מעבר בין חברות סלולאריות...

דודי (19)

New member
מעבר בין חברות סלולאריות...

שלום :) שאלה לי אליכם... אני כבר כמה חודשים נמצא במסלול "פלאפון דיל", בחברת פלאפון (מן הסתם), עם מכשיר אס.קיי. 1400... ואני משלם סכום שממנו אני מקבל זיכוי בזמן אויר למשך 36 חודשים (בהתחייבות), עכשיו - אני *ממש* לא מרוצה מאיכות הקליטה במקום מגוריי, כשאני עם הפלאפון בבית - הסקאלה של ה"קליטה" נעה בטירוף כל הזמן בין -בלי קליטה בכלל- ל"קליטה מלאה"... אני יודע שזאת לא בעיה טכנית של המכשיר, כי במקומות אחרים בארץ הוא לא מגיב כך... בגלל הבעיה הזו קרה שהפסדתי המון שיחות חשובות, או ששיחות חשובות התנתקו באמצע מחוסר קליטה... וזה כל כך מעצבן... שאין לכם מושג כמה. יש לציין שעם פלאפונים של חברות אחרות הקליטה פה מצויינת (ואני מדבר על כל החברות, חוץ מפלאפון)... השאלה שלי היא... מה אני יכול לעשות בנידון? ממש לא בא לי לתת למצב הזה להימשך, וגם לא בא לי לשלם טריליון שקל כדי לצאת מההתחייבות של פלאפון... - מה גם שהגעתי למסקנה שהמסלול שאני נמצא בו כרגע לא הכי משתלם... * האם אני יכול לחייב את חברת פלאפון לתת לי לצאת מההתחייבות גם בלי לשלם קנס? - בכל זאת, אני סובל באשמתם. * אם לא - מה האופציות שלי? * האם "תרגילים" נוסח - להתקשר אליהם ולהתחיל לומר כמה אתה ממורמר ורוצה לעבור חברה (ובמקרה שלי - אני באמת ממורמר ורוצה לעבור) ובתמורה לקבל הטבות/הנחות משמעותיות/החלפת מכשיר על מנת שתישאר אצלם? תודה רבה מראש,
 

אהובה.א

New member
פאלפון

אתה יכול לשאול בחברת פלאפון.גש אליהם. אל תעשה זאת טלפונית. בטלפון לא מקבלים את כל התשובות הרצויות. דווקא השירות אצלם נפלא , כמו שאני מכירה. הם יענו לך על כל השאלות שתשאל אותם. יש לך העתק של החוזה? תקרא לפני כן את החוזה שחתמת איתם. תבוא מוכן אליהם ואז הם יראו אדם רציני שלא ניתן לעבוד עליו. בהצלחה
 

alonpaz

New member
מחובתם לספק ללקוח את השירות...

שהם מספקים ללא דופי - אם אין לך קליטה ואתה לא מצליח להוציא ולקבל שיחות או שיש קיטועים וניתוקים עקב אי קליטה תדרוש בתוקף כי לא יהיה קל לבטל התחייבות ללא קנס ולסגור את הקו. אבל אם תציע להם הנחות כפיצוי הם יחשבו - ובצדק - שאתה יכול להשתמש במכשיר ולא כל כך מפריע לך חוסר הקליטה. תדרוש להתנתק מהם לצמיתות. או תפנה לאגודה שעוזרת לצרכן בזכויותיו.
 

odedg

New member
איזה פלא?!

שלום דודי (19)! חסרים לדעתי כמה פרטים כגון: איזה מכשיר היה לך, אם בכלל, קודם, ובאיזה רשת, האם אתה בחוזה סגור לתקופה. אתה וכולם גם כן. שימו לב שמדובר בטלפון סלולארי שצריך לתת תקשורת ברןב חלקי הארץ, ואין התחייבות של חברות הטלפון הסלולארי שיש תקשורת טובה בכל מקום ומקום. אלה לפחות הטיעונים של החברות, ורק חבל שהן לא מספרות לנו זאת לפני ההתקשרות עמן...!
 
למעלה