מעבר משילוב לכיתת חנ"מ
פותחת בשאלה חדשה למרות שדי קשור לשאלה הקודמת עם הצחקוקים...
היום היתה לי פגישה בבית ספר ("הערכת מצב...") - דווקא פגישה חיובית של "סיעור מוחות".
אבל מה, בסוף הפגישה הפסיכולוגית של בית ספר שאלה אם לאור המצב אין לנו מחשבות שניות לגבי המשך שילוב בחטיבת ביניים....
היום הוא די מוגן, עם ילדים שנמצאים איתו מכיתה א', ומודעים לעניינים שלו... ובד"כ מאוד מצליחים להפגין סובלנות ואמפתיה. המחנכת הביעה דאגה, שבחטיבה, במצב כמו שעכשיו, עם ילדים אחרים, בית ספר ענק וכו' וכו', יציקו לו, הוא יסבול וכו' וכו'.
ממש באיזשהו שלב הרגשתי במסע הפחדה.
העמדה שלנו לפחות כרגע, שזו נק' הפתיחה שאנחנו חושבים שהיא נכונה, ולעבור תמיד אפשר (גם בזה התחילו להגיד לי שזה לא פשוט, ונידרשת וועדת השמה ואולי נצטרך לחכות שנה....).
השאלה שלי - האם מישהו היה במצב של מעבר משילוב למסלול של כיתת תקשורת או כיתת לקויות למידה (כל מה שדורש וועדת השמה) והאם זה באמת כזה בעייתי? כלומר, אם נתחיל, וזה יהיה איום ונורא, נצטרך לחכות שנה שלמה לוועדת השמה???
פותחת בשאלה חדשה למרות שדי קשור לשאלה הקודמת עם הצחקוקים...
היום היתה לי פגישה בבית ספר ("הערכת מצב...") - דווקא פגישה חיובית של "סיעור מוחות".
אבל מה, בסוף הפגישה הפסיכולוגית של בית ספר שאלה אם לאור המצב אין לנו מחשבות שניות לגבי המשך שילוב בחטיבת ביניים....
היום הוא די מוגן, עם ילדים שנמצאים איתו מכיתה א', ומודעים לעניינים שלו... ובד"כ מאוד מצליחים להפגין סובלנות ואמפתיה. המחנכת הביעה דאגה, שבחטיבה, במצב כמו שעכשיו, עם ילדים אחרים, בית ספר ענק וכו' וכו', יציקו לו, הוא יסבול וכו' וכו'.
ממש באיזשהו שלב הרגשתי במסע הפחדה.
העמדה שלנו לפחות כרגע, שזו נק' הפתיחה שאנחנו חושבים שהיא נכונה, ולעבור תמיד אפשר (גם בזה התחילו להגיד לי שזה לא פשוט, ונידרשת וועדת השמה ואולי נצטרך לחכות שנה....).
השאלה שלי - האם מישהו היה במצב של מעבר משילוב למסלול של כיתת תקשורת או כיתת לקויות למידה (כל מה שדורש וועדת השמה) והאם זה באמת כזה בעייתי? כלומר, אם נתחיל, וזה יהיה איום ונורא, נצטרך לחכות שנה שלמה לוועדת השמה???