מעבר מבריטניה לאירלנד וחזרה

Wing Chan

New member
מעבר מבריטניה לאירלנד וחזרה

שלום לכולם אני לא בפורום הזה בדר"כ אבל אני מקווה לעשות טיול שלפני הגיוס לאנגליה-אירלנד-סקוטלנד. אני לא בטוח שזה בפורום הנכון אבל לא מצאתי אחד מתאים יותר... השאלה שלי היא כזו - האם מסובך לעבור מבריטניה לאירלנד? ז"א גם מכיוון שמפריד ביניהם ים וגם האם זה מסובך מבחינת התמצאות? ואיך בכלל עוברים בין השטחים? סירה? בנוסף האם באירלנד קיים הקטע של Bed and Breakfest? נדמה לי שקוראים לזה ככה, שבעל בית מסכים לתת לך מיטה ללילה וארוחת בוקר למחרת בתמורה לסכום כסף, כמו שיש בלונדון למשל (כאמור אין לי כסף ואני גם לא רוצה לשלם עבור חדר מלון). ועוד שאלה אם אוכל - למרות שאני מניח שזה קל יותר מכיוון ששני השטחים מחוברים, האם הפרוצדורות דומות במעבר מבריטניה לסקוטלנד? תודה מראש וסליחה על השאלות "הצעירות" שלי.
מקווה שזה פורום הנכון לזה...
 

guyavhuji

New member
נסיון לתשובות

זה לא אמור להיות מסובך. יש מעבורות ויש טיסות (לטיסות זולות נסה באתר של Ryanair). אני לא יודע מחירים. לגבי B&B, נפוץ מאד ויקר למדי. אופציה זולה יותר - אכסניות. כתבתי פה לא מזמן הודעה בנוגע לאכסניות, אני משער שאם תדפדף דף או שניים אחורה תוכל למצוא אותה. טיול נעים!
 
אנגליה, סקוטלנד, אירלנד

עד כמה שאני זוכר, אין שום פרוצדורה מיוחדת במעבר בין אנגליה לסקוטלנד, מאחר ושתיהן כפופות לממשלה הבריטית. הרפובליקה האירית זה סיפור קצת שונה כי זו מדינה אחרת - אבל זה פשוט לעבור גבול - דרכון וזהו (עד כמה שאני יודע, לא צריך ויזה מיוחדת לאף אחת מהמדינות) ואם יש לך אזרחות אירופאית, אז בכלל אתה במסלול המהיר. כמו שציינו לפני, המעבר בין אנגליה לאירלנד הוא פשוט למדי - מטוס. ישנן טיסות זולות יחסית לכל מיני חלקים באירלנד. בטח גם יש איזו מעבורת במערב אנגליה לאירלנד, אבל אם אין לך רכב, הכי נוח נראה לי תהיה טיסה. כמו שצוין קודם, "ריאנאייר" היא חברת תעופה שיש לה טיסות אנגליה-אירלנד כל הזמן. B&B? יש באירלנד כמו פטריות אחרי הגשם. הכי יקר שאני הייתי בו היה 35 יורו והכי זול 25 יורו. הוסטלים הם בהחלט זולים יותר בד"כ (תלוי עם כמה מיטות בחדר).
 

niptip

New member
מבחינת טיסות אם זה מעניין אותך

לחברת easyjet יש טיסות זולות בתוך בריטניה.. תהנה, מקום מדהים...
 

guyavhuji

New member
במעבר בין צפון אירלנד לרפובליקה

ולהיפך אפילו לא בודקים דרכון.
 
למעלה