מעוניין לנהל את החשבונות שלי לבד
שלום רב
יש לי עסק קטן עם 2 עובדים, ואני מעוניין להתחיל לנהל את החשבונות שלי לבד, ללא רואה חשבון
אני יודע שהרו"ח שלי משלם למע"מ ולמס הכנסה וביטוח לאומי (וכן יש לי תיק ניכויים)
איזה דוחות אני צריך להגיש (כגון: למס הכנסה ולמע"מ)?
כל כמה זמן מגישים את הדוח?
עם איזה תוכנה מומלץ להכין את הדו"ח? (או שאפשר להכין אותו גם באקסל)
כמו כן אני יודע שי את הדוח למס הכנסה של סוף שנה, האם גם אותו אני יכול להגיש לבד? אם כן אז באיזו תוכנה מומלץ להכין אותו?
תודה רבה
שלום רב
יש לי עסק קטן עם 2 עובדים, ואני מעוניין להתחיל לנהל את החשבונות שלי לבד, ללא רואה חשבון
אני יודע שהרו"ח שלי משלם למע"מ ולמס הכנסה וביטוח לאומי (וכן יש לי תיק ניכויים)
איזה דוחות אני צריך להגיש (כגון: למס הכנסה ולמע"מ)?
כל כמה זמן מגישים את הדוח?
עם איזה תוכנה מומלץ להכין את הדו"ח? (או שאפשר להכין אותו גם באקסל)
כמו כן אני יודע שי את הדוח למס הכנסה של סוף שנה, האם גם אותו אני יכול להגיש לבד? אם כן אז באיזו תוכנה מומלץ להכין אותו?
תודה רבה