מע"צ ערכה כנס היכרות עם פרויקטי המסילות בצפון
"החברה הלאומית לדרכים ערכה היום (ב') כנס הכרות עם דרישות המכרזים למסילות רכבות בצפון. במסגרת המכרזים שעורכת החברה יונחו יותר מ-100 ק"מ של פסים בין חיפה לכרמיאל וקו 'רכבת העמק' בין חיפה לבית שאן. גורמים בענף התשתיות מעריכים את היקף המכרזים ב-700מיליון שקל.
יותר מ-20 חברות זרות השתתפו בכנס, והן מגיעות מ-15 מדינות, ובהן ארה"ב, סין, טורקיה, גרמניה, איטליה וספרד. המכרזים כוללים גם התקנת ציוד תקשורת וכבלי חשמל שיניעו את הרכבת. במפגש השתתפו גם עשרות חברות ישראליות בתחום התשתיות. המכרזים יתפרסמו ב-2013, ובחברה הלאומית לדרכים מקווים שכבר שב-2015 העבודות יושלמו.
מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, אדריכל שי ברס, הסביר כי "החברה מציעה לחברות זרות בעלות ידע ייחודי הנצבר בחו"ל ליצור שותפויות עם חברות ישראליות. שותפות דומה, ישראלית-סינית, כבר עובדת בכריית מנהרות הכרם (גילון), בקו הרכבת לכרמיאל. הזדמנות דומות מוצעות כעת לקבלנים בבניית כ-100 ק"מ מסילה בפרויקט הרכבת לכרמיאל ו'רכבת העמק'".
http://www.themarker.com/dynamo/1.1723262
"החברה הלאומית לדרכים ערכה היום (ב') כנס הכרות עם דרישות המכרזים למסילות רכבות בצפון. במסגרת המכרזים שעורכת החברה יונחו יותר מ-100 ק"מ של פסים בין חיפה לכרמיאל וקו 'רכבת העמק' בין חיפה לבית שאן. גורמים בענף התשתיות מעריכים את היקף המכרזים ב-700מיליון שקל.
יותר מ-20 חברות זרות השתתפו בכנס, והן מגיעות מ-15 מדינות, ובהן ארה"ב, סין, טורקיה, גרמניה, איטליה וספרד. המכרזים כוללים גם התקנת ציוד תקשורת וכבלי חשמל שיניעו את הרכבת. במפגש השתתפו גם עשרות חברות ישראליות בתחום התשתיות. המכרזים יתפרסמו ב-2013, ובחברה הלאומית לדרכים מקווים שכבר שב-2015 העבודות יושלמו.
מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, אדריכל שי ברס, הסביר כי "החברה מציעה לחברות זרות בעלות ידע ייחודי הנצבר בחו"ל ליצור שותפויות עם חברות ישראליות. שותפות דומה, ישראלית-סינית, כבר עובדת בכריית מנהרות הכרם (גילון), בקו הרכבת לכרמיאל. הזדמנות דומות מוצעות כעת לקבלנים בבניית כ-100 ק"מ מסילה בפרויקט הרכבת לכרמיאל ו'רכבת העמק'".
http://www.themarker.com/dynamo/1.1723262