מעוניין לנהל את החשבונות שלי לבד

benayahu1

New member
מעוניין לנהל את החשבונות שלי לבד

שלום רב
יש לי עסק קטן עם 2 עובדים, ואני מעוניין להתחיל לנהל את החשבונות שלי לבד, ללא רואה חשבון
אני יודע שהרו"ח שלי משלם למע"מ ולמס הכנסה וביטוח לאומי (וכן יש לי תיק ניכויים)

איזה דוחות אני צריך להגיש (כגון: למס הכנסה ולמע"מ)?
כל כמה זמן מגישים את הדוח?
עם איזה תוכנה מומלץ להכין את הדו"ח? (או שאפשר להכין אותו גם באקסל)

כמו כן אני יודע שי את הדוח למס הכנסה של סוף שנה, האם גם אותו אני יכול להגיש לבד? אם כן אז באיזו תוכנה מומלץ להכין אותו?

תודה רבה :)
 
ברוב הדברים

(מע"מ ומס הכנסה) אתה יכול לנהל לבד ורואה החשבון שלך ישמח להדריך אותך איך לעשות את זה, כולל העברה מסודרת של הרצף מתחילת השנה עד עכשיו.

הבעיה שלך היא המשכורות- חישוב משכורות (ובמיוחד ההפרשות והניכויים) בדרך כלל מעבר ליכולתו של בעל העסק הממוצע ואני מציע לך שאת הקטע הזה תשאיר לרו"ח שלך.
 
למעלה