מעוניין לא לשרת במילואים עד שהצבא יתייחס לתלונה שלי

hochdorf1

New member
מעוניין לא לשרת במילואים עד שהצבא יתייחס לתלונה שלי

*פוסטים של איך לצאת ממילואים נקראו, צריך ייעוץ פרטני*

הנני בן 28. משנת 2012 לאחר שיחרורי שירתתי בכיף יחסית שירות מילואים, אליו הייתי נקרא פעם בשנה. אני אוהב את האזור בו ממוקם הגדוד. אציין שבצבא הייתי אצל קב"ן פעמים רבות ונפלטתי מגדוד לוחם מתפקיד תומכ"ל לבסיס פתוח של יומיות, בעקבות בעיות אישיות ונפשיות.

במילואים האחרונים היה לי בעיה להכנס לאתר (החלפתי מספר פלאפון ולא יכלתי להכנס לאתר) אז שלחו לי את צו המילואים באימייל, ושלחו צו לא מעודכן וטרטרו אותי.
ואז עוד טענו תחילה שזו לא אשמתם אלא אשמתי ועצבנו אותי. בהמשך ביקשתי לדעת מ.א של אותן חיילות ששלחו לי צו לא מעודכן ולא קיבלתי. מילואיי נהרסו.

לאחריהם החלטתי שאני מגיש מכתב למפקד האוגדה ובו מפרט על ההתנהלות הלא תקינה של אגף הקישור ומבקש לבוא דין וחשבון איתם. באם אין תשובה לגשת לכבילות.
משהו קרה באוגדה, והתחילו לקרוא לי למילואים יותר ויותר, לעיתים יותר ויותר קרובות. כך, שהיו לי מילואים במרץ, באוגוסט (מה שהיה עם הצו לבסיס הלא נכון שעיצבן אותי) וכעת רוצים שאבוא גם בנובמבר. בהתחלה אמרתי להם שישלחו לי צו בדואר כי מילואים אחרונים היה בעיה עם הצו, ולמרות שאמרו לי שזה לא אפשרי כי לא שולחים יותר בדואר- אכן קיבלתי את הצו בדואר.

@@@מה אני רוצה?@@@
שיבואו דין וחשבון עם החיילות ששלחו לי את הצו הלא נכון מילואים קודמים, לא אכנס לפרטים אבל הן שיקרו למפקדת שלהן שהאמינה והגנה עליהם ולא אהבתי כלל את ההתנהלות שלהם. בנוסף לא הביאו לי פרטים של מי לכבול (למרות שלא חייב מ.א) והביאו לי תחושה שאני חשוב רק כדי להגיע למילואים, אבל כשיש לי בעיה פרטנית ואני רוצה להתלונן עליהם אין עם מי לדבר.
החזון שלי- הוא לא לבוא למילואים עד שהתלונה שלי תטופל- ע"י מפקד האוגדה, או ע"י נציב כבילות באם לא אקבל מענה והעניין יועבר אליו.

@@@השיחה וההודעות מקצינת המילואים@@@
קצת אחרי שהגשתי את התלונה שלי למפקד אוגדה (ביקשתי מהשומרת שתעביר), וקצת אחרי שקיבלתי הודעה בSMS מהשלישות שהתלונה התקבלה ותשובה תהיה עוד שבועיים, מפקדת המילואים ניסתה להשיג אותי ושלחה לי בוואטספ הודעה לחזור אליה. עניתי לה בהודעות שאני בחופשה (הייתי בחופשה) והיא שאלה בטקסט אם אני בא למילואים. לא השבתי. עד עכשיו לא חזרתי אליה כי אני עוד צריך להבין איך אני מתנהל פה. אבל אולי היא רוצה לדבר איתי גם על התלונה שהגשתי? מצד שני, במילואים לקחתי אותה לשיחה והיא לא ידעה לעזור לי. ובתלונה גם כתבתי את זה.
האם עלי לחזור אליה?

כאמור מילואיי האחרונים היו בחודש אוגוסט. לא מספיק שהאוגדה פישלה בהם וטירטרה אותי, הם עכשיו קוראים לי למילואים נוספים תוך תקופה קצרה יותר מאי פעם- 3 חודשים בלבד. ההרגשה היא, כי האוגדה סוגרת וסוגרת עלי, בלי לתת לי יכולת לנשום במיוחד אחרי מה שהיה.

אז כמו שראיתי שהמליצו בכל מיני מקומות באינטרנט, בתחילה ניתן לדבר עם הקצינות שם ואנשי הקישור ולהסביר להם את הסיבה שאינני רוצה לבוא למילואים הקרובים. מכיוון שאני התלוננתי עליהם למפקד אוגדה (מקווה שהמכתב בסוף אכן הגיע עד אליו אך אני בספק), ההערכה היא כי הם עשויים להיות עוינים אלי ולא ממש להבין או להתחשב. שלא לדבר על זה שאגש לכבילות באם לא אענה ע"י מפקד האוגדה..
לגבי להתחיל עכשיו תהליך של פטור זמני ממילואים- אני מעריך שזה יקח הרבה זמן והמילואים שלי הם ב5 לנובמבר.

אני יכול לגשת בבוקר המילואים לקופ"ח ולהוציא מחלה אך אני יכול גם להיכשל.

בבקשה תתנו לי כיוון? נכון לעכשיו אני מעוניין לא להגיע למילואים עד שמכתבי נענה.
אציין ,שאני מתכנן לטוס לאמריקה בתחילת 2018, ובעיות עם המילואים יכולים לסכל לי תוכנית זו. לכן כל סיבוך איתם יכול להיות בעייתי עוד יותר עבורי, כמו למשל צו עיכוב יציאה מהארץ.
 
למעלה