מעבר באנגליה עם ויזת סטודנט

יוקלילי

New member
מעבר באנגליה עם ויזת סטודנט

אנחנו גרים באנגליה כבר קרוב לחצי שנה, ונמצאים פה על ויזת סטודנט. קבלת הויזה בארץ הייתה מסכת ארוכה של הוצאת מסמכים וכללה גם עלויות לא קטנות (4 נפשות במשפחה, כולל עוללית שהייתה בת 7 שבועות כשהגענו). המנחה של בעלי עוברת לאוניברסיטה אחרת, מרוחקת למדי, עקב קידום שקיבלה. בתחילה חשבנו לנסוע בעקבותיה, אולם כעת הבנו כי נדרש מאיתנו לבקש את הויזה מחדש, שכן 'נותנת החסות' שלנו לשהייתנו (הנעימה עד מאוד) באנגליה מתחלפת, ולשם כך עלינו לשלם שוב את אגרת הבקשה, לספק מסמכים מהבנק וכל הביורוקטיה הכרוכה בהוצאת ויזה. האם במקרה מישהו חווה דבר דומה? האמנם עלינו לעבור שוב מחדש את כל התהליך כולל התשלומים (2000 שח לאדם)? אם המעבר יהיה כל כך קשה מבחינה ביורוקרטית אנחנו נישאר, אך מבחינה מקצועית המעבר כנראה ייטיב עם הלימודים. אולי היא אף תוכל למצוא לו משרה בעמדה החדשה שבה היא תהיה. אני בינתיים לא עובדת ונמצאת בבית בחופשת לידה, וזה היה יכול להיות עיתוי טוב למעבר. אשמח לקבל עיצות מבעלי נסיון או פשוט מהכרות עם כל סיפור הויזות המפרך.
תודה
 

Cמן רשום

New member
לא זוכר שום דבר כזה כשלמדתי שם

קיבלתי מכתב רשמי מהאוניברסיטה ואיתו למיטב זכרוני באנו ישר לנמל התעופה איפה שהחתימו לנו את הדרכונים והיידה, לקיימברידג'. עד כמה שזכור לי היה פשוט כמעט כמו להיכנס כתייר. לקראת סוף התואר עשיתי עבודת גמר באימפיריאל קולג' בלונדון ולא זוכר ששיניתי משהו חוץ מכתובת בתעודת זהות של הזרים שהיתה לי.

אבל יכול להיות ש:
א. שדברים השתנו מאז. זה היה לפני 17 שנה.
ב. שזה משתנה לפי תואר ומוסד.
 

republik

New member
חוקי ההגירה בבריטניה מאד השתנו בעשור האחרון

וזה די הגיוני שהדרישה הזו קיימת (למרות שאני לא יודע אם כן או לא) כי אם למשל אתה נמצא בבריטניה על ויזת עבודה ואתה מחליף מעסיק אתה חייב להתחיל את כל התהליך מחדש (הוא צריך לעשות לך ספונסרשיפ).
 

יוקלילי

New member
לצערי הרב רפבליק צודק

נאמר לנו ע"י מחלקת הויזה בשתי האוניברסיטאות, הנוכחית והמיועדת למעבר, שכך עלינו לעשות, וזה מצויין גם באתר שלהם. הם ללא ספק יודעים התשה מהי..הסדרי ההגירה מאוד השתנו ואני יכולה להבין אותם מנקודת המבט שלהם- יש פה המון מהגרים ומבקשי הגירה. לפחות היחס פה למהגרים הוא נהדר, לפחות מהחוויה האישית שלי מהעיר הדרומית בה אנו גרים
 

el condor

New member
כן, זה נשמע כמו הבריטניה שאני מכיר

אם אפשר לסבך משהו אז אפשר לסמוך על הבריטים שהם יסבכו את זה.
 

el condor

New member
אבל תסתכלו על הצד החיובי, שאתם לומדים באנגליה

אני מניח שאתם משלמים הרבה מאד כסף על שכר לימוד. אולי אם תסתכלו על התשלום הזה כחלק מהעלות הכוללת, זה יראה פחות נורא.

הייתה לנו שיחה פעם, שאלתי את אשתי אם היתה רוצה שהילדים ילמדו באמגליה (היא למדה באנגליה). ענתה שמאד
 

יוקלילי

New member
רק המחיה על חשבונינו

בעלי קיבל מילגת שכר לימוד ולכן יכלנו להרשות לעצמנו את ההגעה לאנגליה. אם התכוונת לשכר לימוד עבור הילדים, אז הבכור עוד רגע בן 3 ומסבסדים לו 3 ימים בגן, והקטנה עדיין איתי בבית. אם נעבור אחרי הדוק לפוסט באנגליה אז יצא שנשלם שוב.. החלטנו להישאר במקום הנוכחי אלא אם תוצע איזשהי מישרה באוניברסיטה החדשה.
האם התכוונת בשאלתך לאישתך ללימודים באוניברסיטה או ללימודים בגן-יסודי-תיכון? אני עובדת משרד החינוך ו'ברחתי 'מהארץ בשביל שהילדים שלי לא יאלצו לקבל חינוך בתת תנאים כמו שיש בארץ. לגבי האוניברסיטה דווקא התרשמתי
מהרמה בארץ, בה למדתי שני תארים בשתי אוניברסיטאות.
תודה על ההתייחסות
 

אספרסו2

New member
למה תת תנאים

תראי איך מורידים שם את הסף על מנת לתת תעודת בגרות לכולם.
 
למעלה