zeevikthefox
New member
מעללי סלקום והונאת לקוחות
אמנון לוי (וכל מי שקורא את המאמר) שלום, לפני שלוש שבועות ביום חמישי, לאחר בקרת אשראי שאושרה, נכנסתי לסלקום על מנת להירשם כלקוח. מכיוון שעיסוקי הינו תכנת בכיר במערכות BLUETHOOTH (שן כחולה) דבר המאפשר לי להתחבר למכשירים שאני מוכר בצורה אלחוטית על מנת לעדכן מידע או תוכנה והמקלדת רק הוסיפה המון. כבר ביום חמישי בערב גיליתי כי למעשה יש לי לבנה ביד ולא מכשיר לעבודה. ה BLUETHOOTH לא עובד לא מסתכרן, אוזניות BT לא עובדות, המחשב הנייד לא מתחבר, ה מקלט GPS לא מתחבר, המכשירים שלי שעם המחשב הנייד עובדים, לא עובדים מול הטלפון מדגם JASJAM. לאחר שיחה, הבטיחו שידברו איתי ביום שישי. יום שישי מתקשר נציג כעוס ואומר כי אני צריך ללכת לחוצות המפרץ כי הסניף בכרמיאל שממנו רכשתי את המכשיר לא מבין במכשירים האלה (נחמד, לא מבינים מה הם מוכרים). הלכתי לחוצות המפרץ ביום ראשון, אולם המחשב שבכניסה לא זיהה אותי כלקוח עיסקי, למרות שניסתי להסביר כי אני לקוח עיסקי עם מכשיר של 7000 ש"ח, לא הסכימו אפילו לבדוק והכריחו אותי לעמוד בתור כאשר 20 אנשים פרטיים לפניי. מיותר לציין שכבעל חברה, זמן זה כסף, אולם לאחר שהגעתי לנציג, והתלוננתי למה אני אמור לחכות כאשר אני עיסקי, ענה הנציג, "אתה בכלל לא נראה לי בעל חברה" , "אני לא חושב שאתה בכלל מבין במכשיר הזה", "זה מה יש, אי אפשר לבטל עיסקה, בעייה שלך". זועם ועצבני התקשרתי לסלקום ביום שני, והם ברוב חוצפתם נתנו לי את הטלפון של היבואן. היבואן דרש שהביא את המכשיר, שנקנה לפני מספר ימים בודדים לגראנד קניון בחיפה. כנראה סלקום חושבים שהלקוחות שלהם הם גם העובדים שלהם. כשזעמתי שאני צריך להיות מטורטר, הועברתי לאיש תמיכה של הייבואן, שישר אמר, הגירסה של ה JASJAM היא גירסא 1.29 סלקום משנה את הגירסה לגירסא 1.31 כאשר בין היתר היא חוסמת את יציאה 5 (שהיא יציאה קריטית ל BT) התקשרתי אף לייצרן הסיני בסין, חברת I-MATE, שגם איש בכיר שם אמר מייד כי סלקום סוגרת את יציאה 5 בכדי שישתמשו רק במוצרים שלה. כאשר הסברתי את הנושא לנציגת המכירות בכרמיאל, הנציגה אמרה, נכון, אנחנו סוגרים את יציאה 5 כדי שתשמש במכשירים שלנו. למרות הסבריי כי המכשיר במצב כזה לא יכול לשמש אותי, וכי בעלון מצויין בפרוש ואף באתר האינטרנט , BT או BT מלא, כאשר אין ציון לעובדה כי החברה נועלת את ה BT שישמש רק מוצרים שלה. האבסורד הוא, שלחברת אורנג' ישנו מכשיר תואם למכשיר של סלקום, למעשה מדובר באותו מכשיר אחד לאחד בעיצוב טיפה שונה. המכשיר של אורנג' איננו עושה בעיות ב BT, ואף מכשיר נוסף של MIO 701, גם של חברת אורנג' שהוא ברמת המכשיר שלקחתי עובד תקין ללא בעיות. הנציגה אמרה כי אין מה לעשות, ואת העיסקה אי אפשר לבטל, השארתי את המכשיר אצלם בחברה והלכתי הבייתה. התקשרתי כועס ונרגז לסלקום וביקשתי לבטל את העיסקה מיידית, וזאת לאחר שהפסדתי 2 לקוחות ופרוייקט עקב הבלאגן וחוסר היכולת שלי לעבוד עם מכשיר שנקנה בכסף רב. הנציגה הבטיחה שיחזרו אליי ואכן בערב חזרה אליי אחראית בשם עדי שהבטיחה לבדוק את העניין ולצור איתי קשר. מאז עברו שבועיים, אין טלפונים מהמוקד, ויותר מזאת , מתברר כי הם מתקשרים למספר הטלפון שנמצא אצלם, למרות שכל שיחה שלי איתם אני נאלץ שוב למסור את המספר הטלפון שלי. 3 שבועות עברו מאז, אין שיחה מסלקום, כל פעם אני הוא זה שיוזם את השיחות, אני נתקל בסירוב מוחלט לבטל את העיסקה שנעשתה לאחר שהונו אותי ושיקרו בפרוספקט ובאתר האינטרנט שלהם. אשמח לדעת עם אפשר להעזר בכם ואשמח אם ישנם עוד אנשים שיש להם מכשיר JASJAM של סלקום, להודיע לי להכנת תביעה ייצוגית כנגד סלקום. בתודה זאב
