טליה מספרד 1
New member
מפגשים חברתיים אחרי שעות ביהס
לכל משפחה יש את השעות הקשות שלה, אצלנו זה אחהצ
אחרי יום לימודים ארוך (נכנס הביתה ב 15:15) כשמדובר בשעות לימודיות ולא של צהרון, עם עוד 39 ילדים
ליונתן שלי אין סבלנות או רצון להפגש עם אותם הילדים אחר הצהריים. הוא רוצה בית. שקט. נקודה.
זו לא אמורה להוות בעיה כלשהי, אלא שבביהס מאוד מאוד מעודדים (ואפילו מחייבים באלגנטיות) מפגשים אחהצ
הגעתי לכדי שידולים והבטחות כשמצידו הוא הגיע לכדי בכי להשאר בבית ולא ללכת
בשבוע שעבר היה גיבוש, כן אני מבינה שהועד השקיע מחשבה ואירגון והמורה מזמנה הפרטי
אבל הבן שלי לא רצה ללכת בשום אופן. ויש גבול לכמה אני מוכנה לשכנע כשמדובר בסופו של יום בפעילות חברתית
המורה מצידה הביעה את מורת רוחה כשהתנצלתי והסברתי ביום למחרת
אני מרגישה שבפעם הבאה רק אזכיר לו ואשאל אם רוצה ללכת ותו לאו
אחהצ מבחינתי שייך לילד, כל שעות הבוקר והצהריים הוא מתמודד עם ההמולה השנואה עליו
תנו לו קצת שקט וזמן של פעילויות שהן *רק שלו* או ש*הוא* בוחר אם להשתתף בהן או לא
מבחינה חברתית ומנטלית הוא פורח בביהס, מאוד נהנה שם, מאוד אוהב את החברויות החדשות שיצר לעצמו
לא נראה שהוא מאחור בשל אי השתתפותו במפגשי אחהצ (היו עוד מלבד הגיבוש שהיה קריטי בשל השתתפות המורה)
כשאני קוראת את הדברים ברור לי שאני עושה מה שנכון לבן שלי
אבל מנקרת בי השאלה- האמנם? הרי ידעתי על אופי ביהס עוד קודם וידעתי שיהיו גם מחויבויות אחהצ
אלא שאז לא ידעתי עד כמה מותש ועמוס הוא יחזור בצהריים
אשמח לשמוע את דעתכן/תובנותיכן
לכל משפחה יש את השעות הקשות שלה, אצלנו זה אחהצ
אחרי יום לימודים ארוך (נכנס הביתה ב 15:15) כשמדובר בשעות לימודיות ולא של צהרון, עם עוד 39 ילדים
ליונתן שלי אין סבלנות או רצון להפגש עם אותם הילדים אחר הצהריים. הוא רוצה בית. שקט. נקודה.
זו לא אמורה להוות בעיה כלשהי, אלא שבביהס מאוד מאוד מעודדים (ואפילו מחייבים באלגנטיות) מפגשים אחהצ
הגעתי לכדי שידולים והבטחות כשמצידו הוא הגיע לכדי בכי להשאר בבית ולא ללכת
בשבוע שעבר היה גיבוש, כן אני מבינה שהועד השקיע מחשבה ואירגון והמורה מזמנה הפרטי
אבל הבן שלי לא רצה ללכת בשום אופן. ויש גבול לכמה אני מוכנה לשכנע כשמדובר בסופו של יום בפעילות חברתית
המורה מצידה הביעה את מורת רוחה כשהתנצלתי והסברתי ביום למחרת
אני מרגישה שבפעם הבאה רק אזכיר לו ואשאל אם רוצה ללכת ותו לאו
אחהצ מבחינתי שייך לילד, כל שעות הבוקר והצהריים הוא מתמודד עם ההמולה השנואה עליו
תנו לו קצת שקט וזמן של פעילויות שהן *רק שלו* או ש*הוא* בוחר אם להשתתף בהן או לא
מבחינה חברתית ומנטלית הוא פורח בביהס, מאוד נהנה שם, מאוד אוהב את החברויות החדשות שיצר לעצמו
לא נראה שהוא מאחור בשל אי השתתפותו במפגשי אחהצ (היו עוד מלבד הגיבוש שהיה קריטי בשל השתתפות המורה)
כשאני קוראת את הדברים ברור לי שאני עושה מה שנכון לבן שלי
אבל מנקרת בי השאלה- האמנם? הרי ידעתי על אופי ביהס עוד קודם וידעתי שיהיו גם מחויבויות אחהצ
אלא שאז לא ידעתי עד כמה מותש ועמוס הוא יחזור בצהריים
אשמח לשמוע את דעתכן/תובנותיכן