מעקות בטיחות בכבישים

fireman

New member
מעקות בטיחות בכבישים

לאחרונה שמתי לב שבכבישים בינעירוניים נעשה שימוש בסוג אחר של מעקות בטיחות בכבישים החדשים נראים פחות מאסיביים, אני מניח שבאלו ספיגת האנרגיה במקרה של התנגשות טובה יותר.... יש מישהו שיכול להרחיב?
 

mucool2

New member
אם כבר אתה בסביבה,

יש לך תמונות עדכניות מכביש מס' 9?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מאז הדיווח האחרון שלי

לפני כחצי שנה, לא השתנה הרבה בצד המזרחי של הכביש, במחלף גולדה מאיר. התחושה היא שהם משחקים שם בארגז חול אחד גדול. בכל יום אני רואה משאיות ושופלים מזיזים ערימת חול ואבנים מצד אחד לצד השני וחוזר חלילה. בעיקרון, הכל מוכן, פרט לקטע קצרצר מתחת לגשר גולדה עצמו.
 

bernuli

New member
כל כמה שנים יש מעקה חדש

שבא לפרנס כל מיני אנשים בדרך למעקות יש דרגות שונות המעקות הללו אמורים להיות יותר טובים מהקודמים
 

ranb3

New member
ב3-4 האחרונות "מיסדו" את נושא מעקות

הבטיחות ואביזרי נוספים, זאת עקב ההתקדמות הטכנולוגית בנושא וכן הצורך הגובר בארץ , למשל בזמן ביצוע עבודות הוקמה ועדה בין משרדית שמאשרת כל התקן בטיחותי כזה שעומד בתקן הארופי או האמריקאי ואז ניתן להתקינו לכל מקעה יש סיווג לפי המבחנים שעבר והוא מותאם לפי מהירות הנסיעה, סוגי הרכב, המכשולים שנמצאים מאחוריו, עלות, הצבה ושיקולים שונים. במע"צ פחות ופחות שמים את המעקה W הישן ויותר מעקות חדשים יותר כגון הopen box ושמאוד נפוץ לאחרונה ומתאים לכבישים בין עירוניים, אתם יכולים לראות גם שמגינים מפני עמודי תאורה למשל שפעם לא עשו את זה (צומת בית ליד), ומותקנים יותר ויותר סופגני אנרגיה באפים בכבישים מהירים ישנן הנחיות לאופן בחירה והצבת מעקות וכן כל מספר חודשים יוצאת חוברת שמרכזת את כל ההתקנים שמאושרים להצבה. אתם יכולים לראות בקישור הבא את כל החוברת רן
 
למעלה