מעוניין לפתוח דיספיוט בפייפל ולא סגור על תיאור הסיבה \ תהליך
קיבלתי מוצר חשמלי שהזמנתי מאיביי ולאחר כחודש הוא פשוט הפסיק לעבוד.
1.ניגשתי לפייפל על מנת לפתוח דיספיוט מול המוכר ואין קטגוריה שממש מתיחסת למה שקרה לי. הכי קרוב זה שהמוצר לא כפי שתואר (שאר הקטגוריות: מוצר שלא הגיע \ בעיית תשלום \ לא אני בצעתי את התשלום לא קשורות בכלל). האם לבחור בקטגוריה זו ולהסביר שהמוצר הפסיק לעבוד אחרי פרק זמן קצר?
2. האם יש טעם לפתוח את הדיספיוט באיביי ששם נרכש המוצר? אני פשוט מעדיף את הממשק של פייפל ומהנסיון האישי שלי הם יותר יעילים.
קיבלתי מוצר חשמלי שהזמנתי מאיביי ולאחר כחודש הוא פשוט הפסיק לעבוד.
1.ניגשתי לפייפל על מנת לפתוח דיספיוט מול המוכר ואין קטגוריה שממש מתיחסת למה שקרה לי. הכי קרוב זה שהמוצר לא כפי שתואר (שאר הקטגוריות: מוצר שלא הגיע \ בעיית תשלום \ לא אני בצעתי את התשלום לא קשורות בכלל). האם לבחור בקטגוריה זו ולהסביר שהמוצר הפסיק לעבוד אחרי פרק זמן קצר?
2. האם יש טעם לפתוח את הדיספיוט באיביי ששם נרכש המוצר? אני פשוט מעדיף את הממשק של פייפל ומהנסיון האישי שלי הם יותר יעילים.