פרסום באינטרנט
באופן כללי אופן הפרסום העדיף תלוי בקהל היעד שלך. לדעתי אם אתם מעונינים למצוא מעסיקים פוטנציאליים לעובדים במאגר שלכם, עליכם לפנות למעסיקים ישירות ולהגיד להם "יש לנו ככה וככה עובדים בתחומים שאתם מחפשים". תוכלו למשל לעבור על מודעות דרושים בעיתון ולהתקשר למעסיקים בטלפון. כמו כן תציעו למעסיקים לקבל מידע גם בפקס, כי יש מעסיקים שאין להם אינטרנט. אינני רואה כיצד באנרים באינטרנט יעזרו: 1. אין כמעט אף אחד שלוחץ על באנרים 2. אין אף מנהל כח אדם או מעסיק שמחפש עובדים ע"י לחיצה על באנרים. פרסום באינטרנט הוא רלוונטי אם קהל היעד שלך גולש באינטרנט. זה טוב למשל אם אתה מוכר מוצר או שירות מיוחד לסקטור הגולשים. גם במקרה זה, באנרים זו לא הדרך.