אין מעבר מסודר. צריך ללכת כ 200 מטר לכיוון "על פרשת דרכים והכי מהיר לחצות את מעבר החצייה הבודד לצד הדרומי של הכביש, לא את שלושת המעברים עם הרמזורים הנפרדים לכניסת הרק"ל שבצד הצפוני. אם אני זוכר נכון הכניסה לתחנת הרק"ל בצד הדרומי היא בצד שמאל, לא צד ימין, הגיון של הליכה ארוכה יותר כדי לנהל קהל.
מחזק את ההמלצה של EPH12 שלא להתעסק עם הרק"ל אם יעדך באזור הבורסה ליהלומים. גשר הבורסה מחבר מהמבנה הדרומי של תחנת סבידור הישר למתחם הבורסה.
בימינו יש גם יציאה צפונית מסבידור לגשר דורי.
חוסר הקישוריות בין תחנות רכבת ישראל באיילון לתחנות הקו האדום היא תעודת עניות לתיכנון הקו. בחו"ל תחנות המטרו נוטות להיות מתחת לתחנות הרכבת הראשיות או בכניסה הראשית אליהן, לא במרחק מאות מטרים בהמשך הרחוב.