תפתח לך שם משתמש חדש (בחינם)
ותכתוב ביקורת תומכת נלהבת או קוטלת כרצונך. מה הטעם בביקורות הניתנות בעילום שם? כל מי שקונה סחורה באינטרנט יודע שבעל העסק ידאג לבקורות תומכות והמתחרים לקטלניות. בגלל אופי הטיפול כנראה שלא תוכל להפגש עם לקוחות מרוצים (עם לקוחות לא מרוצים ממילא לא יפגישו אותך). לכן נראה לי שעומדות לרשותך שתי אופציות: 1. להשתכנע בעקבות שיחות עם צוות המרפאה. 2. להתנות חלק (או כל) התשלום בהצלחת הטיפול. איך מתמודדים עם העלות? כמו בכל רכישה משמעותית. חיסכון, הלואה, אשראי (בנקאי, של חברת אשראי או בית העסק) וכו'.