מפורסמות שגדלו ללא אם?

מפורסמות שגדלו ללא אם?

אישית אני לא קשור לנושא אבל תמיד עניין אותי לדעת כמה רחוק יכולים אנשים להגיע למרות תנאי פתיחה לא טובים. אם מדברים על גברים שאבדו אב בגיל צעיר אז יש בארץ שר שאיבד את אביו. אם איני טועה, הוא איבד אותו כשהיה ילד. כנראה בגלל בורותי עולה לי לראש רק דוגמא אחת לאישה מפורסמת שהתייתמה בילדות: כוכבת הפורנו האמריקנית ג'ינה ג'ינסון (בתמונה).
 
חס ושלום!!!!

ממש לא חושב כך. אני חושב שכל דביל יכול להיות שחקן פורנו ברמה נמוכה וחלק ממי שעושה זאת מגיע לשם מתוך מצוקה. זה לא המקרה שלה. היא באמת שחקנית מוצלחת ברמה גבוהה שהופיעה גם קצת בסרטים לא פורנוגרפיים. היא בנתה קריירה מוצלחת גם אם זו לא ממש הקריירה שהייתי בוחר לעצמי. השאלה שלי עסקה באנשים מפורסמים שהצליחו למרות קשיים. לא באנשים שהתדרדרו.
 
רעיון נפלא לשרשור!

היי עדו. נחמד לפגוש אותך שוב [לפני שנה ייעצת לי בנושא עזרה לסטודנט דיסלקט]. הרעיון נחמד - ואני מזמינה את כולם להיזכר ולהזכיר לנו כוכבות כאלה.
 
../images/Emo41.gif מרילין מונרו

במשך רוב ילדותה הייתה אמה מאושפזת במוסדות לחולי נפש. מגיל 5, עברה הילדה סדרה של משפחות אומנות, שבהן הייתה נתונה להזנחה, השפלה ופעם אחת אפילו אונס. בגיל 9 היא הובאה לבית יתומים, ובגיל 11 עברה להתגורר אצל חבר של אמה.
 

gitta

New member
אני חושבת על גילה אלמגור

גילה אלמגור גדלה בבדידות גדולה, כילדת מוסדות. היא נולדה אחרי נפילת אביה במלחמה, ורק בבגרותה גילתה את זהותו ואת קברו. על האשפוז של אימה היא הרבתה לכתוב בפתיחות כזאת, שמתוכה צמחה והתפתחה אישיותה היוצרת כאמנית וסופרת, תסריטאית ושחקנית מהשורה הראשונה. גילה המחישה כיצד אפשר להתמיר את הכאב הגדול ביותר, ולצמוח מתוכו.
 
בעצם גם הסולנית של להקת ABBA.

או אולי בעצם זמרת הקול השני. אחת מהן התייתמה בילדותה משני הוריה ועברה לגור עם הדודום. כשהם מתו היא עברה לסבתא. אני לגמרי לא בטוח במידע הזה. שמעתי איפה שהוא אבל....
 
למעלה