מעוניין להתחיל לגלוש גלישת גלים ..

bluefire

New member
מעוניין להתחיל לגלוש גלישת גלים ..

אני גולש סנובורד כבר כמה שנים ואני צריך ריגוש גם בקיץ .. מה אתם אומרים לקחת הדרכה ?~! איזה סוג של גלשן כדאי לקנות .. ? חליפה ? מה גודל ההוצעה ? אני רוצה לדעת הכל ! תודה רבה :)!
 

guy65

New member
ריגוש בקיץ?!

לא הייתי מגדיר את הגלישה בארץ ככה. אבל לעניין, כדאי להתחיל, זה אחד מסוגי הספורט היותר טובים מכל הבחינות. לגבי השאלות: תהיה מוכן להוצאה של גלשן בסביבות ה1000 שקל, חליפה בחורף עוד 700 בערך שזה יוצא סביב ה2000 כל הציוד. בקיץ כמובן לא צריך חליפה אבל בימי החורף כן, שזה משהו כמו 4-5 חודשים תלוי בשנה וברגישות שלך לקור. אם אתה נואש להתחיל ולדעת אני מציע שתקח שיעור פרטי, עד 4 שיעורים כאלו וזה מסדר אותך עם כל הבסיס של הגלישה, עדיף גם שיעורים כדי למנוע תסכול ושעות של ישביה במים, אבל אם אתה אחד של אתגרים, פשוט כך גלשן וצא לים. לגבי סוג הגלשן, כשתחליט שאתה הולך על זה ומוכן להשקיע, שאל שוב ונשמח לענות (הפורום דיי מת, יש גג 4 אנשים חח). זהו בערך, מקווה שעזרתי
 

amirusus

New member
דרך אגב כגלשן ראשון עדיף יד שנייה .....

שאפשר למצוא בחנויות גלישה שונות ובאינטרנט.
 

bluefire

New member
תודה רבה על התשובות

אני מעוניין בגלשן חדש יש עדיפות למקום טוב שאני יוכל לקנות אותו שם ... ? הפורום באמת מת צריך להחיות אותו חבל :)
 

guy65

New member
לא כדאי

גלשן חדש עולה מינימום 1700 (הסחורה הפחות טובה). יש אחלה מציאות ב1000 באינטרנט, כדאי לך לנסות קודם. אם אתה בכל זאת מעוניין באחד חדש, יש שתי חנויות מובליות בארץ: אינטרסרך ומוסא. שתיהן מייצרות גלשנים אישיים ומוכרות גלשנים של חברות אחרות. אם אתה סגור על קניית גלשן, כדאי לדעת מידות. חשוב הגובה, מבנה הגוף, הגיל (בכל זאת לציעירים יש ייתרון) ומשקל (שאם אתה לא שמן במיוחד אז זה לא משנה).
 
למעלה