מעוניינת לשמוע חוות דעתכם

nabo

New member
מעוניינת לשמוע חוות דעתכם

שלום, אני גרושה בת 38 + 3 ילדים (16,13,11) אני יוצאת עם גבר רווק מדהים בן 43 אנו יוצאים כשנה וטוב לנו מאוד ביחד, יש המון אהבה,הקשבה, פירגון בקיצור השמים הם הגבול כשאנו ביחד. הבעיה היא שאני רוצה שהקשר יתפתח לזוגיות ומגורים משותפים, אפילו מוכנה להביא איתו ילד נוסף. הוא הראה נכונות בעבר אבל מיד חזר בו, הבעיה העיקרית שלו היא להיכנס למשפחה עם ילדים (אגב הוא אומר שהם מקסימים ולא יכל לצפות ליותר טוב מזה, גם הם מעריכים ומחבבים אותו מאוד). טוען שלא מרגיש חופשי בנוכחותם, מרגיש כאורח , לא שייך ,מתבייש לפתוח את המקרר... נפשות טובות שלא מכירות אותי, לא יודעות על האהבה הענקית בינינו, לא מכירים את ילדיי, מייעצים לו לא להיכנס לזה. אני סרבתי לחיזוריו בתחילה מאחר והוא רווק, הוא כן רצה ולאחר שהראה נכונות ושלא חושש הסכמתי, ככה נשאבנו לאהבה ונקשרנו מאוד. אציין עוד פרט, הוא חולה בסכרת נעורים, לא קל ולא פשוט להתמודד עם זה. אני למרות הסכנות של המחלה מוכנה ורוצה אותו מאוד, לו קשה לקבל אותי עם "החבילה" שלי. שאלתי היא האם יש עתיד לקשר הזה לדעתכם, או לומר לו לברוח חד משמעית, אולי לי לברוח..? אני יודעת שזה לא קל אבל אפשרי, אם רוצים הכל אפשרי, הילדים גדלים גם ככה בקושי מתייחסים אליי, והכי חשוב מחבבים אותו מאוד. תודה
 

perach22

New member
אני הייתי שומרת עליו

אם ככה טוב לשניכם........... למה ללכת? לא קל למצא בחוץ גם אהבה וגם חברות טובה, וגם כיף, כפי שאת מתארת דברים טובים לא זורקים!!!!!!!!!!
 

my sunshine

New member
כל עוד

את לא מרגישה שלמה... לא מרגישה מרוצה, את בבעיה. אם את מוכנה לקשר כזה, שהוא לא מוכן להתחייב ליותר מזה, אז זה אחלה. אבל אם זה מפריע לך, שלמרות שבהתחלה אמר שהוא מוכן, שהוא לא מפחד ובכל זאת, הוא לא מוכן והוא כן מפחד...אז את צריכה לחשוב אם כדאי לך להיות שם. ובכלל, הוא מדהים, הוא טוב ובכל זאת עצם זה שהוא רווק בן 43 אומר משהו על התחייבות. לא?
 

מנור9

New member
סיפור יפה מהחיים

תני לזה לזרום את חשה באנרגיות טובות, זה רק שנה נראה כמו עסקת חבילה מוצלחת שכולם נהנים ממנה גם עם המינוסים הקטנים (אולי לא) אבל הנסבלים מזוגיות החיובית סיכום - שמרי על הסטטוס קוו ותראי לאן נושבת הרוח אל תלחצי להתפתחות הקשר אם צריך זה יבוא לבד
 

NOAMI4U

New member
"מציאה" ושמה רווק בן 43 שלא בשל למחויבות !!!

ויש כאן אדיוטים שעוד מייעצים לגברת "המאוהבת" לשמור על "המציאה יקרת הערך " הזאת. בכל פעם שנדמה לך שכבר קראת את שיא הטימטום כאן, מופיעה עוד אחת "מאוהבת עד כלות" ושוברת מחדש את השיא הזה...
 

nabo

New member
תגובה ל noami4U

אני חייבת לומר לך שאתה צודק, נכנסתי כדי לומר שאני את ההחלטה שלי עשיתי, וכשנתקלתי בהודעה שלך זה מצא חן בעיניי. כמה שרציתי אותו כמה שאהבתי ככה לא רוצה אותו. בטוחה שיש אחרים ואני מופתעת מהחוזק שיוצאת מהפרידה הזו. תודה רבה לך ולכולם על התגובות.
 

מנור9

New member
יש ספק - אין ספק. התרת ספיקות הקלה גדולה

יפה שקיבלת את ההחלטה ואם הצהרתו של NOAMI4U אכן סייעה לך לקבל אותה, מגיעות לו מחמאות
 

דניאלה90

New member
את באמת חושבת...

שסתם ככה הוא הגיע לגיל 43 ומעולם לא התחתן? הרשי לי להעיר אותך. הוא רווק עד עכשיו כי ישלו "דפקט" בעניין זוגיות. יכול להיות שהוא בן אדם מקסים ונפלא, אבל בעניין הזוגיות יש באג. את יכולה להחליט שאת מקבלת אותו ככה ומתפשרת על עניין החיים המשותפים, או מתעקשת על חיים משותפים, אבל זה לא יהיה איתו.
 
תשמרי עליו !

זה מה שאמרו לי כאן , גם אני נפגשת עם בחור רווק , לי גם 3 ילדים , אבל הבחור צעיר ממני ב6 שנים וזה קצת מפריע לי... אצלך הבחור כבר מספיק בוגר לדעת מה הוא רוצה ,מה מפריע לו , ואם הוא יכול להיתמודד עם ה"חבילה" שלך אולי צריך עוד קצת זמן לשניכם , זמן בשבילו , אבל בגדול אל תעשי צעד סתם , תחשבי , אם היחסים טובים , אתם לא רבים , מבינים, אוהבים וכו' תמשיכי , תהיני , תרגישי את עצמך אשה , אשה שגבר חושק בה , אשה שאוהבת ואוהבים אותה למה לא ? יאללה , בחיים אין כל כך הרבה דברים טובים אז לכי עם זה בהצלחה !!!!
 
למעלה