מענין אצלי קלעו בול

הזיגזגים שלי בלבלו את המערכת

יצא לי גימלאים, אח"כ מופז, אח"כ לפיד.
ואני בכלל אצביע אמסלם.
 
פיקסעלע הסב את תשומת ליבי לסוגיית הגיור של

אמסלם. אני לא כל כך מבין מה התכניות שלו. זה בעייתי אבל נכון לעכשיו אני גם אמסלם וזה מה שיצא לי.
האמת שאני לא מצליח להבין איזה קריטריונים מנתבים אותך למופז ולפיד שכן הם נטולי אישיות כל אחד בדרכו.
 

י ו ר ם 7

New member
מאד חבל שאתם לא מצביעים למרץ !

קשה לי להחזיק חברות טובה עם אנשים שלא מחזיקים בדעות הפוליטיות שלי
בעבר ראיתי הרבה חברים פונים למרכז ולימין זה מצער אותי ברמות אין ספור
חוסר הרגישות שקיים בארץ לגבי העם הנשלט מזכיר משטרים אפלים שבעבר
נטו גם לעשות מעשים לא יפים בהקשרו של החלש.
ומהי עכשיו הציונות אם לא כיפוף החלש והנשלט. כמובן שיש כאן גם אנשים ניפלאים
אבל השלטון הוא רקוב מיסודו ולא מיישם את רוב ההחלטות הזכות שמתקבלות
וכל הסיפורים שעכשיו מספרים לנו , לאחר הבחירות לא ניראה את האור גם לא לא את הקצה (הסף).
 
כוונותך רצויות...(ע"ע הכוזרי)

לא מספיק לך ההתנתקות?
הטילים הגיעו משם לראשון אתה רוצה שיגיעו לתל אביב?
מתי במרץ יבינו שכל שטח שהערבים מקבלים הופך לבסיס טרור?
 
נראה לך הגיוני לשאול שאלות פוליטיות

או כל שאלות שנוגעות לעולמנו הצר - לפני ששואלים על יחסינו למי שאמר והיה העולם ? קשה לי להיות חבר וגו' .
 
דרך ארץ קדמה לתורה

יחסינו אל הפלסטינאים ראוי שיהיה בדרך ארץ ולא כפי שהם כיום.
אין תורה מתקיימת בידיך אם אתה כובש. אינך רשאי להעלות על דל שפתיך יחסו של אדם למקום כאשר מליוני אנשים נמקים תחת העריצות שלך ואתה יושב לך ומדבר גבוהה גבוהה כמו מהארג'ה בשעה שעבדיו מוקרבים במשחק השחמט האנושי לשם סיפוק גחמותיו.
תורת ישראל ניתנה לעם של עבדים והוציאה אותם מעבדות לחירות. קל וחומר שאין רוח התורה מפעמת בליבו הקשה של הפרעוני כלפי שאיפת החירות של עם העבדים.
ואם יש תורה- הרי היא מעוותת ולרעה- "ויקשה אלוהים את ליבו"- על פרעה. ולאחר מכן הטביע אלוהים את פרעה וצבאו בים. כראוי לעם כובש!
אין יותר רלוונטי מההווה החברתי פוליטי להבנת המסר שבמקרא. לא בשמיים היא.
 
כל כך מחליא אותי

אנשים שמנסים להשתתף בשיח דתי בלי שהם מבינים על מה מדובר. דרך ארץ המדוברת כאן אינה מוסר הומניסטי או נימוס כפי שמנסים כל מיני אדיוטים לטעון מבורותם. מה אתה חושב שפרקי אבות ביקשו לומר שלשים סכין בצד שמאל וכפית בצד ימין קודם לתורה ? בלי קשר לבiרות זו פרשנות חסרת הגיון.
באופן עקרוני עבור כל אדם חושב הקב"ה קודם לאדם. אבל אתה אדיוט שכמותך כופר חושב שהמוסר בידך . חושב שאתה יודע מה צודק ומה לא צודק ומוותר על הקב"ה ממה שאתה חושב שהוא עולמך. אבל זה עולמו של הקב"ה והוא יגיד לך מה נכון ומה לא נכון. אתה הוא זה שמנסה לכבוש אבל הקב"ה עושה צדק ומישפט ועל כן אתה פישפש קטן.

so ... so you think you could tell heaven from hell
 
אופייני לקנאים להעליב "בשם האל"

זו הרטוריקה שלך במטרה להקטין אותי: לטעון שאני "קטן" ואלוהים "גדול".
עלוב, כל כך עלוב. פתאטי! זו האמונה שלך- אלוהים כעלבון קטנוני שבא לשרתך... פונקציה רטורית להתייהרותך הריקה על פני אחרים.
ולגבי נושא הדיון- דרך ארץ היא מוסר הומניסטי! בפירוש. מוסר הומניסטי קדם לתורה! בלי מוסר הומניסטי אין תורה!
אין שום קשר בין מוסר הומניסטי ללשים סכין ומזלג בצד זה או אחר. טיעוניך מבולבלים.
כל כך אופייני לחוזרים בתשובה שהם הולכים ומקצינים ונעשים קנאים אויליים. ה"התחזקות" שלך אינה אלא התלהבות ילדותית מדוגמטיות פשטנית המבוססת על עייפות וניוון וניהליזם. החוכמה רחוקה ממך שנות אור וככל שאתה "מתחזק" באמונה הקנאית שלך אין זה אלא תוצאה של התנוונות, עייפות והשחתה ערכית. אינך רוצה לחשוב יותר אלא רק להיות צודק. עייפת מרדיפת החוכמה, אתה רוצה ניצחון, ועכשיו!
 
