מעבר מסאלד לקרני

  • פותח הנושא חדשה פה 2
  • פורסם בתאריך
ח

חדשה פה 2

Guest
רציתי לדעת מנסיונם של אלו שעברו את שלב ב שנה שעברה - האם ידוע מי מחברות ההכנה( פרופסור, נועם, מחונן וכו') הצליחה להתאים את ההכנה שלה לבחינה "החדשה" של קרני. שואלת היות ומלקח של שלב א ( שהבן שלי אומנם עבר אבל היה הרבה יותר קשה להבנתי משנים קודמות גם מבחינת לחץ הזמנים וגם מבחינת התוכן וחוסר סידור השאלות ברמת קושי עולה וכו') אני מרגישה שיכולנו להכין אותו טוב יותר אם היינו יודעים להנחות אותו בצורה שמותאמת לסגנון השאלות במבחן.
סך הכל כמו שכבר נכתב בעבר כאן, מי שמחונן -יאותר כמחונן, ללא קשר להכנה. ההבדל הוא בתחושת הרוגע והביטחון העצמי שיהיו לו ברגע שיפתח את דף השאלות ויזהה סגנון שהוא כבר "מכיר". תודה מראש
 

יורה נחושתן

Member
מנהל
כבר היו דברים מעולם כשילדים מחוננים כשלו במבחן וההיפך, מסיבות שונות. לא תמיד היות הילד מחונן מבטיחה את הצלחתו וכך גם עם ילדים שאינם מחוננים ובכל זאת, עברו את המבחן בהצלחה. בשנים האחרונות הושם דגש במבחנים על רמת השפה (כשמערכת החינוך כשלה בטיפולה בנושא זה) וכבר היו תלמידים מחוננים שנושא השפה לא טופח בביתם ולכן כשלו. חשוב מאוד שהילד ירבה בקריאה (לא חשוב מה) מפני שזה מעלה את סיכוייו להצליח במבחן.
 
למעלה