מפגש פסגה:גייז-דתיים+גייז-ערבים-מוסלמים-דתיים

dati4u

New member
מפגש פסגה:גייז-דתיים+גייז-ערבים-מוסלמים-דתיים

מה המשותף בין הומו-מתנחל-בוגר-ישיבת-הסדר לבין הומו-פלסטיני-מוסלמי-דתי? אז זהו, שגם אנחנו חשבנו ששום דבר, והופתענו. מסתבר שבנושא הנטייה המינית רב המשותף על המפריד. חברותא מארגנת מפגש פסגה מיוחד, ובו נשמע את סיפור ההתמודדות עם הנטייה המינית אבל מהזווית הערבית. נכיר את הנעשה בחברָה הערבית, נשמע על תגובות הקהילה והמשפחה לעניין, ונלמד על השונה והדומה בין שני העולמות – היהודי והערבי, עולמות שכביכול שונים מאוד אבל למעשה קרובים מאוד. מי יגיע:
הומו-ערבי-מוסלמי-דתל"ש אשר ידבר על היחס להומואים בחברה הערבית והפלסטינית, על היחס להומואים ערבים בחברה ההומואית היהודית, ועל עולמו כמתבגר מוסלמי מאמין מול האיסור בהלכה (השריעה) המוסלמית.
הומו-ערבי-מוסלמי-מסורתי שחי בזוגיות עם יהודי, והוא יספר על החיים בדו קיום, על יחס ההורים כלפי בן הזוג ועל העולמות המתחברים.
לסבית-ערבייה-מוסלמית-דתייה אשר תספר איך היא משלבת בין ההלכה המוסלמית לבין אמונתה ואורח חייה כמוסלמית דתייה מאמינה ושומרת מצוות. המפגש ביום חמישי הזה, י' בתמוז, 2.7, בירושלים. עוד פרטים באתר חברותא. חברותא - שם המשפחה שלך עמית
 

DannyDinn

New member
כבר עשית....

ואולי תפתח קצת אופקים ותלך למפגש? תראה שיש עוד אנשים בעולם הזה. ספר אחרי זה חוויות איך היה, לצערי איני יכול להגיע.
 

DannyDinn

New member
חחחחחח

בפעם הבאה שאני בארץ, בלי נדר, נארגן אולי איזו פגישת חברים
 

Nחמן

New member
הפעם הזאת גם אני חולק עליך

מותר לך לחשוב אחרת ממה שחושבים ב"חברותא" אבל מדיניות הפורום הרשמית היא לא להפלות בין יהודים לאלה, שאינם יהודים, כשם שגם חילוניים רשאים להשתתף בפורום. משום כך לא היה מקום להודעתך. לצערי כנראה לאוכל להגיע למפגש עקב ישיבת עבודה אבל לא ראיתי סיבה לשלילה, כאשר הנושא הוא בעיית ההומוסקסואלים הדתיים. דווקא מעניין לקבל התונים מהנעשה ברחוב הערבי השמרני יותר.
 

mendy770

New member
סיפרתי לרב שלי על המפגש והוא הפתיע אותי

ואמר שנשמע מעניין לראות איך זה בחברה אחרת כדוגמאת המוסלמים הוא הפתיע אותי ואמר שאם יצא לו לבוא מבחינת זמן אז הוא יודיע לי ושאל אם לא תהיה בעיה מהקטע שאיך הוא נראה וכו' במפגש נראה לכם בעיה אם רב חבדניקי (בפורמט הלבוש) יבוא למפגש כזה ? הוא לגמרי לא בקטע אבל מסוג האנשים שמתעניין בכלל בחיים השונים ומאוד פתוח לדעות אחרות מצד אחד אני מפחד שאם הוא יגיע אז יחשבו שהוא גם בקטע או משהו כזה (אני דואג בשבילו כי הוא בכלל לא חושב בכיוונים שלי) אשמח לתגובות מכם
 
ומעניין אתה פתוח כלפי רבך מנדי?

