מפאת חוסר זמן....

שרי42

New member
מפאת חוסר זמן....

לא יכולתי לשלוח הודעה שניה, אז עכשיו התפנתי לתהות בקול: סליחה, היכן המפה? והפרחים על השולחן? באמת יקירה, זה לא מתאים לך אני מבקשת שלפעם הבאה הכל יהיה מוכן בדיוק כמו שאני רגילה ומה זה ענין הסוכרזית? לא מספיק שאני צריכה לסחוב שק שינה? איזו חוצפה! אני מאד אוהבת אותך חברה, אבל יש גבול להבלגה! טוב, נו .... אני לא אהיה פולניה חחח שולחת לך המוןןןןן מואההה קטנים, עם חיבוקים גדולים שיהיה לך בהצלחה ואני כאן על כל צרה :))
 

galgalz

New member
צו 8

אם כזאת חברה אני מכין את הקפלסט החגור ואזה טיל לאו אחד או שניים על כל צרה
 

שרי42

New member
זו הצעה נהדרת...

שניתן קריאה לגבעתי, לסיירת או לאיזו יחידה לוחמת אחרת?
 

אפרת.א

New member
רגעעעעע

הי, הלו, סתופפפפ, רגעעעעע תעצרו את הסוס עוד לא רתמתם את העגלה:) כבר הפגזה, הפצצה... זהו - החלטתי - סופית! עוברת דירה!!!
 

אפרת.א

New member
חחחח - חברה...

אותי למדו ש... את הפרחים מביאים האורחים והמפה? כל כך שקופה, אורירית, יפיפיה! (את לא רואה...? רק בני מלכות רואים אותה...) רגילה??? יופי, עוד תתרגלי ואת רגלייך תניחי על שולחני. רוצה שטיח אדום נשמה? יאלה, קדימה - עשי רשימה. סוכרזית? למה אני? בקשי מקוב שיסע ויביא:) באשר לנישוקים והחיבוקים הקטנים והגדולים הכל יגיע ויפרע - בצ`ק הבא! שק שינה - מוותרת לך ילדתי אבל.....את המים לקפה אל נא, אל תשכחי!!! אוהבת אותך - אפרת
 

אפרת.א

New member
שריייייייי , יש! הביאו פרחים:)

את רואה?? את ררואה?? הביאו פרחיםםםםםם! קוקו, הוא , אגדה! יוווו , איזה יופי זה נראה! פיזרתי אותם בכל האגרטלים , פרח לכל חבר, לכל חברה! ייישששששש - ``קוקו - אתה פשוטטטט נפלא!!!`` (אמרתי לך שאת הפרחים מביאים האורחים?! - מתי כבר תאמיני , מתי???)....ממממממ....צריך להתחיל לתכנן - מי יביא את הזר הבא...(תלחשי לי - שאף אחד לא ישמע - יש לך איזה שהוא פיפס של מידע?)
 
למעלה