מעצבן!!! גם לכם זה קרה?

DearBrothers

New member
מעצבן!!! גם לכם זה קרה?

זכיתי במוצר במחיר טוב במכרז. והמוכר לא שלח את הפריט.
הוא פשוט ממתין חודש ואם פתחתי קייס הוא עושה ריפאונד, ואם לא, אז גם הרוויח בלי לשלוח,
ומבחינת איביי זה בסדר כי הוא עשה ריפאונד על כל הסכום בלי לנהל מו''מ
מה הוא חושב לעצמו, שהוא לא יחטוף שלילי? אבל מצד שני אני חושש שהוא יכול להזמין ממני דרך משתמש אחר ולהתנקם בי. כבר כמה פעמים נתתי פידבק חיובי על מוצר גרוע רק מהסיבה הזאת. ולכן חשבתי שא''א לסמוך ב100% על מערכת הפידבקים של איביי וכנראה שזה הסיבה שיש מוכרים עם אחוז פידבק גבוה שמוכרים סחורה זבל. מה דעתכם?
 

dobo

New member
יצרת קשר עם המוכר?

שאלת אותו האם שלח, או הסתמכת רק על הסימן שהיה אמור להופיע?
יתכן שהוא שלח אבל לא סימן?

יתכן שהוא לא תקשר איתך כי אתה פתחת קייס בלי לתקשר איתו?

יש כל כך הרבה מוכרים, כך שסביר להניח שלא כולם הוגנים,
אבל הרוב הם הוגנים ומנסים לתת שירות טוב.
תיקשורת טובה יכולה לפתור הרבה בעיות.

אתה לא חייב לתת פידבק חיובי על מוצר גרוע.
אתה יכול לתת פידבק ניטרלי אם אתה חושש.

כן, יש הרבה מוכרים עם ש"מוכרים סחורה זבל".
אל תהיה תמים לחשוב שבכמה סנטים או כמה דולרים תקבל סחורה ברמה גבוה במיוחד.
זה לא בהכרח אומר שהם מוכרים רעים.
 

DearBrothers

New member
אז ככה

אין אפשרות ליצור קשר עם המוכר בלי שזה ייחשב פתיחת קייס. איביי עושים את זה אוטומטית
לגבי נייטראלי הוא מפסיד מזה משהו? איך זה מתחשבן?
 

dobo

New member
התשובה היא כן ולא

כן- אפשר ליצור קשר ללא פתיחת קייס.
כשאתה שולח הודעה בחר באפשרות של other.
חוץ מזה, שגם אם אתה פותח קייס תעשה את זה כפנייה למוכר ולא כתלונה לאיביי.
תן למוכר הזדמנות לפתור את הבעיה.

לא- הוא לא ממש מפסיד משהו מפידבק ניטרלי.
זה לא פוגע באחוזים שלו, אבל בהחלט מופיע ברשימת הפידבקים, וקונים אחרים יכולים לראות ולהתרשם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אפשר לבחור גם באפשרות של shipping


אפילו רלוונטית יותר לענייננו... זה מה שאני עושה במקרים שאני רואה שהמוכר מתמהמה עם המשלוח.

לגבי משוב, במקרה היחיד שבו מוכר חוצפן לא שלח לי מוצר (ועוד שיקר לי שהוא שולח "מחר") הוא חטף שלילי לתפארת. כמו כן אני לא נותנת חמישה כוכבים על מהירות משלוח למוכרים שהתמהמהו באופן לא סביר (למשל הצהירו על משלוח תוך יום אבל שלחו אחרי שישה) וגם לא על התקשורת, אם אני זו שהייתי צריכה לפנות אליהם ולברר מה קורה ולא הייתה להם שקיפות והוגנות בסיסית לפנות אליי מיוזמתם ולעדכן אותי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
איך אתה יודע שהוא ממתין לפתיחת תיק?

יש לך ניסיון עבר איתו? דיברת איתו? פתחת נגדו תיק בעבר?
 
למעלה