ז"א הוא יודע שאתה בקטע? אתה מתייעץ איתו בנוגע למצבך?
 

mendy770

New member
כל האנשים הקרובים לי יודעים עליי

והרב שלי הוא מסוג האנשים שקרובים לי אני חושב ומרגיש שאם אדם קרוב אליי אז הוא צריך לדעת עליי גם דברים מהסוג הזה ואם אני מסתיר זאת מאדם קרוב אז כנראה שהוא לא ממש קרוב ולגבי השאר שהם לא קרובים אליי...אני לא רץ לספר לאף אחד כי זה לא עניינו של אף אחד זה המוטו שלי בחיים
 
מוטו הכי אמיתי שיכול להיות...

לי למשל היה קשה מאוד להעז ולספר לרב שלי את מצבי, מתוך יראת כבוד... חזק אתה מנדי, כל הכבוד על אומץ הלב וגילוי הלב לקרובים אליך. אשריך יקירי.
 
מוטו כ"כ נכון.../images/Emo24.gif

ואנ'לא חושב שיחשבו שהוא גיי, אם הוא יגיע... בכ"מ, אלה מפגשים פתוחים (פחותאויותר), ואם היו רוצים להכניס רק הומואים - היו דורשים מכל אחד בכניסה להפגין את ההומואיות שבו
זה מדהים לדעתי שהוא יגיע.
למרות שאני לא אוכל להגיע. =[
 

Nחמן

New member
../images/Emo127.gif גם אתה קצת מפתיע...

הקפה שלך כבר מתקרר...
 
עם כל הכבוד...

אבל אני אישית לא מאמין לשום שלום עם הערבים שהרי על ישמעאל נאמר: "ידו בכל ויד כל בו..." וכן "עשיו שונא ליעקב" ולא משנה אם עשיו ו/או יעקב הוא סטרייט, הומו או דו... צר לי אבל אנחנו מוגדרים וזה בא לידי ביטוי בפרשת השבוע הקרובה: "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב"
 

גנימדס

New member
אל תאטום את עצמך

אמירות כאלו השוללות את האחר כי "הלכה היא ש..." עושות שם רע ליהדות. אי אפשר להוציא פתווה (סליחה, התכונתי פסק הלכה) על מה שאחרים חושבים ,יחשבו ויעשו. סימוכין מהתורה ומהגמרא אפשר להביא גם לזה: דאמר רבי שמואל בר נחמן אמר רבי יונתן: מאי דכתיב [שמות י"ד] 'ולא קרב זה אל זה כל הלילה', באותה שעה בקשו מלאכי השרת לומר שירה לפני הקדוש ברוך הוא, אמר להן הקדוש ברוך הוא: מעשה ידי טובעין בים ואתם אומרים שירה לפני? (סנהדרין ל"ט ,ע"ב) לפי מעשיו שהיה עושה עכשיו הוא נידון. ולא לפי מה שעתיד לעשות. לפי שהיו מלאכי השרת מקטרגים ואומרים: "ריבונו של עולם! מי שעתיד להמית בניך בצמא אתה מעלה לו באר?!" והוא משיבם: "עכשיו מה הוא? צדיק או רשע?" אמרו לו: "צדיק!" אמר להם: "לפי מעשיו של עכשיו אני דנו!" (סנהדרין ע" ע"א)
 
במשך מאות שנים לא היה סכסוך עם ישמעאל.

היהודים גרו בין ערבים בשלום, ובספרד הגענו אפילו לשלטון. הסכסוך הקיים בין ישראל לערבים הוא סכסוך שכֵנים פשוט על שטח אדמה, ולא משהו אלוהי שמוכתב משמיים. להפוך את הסכסוך הפשוט הזה למשהו גורלי ודתי - זאת טעות גורלית.
 
למעלה