מפלגה אבודה אחת, שלוש טעויות סימבול

shlomikli

New member
מפלגה אבודה אחת, שלוש טעויות סימבול

ות, טמטום סניליות, ורשלנות אופייניים. 1. שמעון פרס הכריז בראיון לערוץ 2 במוצ"ש כי "המתאבדים התחילו בתקופתו של נתניהו". (רק על החלקה כזאת היו צולבים אותו ועוסק ממנו צחוק ועפר ואפר, כולל לעג ישיר ותהיות אם הוא בקו הבריאות, אילו היה פוליטיקאי בארה"ב מבצע אותה טעות גסה. וזו לא טעות - הטמבל כנראה באמת מאמין בזה. איך הוא יכול לשכוח את קו 18 ו- 26 בירושלים, את דיזינגוף סנטר ? עשרות הרוגים ופצועים). הטיפש החלמאי פרס שכח את פיגועי בית ליד, רמת גן עפולה וכו´ בתקופת רבין. הוא חושב שגם אנחנו טיפשים כמונו ושכחנו. את פיגועי האוטובוסים המחרידים בתקופתו שלו, תקופת פרס. ואת השקט היחסי ששרר בתקופת נתניהו. על כגון זה נוהגים לומר בבתי האבות "תשוש נפש" ולתת לו כדור מתאים, פעמיים ביום, לחיזוק הזכרון והצלילות והערנות. אפילו היו שלוחים לו אחות שתבדוק אם הוא צלול דיו להבין את המתרחש סביבו. הקשיש פרס ממש מאבד את זה, בשידור חי, ובימים אלה. ערפאת ילדון עירני לעומתו. 2. יוסי ביילין הציף את הארץ במודעות בנוטח "ב- 17.01.01 יוצאים מההמשלה". הטיפש הדפיס אלפי כרזות. רק שכח לךבדור את התאריך... התאריך שגוי...הוא התכוון ל - 17.01.02. 3. "טוסים כאבי השלום על ייסורי המלחמה" - סיסמא זו מיוחסת כיום במודעות ענק ליצחק רבין. נכון שגם אתם חשבתם כך ? טעות. לא נכון. היה זה מנחם בגין שבנאום בכנסת אחרי הסכם השלום עם מצרים, טבע את הסיסמא "טובים ייסורי השלום מאשר כאבי המלחמה". רבין לא המציא סיסמא זו. לא היה לו מספיק שכל. ואם הוא אמר אותה - זה הי פלגיאט שכותב הנאומים שלו העתיק מבגין, פרפראזה, השאלה, העלאת גירה. אז מה היה לנו ? פרס סנילי, ביילין לא מסוגל לאיית תאריך כהלכה, ואת הסיסמאות הטובות ביותר לוקחים מבגין. אכן מפלגה חיונית ובעלת מר"צ היא מפלגדת העבודה. והם גם עשו את אוסלו, חשוב להזכיר. תבחרו בהם.
 
אחי, עשית לי טוב על הנשמה

הודעה כל כך מוצלחת לא ראיתי כאן זמן רב. כמובן שגם אני שמתי לב לטעות של בילין וכעסתי על יחוס המשפט לרבין במקום לבגין. פשוט גניבה. אך למיטב זכרוני, ולמעשה אני בטוח בכך, המשפט האמיתי שאמר מנהיגנו הנצחי הוא "טובים קשיי השלום מיסורי המלחמה". הם פשוט החליפו את המילה "קשיי" במילה "כאבי", וציפו שלא נשים לב. אתה יודע מה? יש ציטוט של משינה שמתאים למה שכתבת. נדמה לי שזה משהו כמו: "היריב כבר לא מפחיד, הוא זקוק לרחמים".
 

pilovich shahaf

New member
הוא שאמרתי וכתבתי לאריק שרון..../images/Emo104.gif

תאריך ההודעה: 13/12/01 שעת ההודעה: 20:28 מאת: pilovich shahaf נושא: מכתב גלוי לראש הממשלה-אריק שרון 13.12.2001 לכבוד ראש הממשלה- מר אריק שרון ירושליים. באמצעות-מכתב גלוי ! בדואר רשום ללישכתך ! הנידון-הצעה לסדר מבוחריך וממאמיני דרכך כבוד ראש הממשלה חג שמח. אנו שני חברי ליכוד וסניף באילת- חבר סניף...ד.מ וחבר ליכוד...מ.מ [השמות המלאים רשומים במיכתב הרשמי שישלח ללישכתך מחר ה-14.12.2001], מבקשים להעלות הצעה לסדר שהיא למעשה "רחשי הציבור המאמין בליכוד בכלל ובך כראש ממשלה של מדינת ישראל בפרט.. ההצעה גובשה לאחר כל מה שעברנו באחרונה במדינה בכלל והתבטאויותהם של השותפים לממשלת האחדות בראשותך בפרט. הבסיס להרגשתנו ולפי ראות עיננו הבאה לידי ביטוי ב:- היות ודרך השמאל ניכשלה והיום "המיפלגה הגדולה"-מיפלגת העבודה בארץישראל, מייצגת ציבור/מיעוט שאף מתוכו יש תומכים רבים בדרכך כראש ממשלת ישראל.במיפלגת העבודה יד ימין לא יודעת מה עושה ומה אומרת יד שמאל, אין יושב ראש, מי מייצג את המיפלגה בציבור-חיים רמון, בן עמי, בורג, פואד, דליה איציק, אפריים סנה, או הבדיחה הכאובה של העשור שימעון פרסאנו בטוחים שלפי שיטת הבחירות החדשה/ישנה, האזרחים היהודים בארץ בכלל ואזרחיה השפויים בפרט..שלך הם לפי ראות עיננו/הרגשתנו, שהמיכשול הגדול שלך להוביל את עם ישראל על פי תכניתך שאתה מאמין בה ואנחנו אחריך הוא - " בינימין "ביבי" נתניהו", לכן, כדאי מאוד לטובת עם ישראל בארץ ובעולם, שתיווצר הידברות בינך לבין בינימין "ביבי" נתניהו, שבה יוחלט ובהסכמה ש:- "שביבי" מסיר את מועמדותו לראשות ממשלת ישראל ובתמורה יקבל כל תפקיד שימצא לנכון שהוא מועיל לעם ישראל [אנו מקוין שר החוץ], וישמש כמ"מ ראשון לראש הממשלה. לדעתנו הנחרצת הינך חייב ללכת ולהכריז על בחירות בתוך 90 יום על פי חוק, ותוצאות הבחירות יחשפו את ערוותה של מיפלגת העבודה בכלל ואת מערומיו של השמאל בפרט, ובזאת לקבל גושפנקא חוקית, ציבורית והחלטית מהציבור במדינת ישראל לפעול על פי דרכה של הממשלה בראשותך אנו מאחלים לך בריאות שלמה, שיקול דעת ואומץ לב להוביל את עם ישראל בכלל ותושבי המדינה בפרט....לחוף מיבטחים "ביטחון ושלום". חג שמח. על החתום. ד.מ מ.מ חברי הליכוד וסניף הליכוד באילת. "....נצח ישראל לא ישקר.." !!
 

soopafly

New member
את הטרנספר לשמאל צריך לעשות עם נאסא

למה אלה כולם אסטרונאוטים
 
למעלה