מעיפים אותי מהבצפר. מתפוררת.

sapironet22

New member
מעיפים אותי מהבצפר. מתפוררת.

‏ כנראה. באמת, אני לא הייתי מפסח בלימודים, עד היום. היוםן באתי רק בגלל טקס יום השואה, שלא הייתי מוכנה להפסיד, גם אם היו משלמים לי מליון דולר. היום הזה היה מוזר. עצוב. בכיתי, בכיתי ושוב- בכיתי. ראיתי תוכניות על השואה- אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי. זה כל כך עצוב. כל כך לא נתפס. כל כך.. נורא.. אי אפשר להגדיר במילים. רק המחשבה שעוד מעט לא יהיו עוד ניצולים - מזעזעת אותי כל פעם מחדש. במותם ציוו לנו את החיים. יהי זכרם ברוך של כל הנספים. ואני לא מבינה, איך אחרי הטקס, היולנו שיעורים כרגיל עד סוף היום... כאילו כלום לא קרה. הם לא נורמליים. לעניין הבצפר - אני לא מגיעה לשיעורים, אני לא מתפקדת כמו תלמידה, אין על מה לדבר על לבוא ולעשות את המבחנים, לתהוכננן אליהם ולהכין שיעורי בית, אין על מה לדבר על מחברות, על להקשיב, על להעתיק מהלוח. אני מתפוררת לאט לאט. וחבל לי על עצמי. כי יש לי פוטנציאל להגיע רחוק, ואני לא ממשמת אותו. אני יודעת שאני יכולה להגיע רחוק, אם אני רק ארצה מספיק. אבל אני רוצה מספיק, רוצה אני מספיק. אז למה זה לא מספיק כדי להושיב את עצמי ללמוד, להופיע לבצפר, לבוא לשיערורים, להקשיב וכו'? אני פשוט לא מסוגלת להרים את עצמי בבוקר לבצפר. אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי, לא יודעת מה יהיה עם העתיד שלי. אני, שדמיינתי לעצמי והיו לי שאיפות מאוד גבוהות מעצמי- תראו מה נהיהיתי. כבר בעבר השנה, איימו עליי שיעיפו אותי מהבצפר.. זימנו את אמא, את המנהלת, את הסגנית ומה לא.. היו ישיבות.. בסוף נשארתי. אבל עכשיו? אני באמת לא יודעת מה יהיה. אני פשוט לא מסוגלת לעמוד בהטחות של עצמי. קניתי יומן, ניסיתי לעשות לעצמי סדר יום, לא הלך. אני לא עומדת בהבטחות שלי, לא עושה את המוטל עליי, לא עושה שיעורים, לא באה.. אני אצל פסיכולוגית.. אין לה מה להגיד לי חוץ מלהיות איתי במצב הזה.. היא אמרה לי שהיא לא טובה בלתת עצות. היא פשוט שם מקשיבה. אין לי למי להתקשר.. אני דועכת, לאט לאט. אני פוחדת על עצמי. פוחדת להגיע למצב שאני לא אצא מהבית.. שלא יהיה לי לאן ללכת- לבצפר. כבר הגעתי למצב גרוע, אבל באמת.. איך אני יוצאת מהמצב הזה? אני רוצה לצאת. אני רוצה לצאת ממנו. אני לא יודעת מה לעשות יותר. אני בוכה, בוכה ובוכה. אני נקברת בתוך עצמי. בבקשה תגידו לי שיש תקווה, כי אני כבר איבדתי אותה..
 
../images/Emo201.gif

נשמע שנורא קשה לך עכשיו, ושאת מלאה חששות מהעתיד. מה עושה את זה כל-כך קשה עבורך ללכת לבי"ס? כתבת שאת לא מסוגלת להרים את עצמך וללכת בבוקר. את יודעת למה זה קורה? עייפות? עצב? חרדות? משהו אחר? אני חושבת שאם יש לך את הרצון, אבל זה לא הולך, אולי את צריכה מישהו שידחוף אותך ויעזור לך, שלא יוותר. מה עם ההורים? את חושבת שהם יוכלו לעזור לך עם זה? לדרוש ממך ללכת ולא לוותר? כתבת שהפסיכולוגית מקשיבה למה שעובר עליך, אבל לא נותנת עיצות. היא מנסה לעזור לך להבין למה כל-כך קשה לך ללכת? מה היא אומרת על כל המצב?
 

highstar1

New member
הייי...

הייתי במצב שלך שנה שעברה, כמעט העיפו אותי מהביצפר ,אבל בסוף נתנו לי צאנס מיציתי אותו. ואני מבינה מה את מרגישה,מצד אחד יש לך רצון עז לעשות משהו, אבל האינסטינקטים אומרים אחרת. זה קורה בגלל שאת רואה שלהושיב את עצמך וללמוד וגם להביא את עצמך לבית הספר זה מאמץ וזה דבר שקשה ,ולרוב דבר שקשה לנו אנחנו נוהגים לדחות ולדחות. אז אני בד"כ חולקת על המשפט המוזר הזה "אין דבר העומד בפני הרצון" הרי את רוצה אבל עדיין יש קשיים שמפריעים, אז בטח שעומד משהו. אני מציעה להתחיל בקטנה. להקטין את השאיפות שלך מעצמך ,אל תשאפי לבוא לכל השיעורים, אבל לפחות לאחד או שתיים.אל תשאפי למאה , לפחות ל60 זה גם נחשב עובר. כי את מבינה שאיפות גדולות מעצמך גורמות לך יותר ללחץ ואכזבה.אז עם תקפידי בדברים קטנים בהתחלה האכזבה תהיה פחותה ולא תהססי לנסות נכון שיש לך פוטנציאל והרבה אומרים לך את זה, גם לי אמרו, אז חשבתי וואלה יש לי פונטציאל אז בשניה אני אקבל מאה, אז זה הלך ככה והתחלתי להבין שפשוט הרגלתי את עצמי להיות לא מרוכזת ולא ללמוד, והרגלים זה דבר שנשמר עם לא משנים אותם. ושוב, תתחילי מקצת ועם את רואה שאת מתרגלת לזה וכבר מתחיל לשעמם אותך תוסיפי עוד דברים להקפיד עליהם. בסוף תראי שכמה שאת שונאת ביצפר את בכל זאת קמה אוטומטית אליו, כי פשוט התרגלת :p (מניסיון)
 
למעלה