מסקנות ועדת החקירה לאסון הרכבת

מסקנות ועדת החקירה לאסון הרכבת

1. נהג המשאית אשם עיקרי בתאונה הוא לא עצר ודהר לפסים. 2. נהג המשאית עבד שעות רבות והמודד כנראה זויף. 3. רכבת ישראל וכן נהג הקטר אשמים גם הן מסיבות שונות באסון.
 

בר

New member
אשם-אשמים...זה מה שכולם מחפשים...

מה זה יעזור בדיוק לאותם הרוגים ?! לאותם אלה שסתם נהרגו ?! כלום לא יעזור לא לאשם הזה ולא לאשם ההוא. את האסון הזה אפשר היה למנוע וזהו. ומי שאשם,זה רק זה שלא מנע אותו ואלה הם רכבת ישראל. לא הנהג משאית,לא הקטר ולא הרכבת עצמה. אלא רכבת ישראל אחראית יחידה למותם של אותם הרוגים. רק לבנות מחסום לא היה צריך יותר מזה. מסתבר שגם זה קשה במדינה הזו. אגב לא רחוק היום שנראה למשל עוד אסון בסגנון "ערד". היום הייתי בתחנת הרכבת בבאר שבע. התחנה הייתה עמוסה עד שלא היה אפשר לזוז מהמקום. מנהלי התחנה לא פתחו את הכניסה לרציף,עד אשר הרכבת לא הגיעה לרציף. איך שהרכבת הגיעה,הרציף נפתח לזרימת הנוסעים והלחץ החל כמו גם הדחיפות וכו'. לא רחוק כלל היום שבו יירמס איזה פעוט שבטעות מעד,או כל אדם שסתם נפלו בדרך ונרמסו ע"י ההמון הרוצה להגיע לרכבת. והיו יכולים למנוע את כל זה בכך שכמו בכל תחנת רכבת,הנוסעים ממתינים על הרציף עצמו. אבל-לא ! מחכים לעוד אסון... רכבת ישראל.
 
המסקנות הראשוניות יש לומר, באות

לצורכי ביטוח בלבד ולא לנחם את ההרוגים.משתתף בצער המשפחות...
 
למעלה