA

New member
מה זאת אומרת הכסף לא נמצא ברשותו

שאני עושה קניה
פייפאל לא מעבירים אליו תשלום ?
&nbsp
באיביי אני רואה ששילמתי
ובפייפאל אותו דבר כבר שילמתי
 

Amiram_e

New member
פייפל העבירו לו תשלום כשקנית

אבל ברגע שאתה פותח קייס נגד הלקוח הכסף נלקח מהחשבון שלו ומוחזק שם עד שיתבררו הפרטים בינכם.
זו הסיבה מדוע המוכר מתעקש שקודם תסגור את הקייס לפני שיטפל בך.
שאלת האם לסגור את הקייס ואז להמתין שישלח שוב?
אני שואל אותך: מה בדיוק תהיה המוטיבציה שלו לשרת אותך כשאין קייס פתוח כנגדו?
הוא בעצם יעשה לך טובה. "מלפנים משורת הדין" הוא ישלח לך מוצר חליפי, אם בכלל ישלח. (לדעתי הוא סתם מורח אותך. אם היה שולח היה מספק מספא מעקב לא?)
אני חושב שמוכר שמבקש בקשה כזו מלקוח (בדרך כלל אלה סינים) הוא לא רציני ולא מתייחס ללקוחות שלו ברצינות. הוא מנצל תמימות וחוסר ידע שלך.
עכשיו, יש כאן בעיה מצד שני.
יש לך 30 יום לחשוב מה לעשות עם הקייס הפתוח. אם לא תבצע כלום, הקייס יסגר לטובתו,הוא יקבל את הכסף חזרה ומבחינת איביי (הוא יקבל הודעה על כך מהם) לא יהיה מחוייב מולך בכלום.
אם תחליט לבצע הסלמה, הנושא יעבור לשיפוט איביי ותוך יום יומיים מקסימום תקבל את הכסף חזרה. המוכר יקבל דיפקט.
מבחינת המוכר הוא לא יהיה מחוייב לשלוח לך מוצר נוסף.
אז אני מייעץ לך להסלים, חיכית מספיק זמן לא? לקבל את הכסף החזרה. אחרי זה תחליט אם לקנות שוב מאותו מוכר או ממוכר אחר.
 

4Z7GBA

New member
המוצר היה אמור להגיע לפני 3 חודשים

פעם אחרת אמר לי להמשיך להמתין ופעם שנייה אמר לי ששלח מחדש את המוצר

אני יפעל לפי עצתך
אבל אני לא יודע מה בדיוק לעשות שם
עכשיו שאני נכנס לאיביי ולוחץ על "פעילות"
רואים שם שיש Open requests
ואז יש Open requests/cases
שם יש את שם המוכר ואת הפריט ובסוף השורה רשום Take action
שאני לוחץ על זה יש לי אפשרות או לסגור את הקייס או לשלוח הודעה למוכר

שפתחתי את הקייס שלחתי לו הודעה
והוא ענה
 

Amiram_e

New member
אם חיכית שלושה חודשים הקייס לא רלוונטי.

אתה יכול לנסות לפתוח בפייפל.
לדעתי המוכר ישלח לך מוצר חדש ביום שמלכת הכיתה שהייתי דלוק עליה בכיתה ו' תתקשר אלי היום ותציע לי להתחתן.
 

4Z7GBA

New member
עדכון

לפני מספר דקות נכנסתי לאיביי וראיתי הודעה מאיביי
ששהתיק סגור והמוכר החזיר לי את הכסף של המוצר והדמי משלוח ישר לפייפאל
רשום להכנס לפייפאל לראות את הזיכוי ואכן מופיע שם זיכוי כספי שלפי פייפאל יוחזר לכרטיס שחויב ממנו
&nbsp
עכשיו אני יעשה את זה גם למוכר השני שמושך אותי ככה
להבא אני ימתין מקסימום שבוע
&nbsp
&nbsp
למה השם של המוכר באייבי ובפייפאל שונה ?
אצל כל המוכרים שקניתי אין אחד שזהה
&nbsp
&nbsp
 
למעלה