מעתה חילול השם - עבירה פלילית באירלנד

jonbaum

New member
זה הדבר הכי מגוחך שאי פעם נשמע

וכמובן שהרבה מאוד אנשים בעצבים מהשטות הזו. יש גם כמה קבוצות שמתארגנות לעמוד ברחובות עם פלקטים שכתוב עליהם "אלוהים אידיוט" כדי לראות אם המשטרה תעצור אותם.
 

jonbaum

New member
אם יהיו עדכונים בוודאו שאעדכן

אבל למען האמת אני מקווה שעל הנושא יישכח וכמה שיותר מהר.
 

thesheep

New member
זה קצת כמו פה

אני חושב שזה היה השר נאמן שרצה לבסס את המדינה על חוקי ההלכה..
 

thesheep

New member
יונתן

האם יש באירלנד מאגר ביומטרי? או שאולי מתכננים אחד כזה מתישהו? מעניין אותי לדעת מה דעתם של האירים על כל הסקנדל הזה.
 

jonbaum

New member
תסלח לי על הבורות

אבל מה זה מאגר ביומטרי? על איזה סקנדל אתה מדבר?
 

thesheep

New member
אה.. סליחה - הנה עוד קצת אימפורמציה

http://no2bio.org/home/ http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000520412&fid=2 בגדול מדובר בתעודת זהות אלקטרונית שתכיל את כל הפרטים שלך, כולל טביעת אצבע ועוד. הצרה היא שכל המערכת הזו לא מאובטחת ולמעשה כל שמוק יכול לפרוץ למאגר של הממשלה ולגנוב את הזהות שלך.. אי אפשר אפילו להתחיל להסביר כמה עמוק הסקנדל הזה: הוא הוצע ואושר על ידי מאיר שטרית ברוב של 40 חברי כנסת (שזה אפילו לא חצי מליאה!). יש באירלנד תעודות זהות אלקטרוניות? אולי הממשל חושב על העניין?
 

jonbaum

New member
אין בכלל תעודות זהות באירלנד

זה אמנם משהו שהם ירשו מהאנגלים, אבל האירים מקבלים פריחה כשהם שומעים את המילה "תעודת זהות" כי הם חושבים שזו חדירה לפרטיות, אם כי בשנה הקרובה הם הולכים להנפיק איזה שהוא כרטיס אלקטרוני שמיועד למנוע הונאה בתחום הרווחה. המחסור בתעודות זהות יוצר המון בעיות כשצריך להוכיח זהות, כמו למשל כשפותחים חשבון בנק, ולכן חשבונות חשמל או גז מהווים "הוכחת כתובת", אבל מעבר לזה אין תעודות זהות. יש דרכונים ביומטרים, כמו בכל האיחוד האירופאי, אבל אני לא יודע בדיוק איזה מידע הם מכילים. אני חושב שהתחילו להנפיק את הדרכונים האלה באירופה בגלל דרישות של האמריקאים.
 

jonbaum

New member
אגב, אין קשר בין זה לבין קתוליות

בתור מדינה "נייטרלית", אירלנד היא מדינה נטולת עמוד שדרה בהרבה עניינים עקרוניים ומוסריים. באירלנד עדיין זוכרים היטב את פרשת הקריקטורות של מוחמד שהופיעו בעיתון דני, ועדיין זוכרים את תגובת המוסלמים בעולם. זוכרים גם את תגובתה של נשיאת המדינה, שהכריזה שהעם האירי "מזועזע" מהקריקטורות (לא משנה שהרבה אירים זועזעו דווקא מהתגובה ופחות מהקריקטורות עצמן). לכן, לדעתי אין שום קשר בין החוק הטפשי הזה לבין קתוליות. זהו למעשה חוק שאוסר אמירות ש"יפגעו בבני דת כלשהי", כלומר חוק שאוסר אמירות שיפגעו במוסלמים (כי מפחדים מהתגובה).
 

אירילה

New member
יש משהוא בדברים שלך בנושא המוסלמים

למרות שדווקא כן נראה לי כי יש גם כוונה לקתוליות ,שכן מעמד הכנסיה הקתולית מתחיל לאבד מערכו באירלנד ,ייתכן ויש כאן איזשהו נסיון אווילי להראות שעדיין אירלנד קתולית (לעת עתה).
 

jonbaum

New member
מכתב שהתפרסם באייריש טיימס הבוקר

אגב; זה לא נכון שמעמד הכנסיה הקתולית מתחיל לאבד מערכו באירלנד. הכנסיה הקתולית איבדה כל מעמד כבר לפני שנים.
 
למעלה