מסכים עם רמי, אבל...
בתור אחד שרוכב על המנטרה כשמונה חודשים, אני חייב לציין שברמת התאוריה רמי צודק, אולם בפועל לא כל ירידת מדרגה משמעותה הכרות אינטימית עם "אימא אדמה".הפעמיים היחידות שבהם התהפכתי
במסלולים טכניים היו בעיקר בגלל
נעילת הבולם הקדמי- (בולם SID מ"מ 60,ישן ...). בתכל'ס זה תלוי הרבה גם ברוכב: עם קצת טכניקה סבירה והמודעות ל"סכנה" ניתן לרכוב במסלולים טכניים (לרבות סינגלים טכניים במיר"ב) בקצב "זורם" ובכייף. מעבר לזה, אני מכיר כמה חברה עם מנטרה
שידרגו לבולם 100 מ"מ ומאז חייהם השתנו ללא היכר
... בשורה התחתונה, המנטרה הוא דגם המיועד במקור בעיקר לרכיבת-XC (ובזה ובהחלט מצטיין!) ופחות לרכיבת שבילים פראית, אולם בהחלט סביר(עם או בלי שידרוג בולם) גם במסלולים טכניים. רונן.ב