מנסיון עם שניהם...
אני חזרתי ל"רגיל".... והסיפור (אם מענין) הפוך נבנה בעיקר לשיטה "חדישה" של SHIMANO של שילוב ברקס והילוכים - DUAL CONTROL בזמנו, כדי לדחוף את השיטה החדשה, היה מחסור "דמה" במעבירים רגילים XT.... עז עברתי להפוך בשילוב עם טריגרים רגילים (RAPID FIRE). אחרי שסוף-סוף התרגלתי.... המשכתי כך במשך שנתיים. לפחות באופניים שלי, סבלתי מכך שאחרי כשלושה חודשי רכיבה, ההעברה נהיתה מאד קשה ובאופן מפתיע, הקושי העיקרי היה "נגד הקפיץ" (כלומר, במעביר הפוך, לגלגל"ש קטן יותר). העברה "עם הקפיץ", דוקא עבדה בסדר יחסי. כשזה נהיה בכלל בלתי נסבל, הפתרון היה להחליף מוביל+קבל.... וחוזר חלילה. לא מזמן, מכל מני סיבות הושבתה לי כל המערכת והחלטתי שזה הזמן "לחזור בתשובה" - התקנתי מעביר רגיל (LX). אחרי תקופת הסתגלות קצרה ובהשוואה למעביר XT הפוך........ כמו שאמרתי , מבחינת קלות העברה, עדיף "רגיל". אולי זה קשור ל"חיווט" של הקבלים באופניים שלי (ואולי לא), אך שילוב של טריגרים רגילים עם מעביר רגיל עובד חלק יותר - אני כבר שלושה חודשים עם אותו קבל ומוביל וטפו-טפו-טפו. כאמור, הכל סוביקטיבי ביותר ומנסיון אישי בלבד. אין לי נסיון עם DUAL CONTROL ועם SRAM..... מקווה שעזרתי קצת