לא כ"כ הבנתי אם
הירידה שלך היתה כלפי, ולא, נתינת ריטלין היא בהחלט לא תנאילקבלת שילוב, ולא כתבתי זאת! ולא אמרתי שהילד זקוק לריטלין, כי הוא לא! אבל כדי לתת לו את העזרה הנכונה, הוא חייב אבחון כולל. בינתיים, בגלל הסחבת של אמו, הוא הסובל. אני נמצאת בכתה ורואה את מצבו, לא האמא שמספרת "כמה בבית הוא קורא"... וכו´, כשבעצם הוא לא קורא בקושי מילה. ולא רק אנו במערכת באים "בטענות" כלפי האם שלא עושה כלום, אלא גם המורה הפרטית, שהיא גם מורה להוראה מתקנת (ולא איזה סטודנטית שצוברת נסיון). וכן, לגבי השורה האחרונה שלך (אם היא מכוונת אלי), בהחלט מתאים לי להיות מורה ואני גם טובה בזה!
הירידה שלך היתה כלפי, ולא, נתינת ריטלין היא בהחלט לא תנאילקבלת שילוב, ולא כתבתי זאת! ולא אמרתי שהילד זקוק לריטלין, כי הוא לא! אבל כדי לתת לו את העזרה הנכונה, הוא חייב אבחון כולל. בינתיים, בגלל הסחבת של אמו, הוא הסובל. אני נמצאת בכתה ורואה את מצבו, לא האמא שמספרת "כמה בבית הוא קורא"... וכו´, כשבעצם הוא לא קורא בקושי מילה. ולא רק אנו במערכת באים "בטענות" כלפי האם שלא עושה כלום, אלא גם המורה הפרטית, שהיא גם מורה להוראה מתקנת (ולא איזה סטודנטית שצוברת נסיון). וכן, לגבי השורה האחרונה שלך (אם היא מכוונת אלי), בהחלט מתאים לי להיות מורה ואני גם טובה בזה!