מערכת חשמל בבניין, עצה ?

antidot

New member
מערכת חשמל בבניין, עצה ?

כרגע חזרתי די מעוצבן מעבודה. מחר אמורה להיות לנו הפסקת חשמל והUPS-ים לא יחזיקו את הזמן המשוער. הורדתי את כל השרתים, חזרתי הביתה, התיישבתי וכל זה רק בשביל לקבל טלפון שמודיע לי שהאזעקה בבניין קפצה. חזרה לעבודה ומה אני מגלה ? שאחד הUPS-ים, שאליו מחוברת האזעקה, נפל. מין הסתם האזעקה לא כ"כ אהבה את הרעיון (אומנם יש לה מצבר משלה, אבל משבחינתה זאת תקלה). מסתבר שלפעמים נוצר מצב שהורדת עומס מUPS מפילה אותו (אין לי שמץ של מושג איך להסביר את התופעה). לשאלתינו: על חברת חשמל שעשתה את התשתית אני לא רוצה לסמוך (מאשימים את UPS ולאחר ביקור של טכנאי של UPS לא מזמן הUPS נמצא תקין). האם מישהו מכיר חברה שיכולה לבוא ולדבג את התקלה ? להערכתי, צריך כאן מהנדס חשמל שישב ביחד עם חשמלאי וינסה להבין מה קורה כאן. עצות ? מישהו ?
 
איזה עצות ?

חשמל הוא דבר מסוכן, לא הייתי מסתמך על עצות בפורום.... אם אתה מחפש חשמלאי שיש לו ניסיון רב בחדרי שרתים - יש לי מישהו כזה. עצות בנושאי חשמל לא תקבל ממני
 

antidot

New member
------>

אני לא מחפש פתרון בפורום. כל מה שאני צריך זה מהנדס חשמל + חשמלאי שמבינים עניין.
 

dov98

New member
הארה ------------>

יחידת UPS מורכבת ממספר מצברים ובזמן תקלה באחד המצברים חברת האחזקה מחליפה אותו ואותו בלבד. הדבר לא נכון לעשות מכיוון שגיל המצבר קובע ורצוי שביחידת UPS יהיו מצברים בני אותו גיל וזאת מהרבה סיבות. אחת החשובות שבהן היא ירידת הספק במצברים היותר ישנים וכתוצאה מכך סיכוי גבוה יותר לתקלה (לפעמים מספיק שתא אחד יקצר כדי לגרום לנפילת כל היחידה).
 
למעלה