no wonder1
New member
מעשה בלקוח "נודניק" עם הרבה פידבקים שלישליים
פנה אלי לקוח בשאלות על שמלה. עניתי לו על מספר שאלות (עניתי ואז שאל שאלה אחרת) ואז בדקתי את הפידפבים שלו. היו לו 4 שליליים (כולם מחברת קומונה) ו-2 נייטרלי. בסוף הוא קנה והחלטתי לא לבטל את המכירה (רוב הפידבקים דיברו על אי תשלום הוא שילם תוך פחות מ24 שעות). מאוד חששתי לגבי הפידבק והיום גיליתי שהוא השאיר לי פיבדק מאוד חיובי. רציתי לספר זאת כי זכור לי שדובר כאן על ביטולי מכירה ללקוחות עם שלילי. לא ביטלתי ולא נפלתי, זה לא אומר שלא הייתי מבטלת לאחרים, רציתי להראות זוית אחרת.
פנה אלי לקוח בשאלות על שמלה. עניתי לו על מספר שאלות (עניתי ואז שאל שאלה אחרת) ואז בדקתי את הפידפבים שלו. היו לו 4 שליליים (כולם מחברת קומונה) ו-2 נייטרלי. בסוף הוא קנה והחלטתי לא לבטל את המכירה (רוב הפידבקים דיברו על אי תשלום הוא שילם תוך פחות מ24 שעות). מאוד חששתי לגבי הפידבק והיום גיליתי שהוא השאיר לי פיבדק מאוד חיובי. רציתי לספר זאת כי זכור לי שדובר כאן על ביטולי מכירה ללקוחות עם שלילי. לא ביטלתי ולא נפלתי, זה לא אומר שלא הייתי מבטלת לאחרים, רציתי להראות זוית אחרת.