מעוניינת ללמוד שירה

מעוניינת ללמוד שירה

אין לי בכלל כישרון ווקאלי.
שרה קטסטרופה. חברים אומרים לי לוותר כי חבל על הכסף.
האם זה נכון שאין לי סיכוי לשיר יפה?
 
ללמוד שירה

האם את מאוד רוצה ללמוד לשיר?? ללמוד שירה היא זכות של כל אדם לטעום את הטוב שבזה ולהינות מיכולות שבהחלט ניתן לרכוש ולפתח. ארמת ארנהיים היא אחת המורות המובילות לפיתוח קול. כדאי לדבר איתה באופן איישי. ולהתיעץ. (אם קיימת בעיה בשמיעה המוסיקלית כדאי להשקיע בכיוון הזה.. ללמוד קצב ולפתח את השמיעה..)
 
כשרון בשירה פיתוח קול

היי שושי
אני באופן אישי מאמינה שכל אחד יכול לשיר. ברור שלא כל אחד יכול להיות הכוכב הבא אבל לפעמים לדעת להשתמש בקול שלנו, לשיר לילדים, לשיר בחגים אלא הדברים שעושים לנו תחושה טובה בלב.
הקול שלנו הוא גם הרושם הראשוני שלנו וכשאנחנו מרגישים איתו נח קורים הרבה דברים טובים. כך שללמוד עוד קצת על עצמנו ועל הגוף שלנו זה דבר נהדר ובהחלט אפשר לראות תוצאות כבר בשיעור הראשון.
כמה שיפור יהיה ותוך כמה זמן תלוי גם בך. אם זה חשוב לך ותיכנסי לתהליך את תרגישי הבדל ואז תלוי בנקודה שהתחלנו ממנה אפשר לעשות הרבה שינויים. הדרך הכי טובה לדעת זה לנסות שיעור אחד ולראות מה זה נותן לך ואם זה משהו שאת רוצה להיכנס אליו.
יש גם הרבה קורסים נחמדים שגם אנשים פחות מנוסים יכולים להשתתף בהם אצרף כאן לינק שתוכלי לראות ואשמח לענות על עוד שאלות. https://youtu.be/Mo6PdPGf0FU

 
למעלה