אתה לא קורא היטב

מניתי שני פירושים שטחיים ומגוחכים והם מוסר הומניסטי ונימוס. התיחסות עניינית לא ראיתי אצלך. מה שכן ראיתי זה אדם שמתהדר במוסר אבל יורד על בנאדם שהוא חוזר בתשובה. ממש אצילי.
 
הבהרה קטנה לי אליך

אין לי שום עניין ושום אחריות להתקדמות התהליכים הרגרסיביים-אמוציונליים שלך שאתה מכנה אותם "חזרה בתשובה" ושאין להם ולתשובה קשר קל שבקלים.
אם זה לא מוצא חן בעיניך- אתה יכול לחזור בתשוקה. אני ממליץ לך מאד לחזור בתשוקה כי בעוד שב"חזרה בתשובה" המדומיינת שלך אתה למעשה רק מבלבל לעצמך את המוח ומחשיך את אור השכל, הרי שבחזרה בתשוקה- התשוקה מאירה, באור מוגבל אמנם, מוכוון מטרה, אך עדיין מאירה (!) ומעניקה לך את האור הטבעי הזה שלה. אני מציע לך לדחות את ה"חזרה בתשובה" שלך לגיל מתקדם יותר, נאמר בעוד 15 שנה, שבו תהיה חסין יותר מטירוף מערכות טוטאלי שמתעורר בלא מעט אנשים במגע עם תכנים אירציונליים בדת (חסינות שבעליל חסרה לך). ובינתיים, הנח לטבע ללמדך את שיעוריו. חזור בתשוקה ידידי. חזור.
http://www.youtube.com/watch?v=hOq9AXwiiBE
 
ושמא תואיל לומר מהי אותה מטרה

אליה מכוונת התשוקה ? נראה שאינך מבין את טבע התשוקה. מן הסתם אתה מגביל אותה ומסרס אותה. אבל נפשך בת מלך ולא תתרשם מצריפך העלוב (משל של הרמב"ם, אם מישהו לא מזהה).
 
אתה רוצה שאני אומר לך

למה אתה משתוקק... אבסורד!
האם הצלחת לבלבל לעצמך את המוח ולהחשיכו עד כדי כך שהתשוקות שלך עצמך לא ידועות לך ומבולבלות בינן לבין עצמן?
זהו שורש הגסות שלך! שורש העכירות הנפשית שלך.
השפיות מתחילה במקום בו התשוקות ברורות ונבדלות היטב.
 
המצלמה שלנו קלטה אותך ברגע של תשוקה

http://imgur.com/baSwr
ולגופו של ענין, אני חושב שהתשוקה היא עיוורת. אתה טוען שלא אז שאלתי עליך ולא עלי. אינך אלא מי שתשוקתו הטריפה את דעתו וחסמה מדעתו את הקב"ה. הדבר אליו אתה משתוקק כל כך מרשים אותך עד שאינך רואה מה שמסביב (אתה זוכר את תמונת החמור שצירפת - זה מתאים דווקא לך).
 
הצורך האובססיבי שלך להקטין את הדובר השני

הוא סוג של תשוקה, או תאווה בלתי מודעת שמגיעה ממקום שאינו מודע לך.
אבל גם אותה תשוקה בלתי מודעת מאירה את עולמך הצר באורה המוגבל והמונחה מטרה.
אילו היית מודע למקור התשוקה הספציפית, כלומר לתשוקה הגדולה שנמצאת מאחורי התשוקה הקטנה (הרצון מאחורי המטרה) אז האור המאיר לך ממנה לא היה קטן אלא גדול.
ככל שהתשוקה ברורה- כך אורה גדול יותר עד שמגיעים לאור הגדול והוא הרצון החופשי ממטרות מסויימות.
כאשר אתה שם איקס גדול על התשוקות והתאוות- אתה מונע מהן לגלות לך את הרצון השוכן מאחוריהן.
אתה מלא בוז ועלבון וזעם ושלילה ואילו הנתיב הנכון הוא דווקא שביל יראת הכבוד, יראת כבוד כלפי אנשים אחרים אבל גם כלפי עצמך- וכלפי החומרים שמהווים את עולם הנפש שלך- התשוקות והתאוות. רק בשביל יראת הכבוד תתעלה.
 
שמור את מלמוליך הלא מקוריים

לאיזה גדרינג ריינבואו. שמעתי את הקשקושים הללו עוד לפני שנולדת ואינך אלא משעמם אותי. תהיה אותנטי ותפסיק לזיין את המוח. סע סע
 

פיקסעלע

New member
וואו. נשמע ממש קבלה. ההבדל בין אריך לזעיר.

ייחוד שם הוי"ה בשם אקי"ה.
 
למעלה