מערכת אזעקה - האם מישהו כאן בדק?

bel011

New member
מערכת אזעקה - האם מישהו כאן בדק?

לפורום החדש שלום, אנחנו כבר סיימנו את הבית ואו-טו-טו עוברים.אבל הזנחנו את נושא מערכת האזעקה ורציתי לדעת האם יש כאן מישהו שכבר יצא לו לבדוק נושא של מערכות,שיכול אולי להמליץ. תודה
 

איריסג

New member
ההמלצה שלי

היא שהחברה שנותנת את השירות (אם הכוונה לחיבור גם למוקד) - תהיה חברה שנמצאת באותו ישוב - כדי שההגעה של הסיירים במקרה של חשד לפריצה - תהיה מהירה ככל הניתן. אנחנו למשל מחוברים למוקד אמון, שהם גם המוקד שעושה את סיורי האבטחה של הישוב שאנחנו גרים בו - ככה שכל הזמן יש כאן ניידות של המוקד - ואם יש בעיה הם מגיעים תוך דקות ספורות ממש.
 

Rשף

New member
ויסוניק אלחוטית עובדת אצלי מצוין

מנעה כבר פריצה, ואין אזעקות שווא. מאחר שהעברתי אותה דירה כמה פעמים (אלחוטית...) למדתי לבד להתקין ולתכנת אותה, מומלץ לכל אחד ולא מדובר בתורה מסובכת מדי.
 

bel011

New member
האם אפשר לדעת עלות ולאיזה גודל בית

זה מתאים?
 

Rשף

New member
1600 בערך לרכזת, גלאי ומגנט

קישור כל גלאי נוסף יעלה בערך 300. יש מגבלה של 16 גלאים (אפשר להתגבר עליה אם מאד רוצים), אין ממש מגבלת גודל והתקנתי כבר בבית מאד גדול בלי בעיות.
 

mol3

New member
לאזעקה הזו יש בעייה משמעותית

אם מדובר על הרכזת שאני מכיר, אז הרכזת עצמה חייבת להיות במקום מרכזי ובולט, כך שהקליטה מהגלאים תהייה אפקטיבית. עובדה זו הופכת את הרכזת לפגיעה מאד והיא מנוטרלת ע"י הגנבים. רכזת צריכה להיות מותקנת במקום מוסתר (רצוי בויידם בקומה ב'), מוגנת ע"י גלאי מיידי. הצופר הפנימי צריך להיות בקומה אחרת. מקודד ליד הכניסה. אחרת זה בסך הכל מתקן אימונים לגנב המתחיל. חסרון נוסף, שכדי לחסוך בסוללה מכבים את ה LED של הגלאים וכך אי אפשר אף פעם לדעת האם הם תקינים. עדיך לרכוש רכזת רגילה יש חברות כגון "ויסוניק", "פימה" וכד'. אם הבית בתהליכי בנייה, מתכננים מקום לחיווט גלאים בתוך תעלות התקשורת בבית.
 

Rשף

New member
לא לגמרי מדויק

מדובר בפוואר מקס, הרכזת הסטנדרטית של ויסוניק. מקום מרכזי ובולט ? לא לגמרי, נכון שצריך לוודא קליטה מכל הגלאים אבל גם בוילה ענקית (3 מפלסים בטור, הרכזת קרובה לאחד הקצוות) כל הגלאים נקלטו מצוין, כולל מהקומה השנייה והמרפסת. בקלות אפשר למקם אותה בארון או מקום נסתר (אמנם לא בוידם כי רצוי גישה אליה אלא אם כן מסתמכים על שלטים) הלד לא מכובה תמידית אלא נדלק בגלוי ואז מופסק לדקה או שתיים- חיסרון מסוים אבל לא קריטי. לרכזות חוטיות חסרונות משלהן, כשהחוט שמגיע לגלאי הוא אחד מהן, המתקין שלי טען בתוקף שרוב האזעקות (כולל פימה) לא מגיעות לרמה של ויסוניק.
 
למעלה