אמנון לוי (וכל מי שקורא את המאמר) שלום, לפני שלוש שבועות ביום חמישי, לאחר בקרת אשראי שאושרה, נכנסתי לסלקום על מנת להירשם כלקוח. מכיוון שעיסוקי הינו תכנת בכיר במערכות BLUETHOOTH (שן כחולה) דבר המאפשר לי להתחבר למכשירים שאני מוכר בצורה אלחוטית על מנת לעדכן מידע או תוכנה והמקלדת רק הוסיפה המון. כבר ביום חמישי בערב גיליתי כי למעשה יש לי לבנה ביד ולא מכשיר לעבודה. ה BLUETHOOTH לא עובד לא מסתכרן, אוזניות BT לא עובדות, המחשב הנייד לא מתחבר, ה מקלט GPS לא מתחבר, המכשירים שלי שעם המחשב הנייד עובדים, לא עובדים מול הטלפון מדגם JASJAM. לאחר שיחה, הבטיחו שידברו איתי ביום שישי. יום שישי מתקשר נציג כעוס ואומר כי אני צריך ללכת לחוצות המפרץ כי הסניף בכרמיאל שממנו רכשתי את המכשיר לא מבין במכשירים האלה (נחמד, לא מבינים מה הם מוכרים). הלכתי לחוצות המפרץ ביום ראשון, אולם המחשב שבכניסה לא זיהה אותי כלקוח עיסקי, למרות שניסתי להסביר כי אני לקוח עיסקי עם מכשיר של 7000 ש"ח, לא הסכימו אפילו לבדוק והכריחו אותי לעמוד בתור כאשר 20 אנשים פרטיים לפניי. מיותר לציין שכבעל חברה, זמן זה כסף, אולם לאחר שהגעתי לנציג, והתלוננתי למה אני אמור לחכות כאשר אני עיסקי, ענה הנציג, "אתה בכלל לא נראה לי בעל חברה" , "אני לא חושב שאתה בכלל מבין במכשיר הזה", "זה מה יש, אי אפשר לבטל עיסקה, בעייה שלך". זועם ועצבני התקשרתי לסלקום ביום שני, והם ברוב חוצפתם נתנו לי את הטלפון של היבואן. היבואן דרש שהביא את המכשיר, שנקנה לפני מספר ימים בודדים לגראנד קניון בחיפה. כנראה סלקום חושבים שהלקוחות שלהם הם גם העובדים שלהם. כשזעמתי שאני צריך להיות מטורטר, הועברתי לאיש תמיכה של הייבואן, שישר אמר, הגירסה של ה JASJAM היא גירסא 1.29 סלקום משנה את הגירסה לגירסא 1.31 כאשר בין היתר היא חוסמת את יציאה 5 (שהיא יציאה קריטית ל BT) התקשרתי אף לייצרן הסיני בסין, חברת I-MATE, שגם איש בכיר שם אמר מייד כי סלקום סוגרת את יציאה 5 בכדי שישתמשו רק במוצרים שלה. כאשר הסברתי את הנושא לנציגת המכירות בכרמיאל, הנציגה אמרה, נכון, אנחנו סוגרים את יציאה 5 כדי שתשמש במכשירים שלנו. למרות הסבריי כי המכשיר במצב כזה לא יכול לשמש אותי, וכי בעלון מצויין בפרוש ואף באתר האינטרנט , BT או BT מלא, כאשר אין ציון לעובדה כי החברה נועלת את ה BT שישמש רק מוצרים שלה. האבסורד הוא, שלחברת אורנג' ישנו מכשיר תואם למכשיר של סלקום, למעשה מדובר באותו מכשיר אחד לאחד בעיצוב טיפה שונה. המכשיר של אורנג' איננו עושה בעיות ב BT, ואף מכשיר נוסף של MIO 701, גם של חברת אורנג' שהוא ברמת המכשיר שלקחתי עובד תקין ללא בעיות. הנציגה אמרה כי אין מה לעשות, ואת העיסקה אי אפשר לבטל, השארתי את המכשיר אצלם בחברה והלכתי הבייתה. התקשרתי כועס ונרגז לסלקום וביקשתי לבטל את העיסקה מיידית, וזאת לאחר שהפסדתי 2 לקוחות ופרוייקט עקב הבלאגן וחוסר היכולת שלי לעבוד עם מכשיר שנקנה בכסף רב. הנציגה הבטיחה שיחזרו אליי ואכן בערב חזרה אליי אחראית בשם עדי שהבטיחה לבדוק את העניין ולצור איתי קשר. מאז עברו שבועיים, אין טלפונים מהמוקד, ויותר מזאת , מתברר כי הם מתקשרים למספר הטלפון שנמצא אצלם, למרות שכל שיחה שלי איתם אני נאלץ שוב למסור את המספר הטלפון שלי. 3 שבועות עברו מאז, אין שיחה מסלקום, כל פעם אני הוא זה שיוזם את השיחות, אני נתקל בסירוב מוחלט לבטל את העיסקה שנעשתה לאחר שהונו אותי ושיקרו בפרוספקט ובאתר האינטרנט שלהם. אשמח לדעת עם אפשר להעזר בכם ואשמח אם ישנם עוד אנשים שיש להם מכשיר JASJAM של סלקום, להודיע לי להכנת תביעה ייצוגית כנגד סלקום. בתודה זאב